Βήμα 3

50 9 22
                                    

Καλησπέρα σε όλους και όλες!

Η διαδικασία έχει ξεκινήσει και ήδη το κεφάλαιο "Οι γείτονες/part 1" στο βιβλίο Απολογισμός της Baifi88  , έχει ξεκινήσει να λαμβάνει τα πρώτα του σχόλια μέσω του Greek Book Club!

Την Τρίτη 14/12/21 που λήγει η διορία για την πρώτη μας βιβλιοκριτική, θα ανακοινωθεί μία έκπληξη!

Για όσους βέβαια ακολουθήσατε την συμβουλή μου και διαβάσατε την αγγλική εκδοχή της δράσης μας δεν θα είναι καθόλου έκπληξη!

Στα επόμενα βήματα θα χρειαστεί να επιλέξουμε ένα - δύο άτομα που θα είναι moderators της διαδικασίας.

Δεν θα είναι μπαμπούλες που θα μας ελέγχουν τι κάνουμε και τι όχι, όμως θα μας βοηθούν όλους να τηρούμε την διαδικασία και να μας υπενθυμίζουν να απαντάμε στις ερωτήσεις (σε περίπτωση που σχολιάσαμε αλλά δεν απαντήσαμε), να τηρούμε τις προθεσμίες, να απαντούν σε τυχόν ερωτήσεις και γενικά να είναι επιπλέον μάτια και χέρια (αφού γράφουμε) για να πετύχουμε τον στόχο μας!!!!

Αν ενδιαφέρεσαι να γίνεις moderator της διαδικασίας στείλε μου μνμ!

Τώρα,  θα ήθελα να διευκρινίσω ότι αυτό το Greek Book Club δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το παλιό. Δεν ανταλλάσσουμε απλώς σχόλια ο ένας στην ιστορία του άλλου, όπως παλιά.

Η ουσία του είναι πιο βαθιά και πιο εποικοδομητική για όλους όσους συμμετέχουν!

Αρχικά, θα γνωρίσουμε ο ένας τον άλλον, θα διαβάσουμε ωραίες ιστορίες που μπορεί να μην επιλέγαμε πριν, θα βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον να εξελιχθεί και να πετύχει τους σκοπούς του μέσα από την συγγραφή. Θα μάθουμε πώς να κρίνουμε και να λέμε την γνώμη μας για κάτι που μας αρέσει αλλά και για κάτι που δεν μας αρέσει..

Γενικά,θα έχουμε μια αλληλεπίδραση παραπάνω από ένα ξερό αστεράκι (που σε όλους μας αρέσει βέβαια) αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός και η δουλειά του bookclub!

Όσοι θέλετε λοιπόν να συμμετέχετε πρέπει να διαβάσετε το απαιτούμενο κεφάλαιο, να γράψετε το σχόλιο σας πάνω στο κεφάλαιο και να απαντήσετε στις ερωτήσεις τις Baifi88 που θα βρείτε στο Βήμα 2.

Ας κάνουμε ένα κουίζ .

Τι είδους ιστορίες σου αρέσει να διαβάζεις; και αν θέλεις πες μας γιατί

Ρομαντικές

Δυστοπικές

Φαντασίας

Ιστορικές

Κοινωνικές

Διηγήματα

Άλλο (γράψε τι)

Καλό Σ/Κ!


Greek Book ClubWhere stories live. Discover now