Γεια σας!
Θα περάσουμε τις γιορτές μας παρέα με την ElliPam91 και το βιβλίο της "Ο μαγικός".
Είδος : Φαντασία
Κεφάλαιο : "Κεφάλαιο 1ο Μια συνηθισμένη μέρα"Συγγραφέας : ElliPam91
Ερωτήσεις της συγγραφέως : Σας βάζει το πρώτο κεφάλαιο μέσα στο "κλίμα" της ιστορίας; Ο συνδυασμός Μαγείας και σύγχρονου κόσμου γίνεται με ομαλό τρόπο; Ο κόσμος αυτός φαίνεται πως είναι ένας διαφορετικός και όχι αυτός στον οποίο ζούμε;
Περίληψη :
Νότιο Βασίλειο, Σύγχρονη Εποχή. Ο Ιάσονας είναι ένας μαθητής Λυκείου που, παρόλο που έχει κάποιες μαγικές δυνάμεις, ζει μια φυσιολογική ζωή δεκαεφταχρονου παρέα με τους δύο κολλητούς του. Όλα αλλάζουν όταν έρχεται στο σχολείο τους μια νέα μαθήτρια, η Ιφιγένεια, την οποία έστειλαν οι γονείς της από τη Χώρα των Ξωτικών για να την προστατεύσουν από κάτι που η ίδια δεν γνωρίζει. Η Ιφιγένεια γίνεται φίλη με τα παιδιά και έρχεται πιο κοντά με τον Ιάσωνα. Όταν όμως ο Αρχοντας των Σκοτεινών Ξωτικών, που είναι υβρίδια ξωτικών μεταμορφωμένων σε βρικόλακες, εμφανίζεται και αποκαλύπτει τα σχέδια του, ότι δηλαδή θέλει να κατακτήσει όλη τη Χώρα των Ξωτικών ΚΑΙ τον Κόσμο των Ανθρώπων, οι τέσσερις φίλοι θα γίνουν από μαθητές, πολεμιστές και θα παλέψουν για να προστατεύσουν τους κόσμους τους, ενώ ο Ιάσονας θα ανακαλύψει πολλά σχετικά με την ταυτότητα του και τις ρίζες του.
ΠΡΟΣΟΧΗ !
παρακαλώ να σχολιάσετε το κεφάλαιο αυτού του γύρου απαντώντας στις ερωτήσεις της συγγραφέως και γράφοντας μία μίνι κριτική για το κεφάλαιο.
Μην φοβάστε να πείτε την γνώμη σας, όλοι θέλουμε να γίνουμε καλύτεροι και κανείς δεν θα παρεξηγήσει τις προθέσεις σας, αρκεί να υπάρχει ευγένεια .
Διαβάστε το κεφάλαιο "Τips για τον σχολιασμό", θα σας βοηθήσει σίγουρα!
Δείτε το Challenge 1#, κι ελάτε να μαζέψουμε όλες τις χριστουγεννιάτικες ιστορίες του Wattpad!!!!
Καλές γιορτές!!!!!
και χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν!!!!!
Προθεσμία : Τρίτη 04/01/2022
YOU ARE READING
Greek Book Club
RandomΝέα λειτουργία! Καλώς ήρθατε στο πρώτο και μοναδικό Ελληνικό Book Club του Wattpad. Εδώ θα μοιραζόμαστε τις ιστορίες μας, θα διαβάζουμε προσεκτικά και θα προσφέρουμε εποικοδομητικά σχόλια στις ιστορίες των άλλων ώστε να βοηθάμε στην εξέλιξη των μελώ...