ΒΗΜΑ 1

73 16 6
                                    

Καλησπέρα σε όλους & όλες!

Σας ευχαριστώ που ανταποκριθήκατε τόσο γρήγορα στο κάλεσμά μου!

Ήρθε όμως η ώρα να σας εξηγήσω πώς θα λειτουργήσει...

Η ιδέα που θα χρησιμοποιήσουμε δεν είναι καινούργια. Χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια από άλλα μέλη του wattpad στην Αγγλική γλώσσα. Ονομάζεται The Next Big Recognition (NBR) αλλά προτείνω εμείς να βρούμε ένα άλλο όνομα πιο ... Ελληνικό.

Προτάσεις παρακαλώ ->

Είναι σίγουρο ότι πετυχαίνει, αφού πολλά από τα έργα που συμμετείχαν έχουν ήδη χιλιάδες reads και comments, έχουν βοηθηθεί στην διόρθωση του έργου τους και τελικά, οι περισσότεροι από αυτούς έχουν εκδοθεί!

Η βασική ιδέα στηρίζεται στο παλιό κλασσικό : Φέρσου όπως θα ήθελες να σου φέρονται!

Θέλουμε όλοι σχόλια και αλληλεπίδραση με τους αναγνώστες μας, σωστά;

Και πώς θα το καταφέρουμε;

Θα γίνουμε ο ένας αναγνώστης του άλλου! Σιγά σιγά ο κύκλος θα μεγαλώνει και έτσι όλοι θα επωφεληθούμε και θα έχουμε τα αποτελέσματα της προσπάθειας μας στα βιβλία μας.

Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να υπάρξει μία συγκεκριμένη διαδικασία. Θα ξεκινήσουμε να το δουλεύουμε βήμα βήμα όλοι μαζί και θα το δοκιμάσουμε! Να ξέρετε ότι εγώ απλώς θα επιτηρώ την διαδικασία επειδή την γνωρίζω.. 

Το αν θα πετύχει ή όχι είναι στο χέρι όλων μας!!!!!

ΒΗΜΑ 1 :

Θα επιλέξω ΤΥΧΑΙΑ με κλήρωση έναν από εσάς που θέλετε να συμμετέχετε στην διαδικασία. Θα ζητήσω να επιλέξει ΕΝΑ κεφάλαιο του βιβλίου του, να κάνει μία σύντομη περιγραφή της ιστορία μέχρι το σημείο που βρίσκεται το κεφάλαιο (αν δεν είναι το πρώτο) και να γράψει μία ή δύο ερωτήσεις που θα ήθελε να κάνει στους αναγνώστες για αυτό το κεφάλαιο ή ποιο σημείο θα ήθελε οπωσδήποτε να σχολιαστεί.

Ενδεικτικά κάποιες ερωτήσεις : 

Ερώτηση : Οι χαρακτήρες είναι η ψυχή της κάθε ιστορίας. Σου φάνηκε αληθινός ο κεντρικός χαρακτήρας στο κεφάλαιο ή έμοιαζε γεμάτος στερεότυπα και μονοδιάστατος; Ποια είναι η πρόταση σου για βελτίωση;

Ερώτηση : Σε ποια σημεία του κεφαλαίου κόμπιασες ή χρειάστηκε να το διαβάσεις παραπάνω από μία φορές για να καταλάβεις τι εννοώ; Πώς πιστεύεις ότι θα μπορούσα να σε τραβήξω περισσότερο μέσα στο "ταξίδι";

Θα το πάμε σιγά σιγά και θα το μάθουμε όλοι μαζί στην πορεία!

ΠΑΜΕ ΔΥΝΑΤΑ!!!!!!

(όποιος ενδιαφέρεται και μπορεί να διαβάσει αγγλικά ευχαρίστως να μοιραστώ την αρχική πηγή έμπνευσης της δράσης αλλά προσοχή γιατί είναι λίγο μπερδεμένα για κάποιος που θα το δει πρώτη φορά)

Στο ΄ΒΗΜΑ 2 θα ανακοινωθεί ποιος θα ξεκινήσει την διαδικασία και θα χρειαστεί η συνδρομή όλων μας για να λειτουργήσει!

Υπόσχομαι ότι θα έχουμε όλοι την ευκαιρία να μοιραστούμε το έργο μας μεταξύ μας αλλά χρειάζεται υπομονή και να μάθουμε πρώτα όλοι την διαδικασία και να την κάνουμε σωστά.


Greek Book ClubWhere stories live. Discover now