Bölüm 1: Hogwarts'a Dönüş

1K 85 55
                                    

11 yıl önce
"Harry,sakin ol. Lütfen"

"Bulabildiniz mi?

"Hiçbir yerde yok"

"Ron ve Blaise hala arıyor"

"Üzgünüm Harry, bulamadık."

Günümüz
"Anlaştık mı canım?" Harry platin sarısı saçları okşadı.

"Evet baba,ama hala anlamıyorum." diyerek babasına baktı Scorpius. "Neden baba-oğul gibi davranamıyoruz?"

Oğlunun zümrüt yeşili gözlerine baktı, "Bak canım, olanları biliyorsun. Eğer bir çocuğum olduğunu öğrenirlerse Dra-Malfoy'dan olduğunu anlarlar. Ve daha kötüsü bu Malfoy'un kulağına gidebilir.Bunu istemem.Beni anlamaya çalış, olur mu?"

"Tamam baba." diyerek gülümsedi. Sonra kollarını açtı ve babasına sarıldı. Bir süre birbirlerine sıkıca sarıldılar.

"Heyecanlı mısın bakalım?"diye sordu harry oğlunun saçlarını karıştırırken.

"Evet, hemde çok!" ikisi de gülüştüler. Ayrıldıklarında Harry,Scorpius'un gülüşünün söndüğünü fark etti. Yüzü ciddi bir ifade takınmıştı. Harry bunu fark eder etmez "Ne oldu, Scorp?" diye sordu.

"Baba."duraksadı, sonra tekrar babasının gözlerine baktı. "Ya Slytherin'e seçilirsem. Oradakiler bencil ve zorba insanlar. Hem bahsettiğin diğer babam da Slytherin'miş."

Harry, oğlunun yüzündeki endişeli ifadeyi fark etti. "Evet,slytherin olma ihtimalın var. Ama bunda üzülecek ya da endişelenecek bir şey yok ki."

"Baba, Slytherin olmak istemiyorum."

Harry bu cümleyle duraksadı. Ne diyeceğini bilemedi ama oğlunun endişelerini dindirmesi gerektiğini biliyordu. Ardından konuştu "Bak Scorp, Slytherin kötü bir bina değildir. Ayrıca Slytherin'e seçilirsen diğer baban gibi biri olursun diye bir saçmalık yok. Bunları düşünme, tamam mı? Yarın sabah Diagon Yolu'na gideceğiz. Erken kalkmalısın, o yüzden doğru yatağa."

Oğlunun elini tuttu ve beraber uyumak için yatak odasına gittiler.

                                      *

"Hadi kalk bakalım uykucu!" Harry, Scorpius'un yanağına hafif bir öpücük kondurdu. "Diagon Yolu'na gideceğiz. Hadi!"

Scorpius heyecanla yatağında doğruldu.
Uykulu bir şekilde "Tamam." diye mırıldandı ve yataktan kalktı.

Harry,Hermione,Ron,Rose,Hugo ve Scorpius; Rose ve Scorpius için okul malzemeleri almaya, Diagon Yolu'na gittiler. Rose ve Scorpius'a bir baykuş da aldılar. Gerçi Scorpius'un mektuplaşmaya ihtiyacı olmayacaktı ama Harry oğlunu kıramadı. Ardından Rose ve Scorpius'un malzemelerini aldıktan sonra Harry de kendine KSKS profesörlüğü için birkaç gerekli şey aldı. Bu yıl Hogwarts'ta profesörlüğe başlayacaktı ve oğlunu yalnız bırakmayacağı işin mutluydu.

Gerekli şeyleri aldıktan sonra herkes evlerine dağıldı.

*

"Söylediklerimi unutma, canım." dedi Harry. "Ben trenle gitmeyeceğim, orada görüşürüz. Tekrar söylüyorum,herkesin içinde bana baba demek yok. Ayrıca bana karşı davranışlarına da dikkat etmen gerek."

"Tamam baba." diye söylendi Scorpius bıkmış bir ifadeyle "Aynı şeyleri daha önce de söyledin zaten. Endişelenmene gerek yok."

"Tamam,anlaştık o zaman. Hadi,tren kalkmak üzere." Son bir kez daha sarıldılar ve Scorpius, Rose ile birlikte trene bindi. Birbirlerine el salladıktan ve tren gözükmeyecek kadar uzaklaştıktan sonra Harry, Hogwarts'a ışınlandı.

Tabii aynı zamanda trene binen Draco'dan habersizdi...

Harry:  +Gözlük ve siyah saç

Harry:  +Gözlük ve siyah saç

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Draco:

İyiysek devam edeyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyiysek devam edeyim...

İlk kurgum o yüzden çok bir şey beklemeyin :)

Oy verirseniz ve yorum yaparsanız
sevinirim <3
414 kelime

Love Me Again | DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin