Bölüm 6: Astoria

619 65 7
                                    

"Böyle davranması çok doğal Draco, hiçbir şey bilmiyor ve terk edildiğini düşünüyor."

Draco ofladı. "Biliyorum, Astoria. Ama olanları öğrense bile bir şey değişmeyecek. Yemini biliyorsun."

Bu sefer oflayan Astoria oldu. "Haklısın, Harry seni affetse bile benim Ellie ile işim zor. Daha ondan hoşlandığımdan bile haberi yok!"

Draco gözlerini devirdi. "Sen söylemeden nasıl bilebilir acaba?"

"O kadar kolay mı sanıyorsun?" dedi Astoria yakınırcasına "Vereceği tepkiden korkuyorum. Ya...ya beni sadece arkadaşı olarak görüyorsa?"

"Dediğim gibi Astoria, bunu onunla konuşmadan bilemezsin." Ardından aklına bir şey gelmiş gibi devam etti.

"Ha! Bu arada. Eğer Harry ile barışırsak ve sırf sen o Ellie denen kadına açılamadın diye yemin bozulmaz-"

"Tamam Draco." dedi Astoria. "Sen Harry'i kendine affettir de gerisi bende. Yani...umarım."

"Bu kadar korkak olma!"

"Korkaklıkla alakası yok!" diye çıkıştı Astoria. "Eminim sen de Harry'e açıldığında benim kadar zorlanmışsındır."

Draco kafasında dolaşan anılarla gülümsedi.

Flashback
"Buraya neden geldik Draco?" Harry anlam veremez bakışlarla etrafına baktı. Draco, Harry ile kendisini bir dağın tepesine cisimlemişti.

"Manzara ne kadar güzel, öyle değil mi?" dedi Draco büyülenmişçesine.

"Evet,öyle." dedi Harry, gülümseyerek manzaraya bakarken.

"Senin gibi..."

Harry duyduğu cümleyle kafasını hızla Draco'ya çevirdi. Ne demişti o? Harry'nin güzel olduğunu mu ima etmişti?
Draco, Harry'nin afallamış yüzüne bakıp sırıttı. Ne kadar tatlı diye düşündu içinden.

"Harry..."

Uzanıp Harry'nin ellerini tuttu. Ardından gözlerini, gözlerine kilitledi.

"Ben seni seviyorum."

Bunu söyledikten sonra gelecek tepkiye karşı gözlerini yumdu. Olumsuz bir tepki almaktan öyle korkuyordu ki...

Derken dudaklarında bir baskı hissetti. Gözlerini açtığında Harry'nin gözlerini yummuş,dudaklarını kendi dudaklarıyla birleştirmiş olduğunu gördü. Hemen karşılık vardı ve öpücüğü daha da derinleştirdi. Elini Harry'nin beline koydu, ardından Harry de elini Draco'nun ensesine sardı.

Ayrıldıklarında ikisi de nefes nefeseydi.

"Ben de seni seviyorum,Draco." dedi Harry,sırıtırken.

"Heey! Sana diyorum! DRACO!"

Astoria'nın bağırmasıyla hafifçe yerinden sıçradı Draco.

"Hey, neden bağırdın ki şimdi?"

Astoria gözlerini devirdi. "İki saattir sana seslendigim için olabilir mi?" dedi sinirle. "Yaptığın tek şey salak salak sırıtmak."

"Haa, dalmışım."dedi Draco. "Neyse, benim gitmem gerek. Derslerim var."

Elini hafifçe kaldırıp garsonu çağırdı. Hesabı ödedikten sonra Astoria'ya döndü. "Bugün için teşekkürler,Astoria. Söylediklerin beni rahatlattı." dedi kollarını hafifçe Astoria'nın boynuna sararken.

"Rica ederim,Draco." dedi Astoria, ayrıldıklarında.

Ardından Draco şömineyle Hogwarts'a döndü.
                                        •

Arkadaşlar kısa oldu biliyorum <3
Hikaye biraz uzayacak gibi duruyor.

Oy verirseniz ve yorum yaparsanız sevinirim<3

Bu arada Drarry hikayesi önerebilir misiniz?
382 kelime

Love Me Again | DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin