Niciodata nu am crezut ca viata o sa fie asa de grea, intr-o lume in care cei mai puternici conduc si cei slabi sunt uitati, eu am reusit sa fac ce alti nu au reusit nici in ruptul capului. Poate daca unii incercau sa se poarte urat cu mine cand a murit Seb le reuseau rautatiile dar acum totii au invatat sa se fereasca de mine cel putin din haita mea, de atunci sa ajung unde am ajuns a trebuit sa fac nenumarate sacrificii, noptii nedormite doar pentru ca trebuia sa ma antrenez zi si noapte, Aydan devenise tatal meu ma antrena non stop, pentru ca imi spusese mereu ca decizia pe care am aleso nu este deloc usoara si vor venii mereu Lupi Alfa sa ma invinga si sa preia conducerea si nu trebuia sa arat frica deloc.
Se pare ca Alfaul suprem nu mai vrea sa plece si-a trimis printesa inapoi acasa si el a dorit sa mai ramana pentru a vedea cum imi conduc eu haita, e ciudat din cate am inteles e un conducator destul de interesat de propria persoana dar nimeni inafara de Luna lui nu a stat destul cu el sa il cunoasca tot ce stiu eu e sa e cam temperamental dar asta e, nu imi prea pasa ma deranjeaza doar ca toata haita mea e mereu stresata si cu in garda 24 din 24 doar sa ii arate lui ca suntem pregatiti pentru orice.
Am avut o zi asa de obositoare tot stresul se acumula pe umeri mei
Dimineata a venit cu o viteza de necrezut si eu fiind obisnuita sa ma trezesc inaintea tuturor pentru a putea alerga in liniste, niciodata nu am avut nevoie de ceas sa ma trezesc nu stiu de ce nu imi trebuia, mam trezit din pat si am decis sa ma imbrac in trening, nu am facut dusi pentru ca daca faceam o faceam degeaba ca dupa alergat si antrenamentele cu haita transpiram si nu avea nici un rost, Mi-am luat pantaloni scurti albi, un maieu rog destul de decoltat pentru ca haita mea se uitau dar nu indrazneau sa atinga si de asemenea peste el mi-am luat hanoracul alb, inainte sa ies pe usa mi-am apucat in fuga mp3-playerul si castile pentru ca intotdeauna imi placea sa alerg in liniste cu muzica data la maxim, aceasta este singura parte a zilei in care pot sa spun ca ma relaxez si eu.
Si asta am si facut am inceput prima data cu o usoara incalzire in sala de sport, desi suntem lupi avem nevoie si de antrenamente si mai ales de incalzire si am inceput sa alerg prin padure intotdeauna alerg sub forma mea de om, dimineata e singura parte a zilei cand pot sa imi pun ordine in ganduri
Am alergat la inceput 10 mile fiind obisnuita sa alerg mai mult am zis sa maresc viteza dar cand sa incep am simtit un miros dar cand sa imi dau seama cine e ma prinde din urma si ma loveste imobilizanduma sub el.
-Raysa ce placere, ma bucur atat de mult ca te-am prins din urma, rambeste el
-Alfa, de asemenea dar ce te aduce la ora asta aici? spun eu intrebatoare
-Oh te rog, spunemi Erik nu vreau sa mai aud acel titlu de Alfa si mam gandit ca ti-ar placea sa ai o companie ca a mea in timp ce alergi, spune el jucaus
-Da sigur nu strica putina companie dar nu credeam ca cineva se va trezi la aceeasi ora cu mine doar pentru a alerga. spun eu razand
-Deci ce facem ?stam aici sa barfim sau ne apucam de treaba?
-Sti ne-am apuca daca te-ai da de pe mine si in caz ca nu ai observat ma imobilizezi cu corpul si cred ca mai am putin si o sa mor sufocata
Se ridica instantaneu scuturanduse si apoi oferindumi mana pentru a ma ajuta sa ma ridic si eu, io iau fara ezitare si ma ridic ca apoi sa regret, Erik ma ridicat pentru a ma lipi de el imbratisanduma.
-Scuze nu am vrut, nu mi-am dat seama. imi sopteste la ureche
-Nu e nimic nu sa intamplat nimic grav cred. Ceva era putred la miljoc oare ce urmarea Erik ce ar putea dori marele Alfa de la mine.
Incepem sa alergam dar eu alergam cat de repede puteam nu vroiam sa petrec timpul cu el stiam ca urmareste ceva dar nu stiam ce si norocul meu face ca imediat a trecut timpul si a trebuit sa ne intoarcem sa pot incepe antrenamentele cu haita
Toti au ramas uimiti cand ne-au vazut impreuna dar si-au revenit repede intrand in formatie si salutandune in mod militaresc
-Buna ziua, astazi Alfaul Erik a decis ca va participa la antrenamente. Sa inteles? spun eu cu o voce autoritara
-Da sa traiti! raspund toti la unison
-Ma bucur
-Dar voi participa ca unul din subordonatii tai, spune Erik mandru
-Ce? de ce ai face una ca asta? spun nedumerita
-Dupa antrenamente vreau o lupta cu tine vreau sa vad cine ii conduce pe ei daca meriti sau nu, ranjeste de parca sar fi luptat deja cu mine si ar fi castigat
-Bine dar sa nu te astepti ca doar pentru ca esti marele Alfa o sa te menajez, sunt sigura ca nu se astepta la asta din partea mea deoarece facuse o fata uimita, nu se astepta ca o sa accept fara ezitare.
Nu ma asteptam sa imi ceara direct o lupta si sincer nu ma asteptam sa imi ceara vreodata sa ma lupt cu el, acum sunt sigura ca urmareste ceva.