O sırada kapı çaldı ve ardından bir baş uzandı. "Girebilir miyim?"
Gelen Draco'ydu. Gergindi ve bu yüzüne açıkça yansımıştı. Harry, konuşan kişinin Draco olduğunu anladı ve kafasını kapıya çevirdi. Gözleri buluştuğunda hemen tekrar Mcgonagall'a döndü.Mcgonagall Draco'yu görünce yüzüne minik bir gülümseme yerleşmişti. "Gelebilirsin,Malfoy."
Odaya girdi ve kapıyı kapattı. Ardından kendisine arkası dönük olan Harry'e döndü ve konuştu.
"Harry-"
"Potter." diye düzeltti Harry. Draco iç çekti ve devam etti.
"Konuşmalıyız"
"KONUŞACAK BİR ŞEY YOK!" diye aniden çıkıştı Harry. "İkimizden biri okuldan ayrılacak, başka bir seçenek yok!"
Duraksadı. Draco bir şey söylemeyince devam etti.
"Anlaşılan senin okuldan ayrılmaya pek niyetin yok. Sorun değil,ben ayrılırım."
"Potter-"
"Profesör,siz gereken işlemi yaparsınız."
Kapıya doğru yönelirken Mcgonagall engel oldu."Harry,hiçbir yere gitmiyorsun."
"Profesör lüt-"
"Potter." dedi Draco. "Benim yüzümden okuldan ayrılmana gerek yok. Yetişkin insanlarız, uyum sağlamayı deneyebiliriz."
"Harry, Draco haklı. İkinizde okuldan ayrılmak zorunda değilsiniz. Uyum sağlamayı deneyebilirsiniz."
Harry derin bir nefes aldı, kalbi hala çok hızlı atıyordu. Draco ile aynı ortamda kalmaya bile tahammül edemiyorken onunla bir yıl aynı okulda nasıl kalabileceğini düşündü. Ama bu kendi başına karar vermesi gereken bir durum değildi. Bu, Scorpius'u da ilgilendiriyordu. Durumu Scorpius ile konuşması gerektiğine karar verdi.
"Malfoy, Mcgonagall'la özel konuşmak istiyorum."
Draco başını olumlu anlamda salladı ve odadan çıktı. Harry,Draco odadan çıkar çıkmaz konuştu. "Bu durumu Scorpius ile konuşmalıyım."
Mcgonagall gülümsedi. "Haklısın Harry. Ama lütfen öfkeyle kararlar verme. Bu iş senin için güzel bir fırsat. Scorpius'la da konuş ve iyi düşünün."
Harry gülümseyip başını olumlu anlamda salladı ve müsade isteyerek odadan çıktı. Odadan çıkar çıkmaz Mcgonagall'a verdiği gülümseme yüzünden silinmişti. Yerini öfkeli ve düşünceli bir ifade aldı.
•
"NE?!" Scorpius bağırarak ayağa kalkmıştı.
"O-O ADAM ŞUAN BU OKULDA MI? V-VE BENİM PROFESÖRÜM OLACAK."
"Scorpius lütfen sakin olur musun?" Scorpius sakinleşmeye çalışıp yerine oturunca devam etti."Ben-ne yapacağım konusunda emin değilim. Bak,bu normalde ikimiz içinde çok iyi bir durumdu.Ama şu an durum farklı.Eğer okuldan ayrılırsak bir muggle okuluna ya da herhangi bir büyücü okuluna gideceksin. Ama hiçbiri Hogwarts'ın yerini tutmaz.Bunu biliyorsun."
Scorpius sakin kalmaya çalışıyordu. "Yani eğer Hogwarts'ta kalırsam o adam benim profesörüm olacak. Başka bir seçenek yok mu?"
Harry olumsuz anlamda başını salladı. Sonra konuşmaya devam etti. "Bu kararı tek başıma veremezdim. O yüzden seninle konuşmak istedim. Ne düşünüyorsun?"
Scorpius hem öfkeli hem de kararsızdı. O adamı daha önce hiç görmemişti ve görmek bile istemiyordu. Ve şuan görmek istemediği bir adamla bir yıl boyunca ders işlemek zorunda olabilirdi. Ya da Hogwarts'tan ayrılıp herhangi bir muggle ya da büyücü okuluna gidecekti. İki seçenek te birbirinden beterdi. Ama sırf o adam için hayali olan Hogwarts'tan vazgeçemezdi.
Düşünceleri arasından sıyrıldığında babasına döndü. "Baba,ben Hogwarts'tan ayrılmak istemiyorum. Buraya ne kadar gelmek istediğimi biliyorsun. Sırf o adam için bundan vazgeçmeyeceğim, katlanmaya çalışacağım." Sonra babasının ellerini tuttup gözlerinin içine baktı. "Ama bu durum seni üzecekse sen ayrılabilirsin. O adama katlanmak zorunda değilsin."
Harry ellerinin üstündeki eli sıktı ve gülümsedi. "Ben senin hep yanında olacağım."
Hikayedeki düşünceleriniz hakkında yorumlar yaparsanız ve oy verirseniz sevinirim.çok sık bölüm atamıyorum. Ama elimden geldiğince atmaya çalışacağım <3
500 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me Again | Drarry
FanfictionDraco ve Harry aralarındaki birliktelikten sonra evlenmeye karar verirler. Nikah günleri gelir. Her şey tamamdır, bir şey hariç. Draco'yu bir türlü bulamazlar ve nikah iptal edilmek zorunda kalınır. Birkaç hafta sonra Draco'nun evlendiği haberi gel...