Curiozitatea a omorat pisica

76 4 4
                                    

Nu se poate asa ceva, cum adica va locui aici de acum incolo, dupa ce ca imi e frica sa imi las puiul in preajma lui mai si simt o atractie foarte mare fata de el ceva ce imi spune ca eu ii apartin.

Si durerea asta in piept nu imi da pace presimt ca se va intampla ceva si nu cred ca voi rezista.Mai bine ma duc si fac repede un dus rece, ajung repede in baie ma dezbrac si ma uit putin in oglinda, incepand sa ma studiez, desi mi-am pierdut sufletul pereche arat bine am niste forme apetisante, de la niste picioare superbe si lungi la un fund bombat si sexi, pana la o silueta de invidiat si sa nu mai vorbim de sani mei jucausi.... Ia stai putin ce e cu semnul asta pe sanul meu stang, defapt asta e un semn ca si cum mi-am gasit sufletul pereche 

Ceva sigur nu e bine, Sebastian e mort, el nu poate fi in viata, numai el putea sa faca asta dar cum?

Stai, Brice asta e el e de vina, numai din cauza lui sunt asa, numai din cauza lui am acest semn de cand l-am cunoscut numai probleme am si sunt asa de confuza in preajma lui, Elena imi spune ca el e el e sufletul meu pereche dar este imposibil, sufletul meu pereche este si va ramane Sebastian, nu cred ca asa ceva se poate intampla. Oare dacă eu am semnul asta și el are semn?

Trebuie neaparat sa aflu.......

Si uite-ma ca o maimuta care nu a avut rabdare furisandu-ma, in camera  unui psihopat care colac peste pupaza sar putea sa poate semnul pe care il port si eu si printr-o simpla deductie nu stiu prin ce putere intergalactica este sufletul meu pereche, si ma rog la bunul dumnezeu sa nu cumva sa scartiie usa sau podeaua, ca de obicei asa am eu norocul, ii multumesc bunului Dumnezeu ca el e la dus si ca nu ma poate auzi dar mai ales ca nu ma vazut nimeni cand am intrat in camera lui, acuma trebuie sa fac ceva sa il vad dar ce pot sa fac? Ca o persoana fara pic de inteligenta uit ca el are niste simturi foarte bine ascutite si incerc sa intru in baie in timp ce el face dus.Ma intind pe podea ca o mortacina si incerc sa ma chiorasc prin cabina de dus de parca sar vedea ceva, tot ceea ce pot vedea sunt formele lui foarte apetisante si cum se misca si se samponeaza de parca ar face spectacol, of doamne imi curg balele de parca sunt cea mai mare gurmanda si tocmai am simtit un miros de friptura si sunt gata sa o halesc pe nerasuflate. 

Si uite cum capul imi fuge in alta parte si nu aud cand apa de la dus sa oprit si desteptul ala sta gol pusca uitandu-se la mine cum  balesc in baia lui chiorandu-ma la el si cum sunt asa de idioata imi pun mainile la ochi si o iau la fuga uitand sa ma uit daca are semnul pentru care am riscat atat, cand o iau la fuga il aud cum ma striga si cum incepe sa rada.

Nici nu ma mai uit in urma la el si ma opresc direct in camera mea inca cu mainile puse la ochii si ma grabesc ca o incui de parca el ar veni dupa mine, ma lipesc cu spatele de usa si ma preling ca o lesinata in jos gandindu-ma cat am fost de toanta sa ma las vazuta de el in ipostaza asta si presimt ca va face misto de mine.

De doua ore stau inchisa in camera si ma gandesc cum sa ma scot din incurcatura asta, dar parca capul asta vrea sa ma bage si mai mult in rahat si ma trezesc cu un alt plan inteligent sa vad daca are semnul 

Cobor scarile si ma grabesc spre bucatarie unde intentionez sa mananc ceva sanatos si bun pentru organism....... oare pe cine incerc sa pacalesc eu imediat ce am intrat in bunacatarie, m-am indreptata spre frigider ca un rechin dupa prada lui, sa scot de acolo inghetata si o felie mare de tort, AH ce buna e inghetata asta mai ales pe canicula asta si brusc stiu ce sa fac, ma uit pe fereastra si ii vad pe toti cum se distreaza, astazi fiind duminica toti sau gandit sa ne distram putin impreuna, ma uit dupa persoana care ma intereseaza si bum am ochit-o, oooo nu nenorocitul poarta tricou, de ce cand am nevoie sa fie gol nu e? Si desigur unde ai mai pomenit tu om fara sa aiba o maimuta atarnata in jurul gatului lui, gata sa ii suga toata viata din el, dar trebuie sa recunosc ca arata beton tipa si deodata realizez ca ma durea, eu trebuia sa fiu acum acolo in bratele lui, gelozia ma lovise din plin.

Cu o viteza de necrezut ma indrept glont in camera mea sa imi iau costumul de plaja pe l-am cumparat cu printisorul meu, un costum superb de doua piese alb, desigur e simplu dar pot sa spun ca mie imi vine ca tunat.

Ca o buna gospodina ce sunt m-am gandit sa pregatesc niste racoritoare, pentru micul meu print care nu are astampar, pentru desteptul ala infumurat si pentru restul deigur, cu o indemanare pe care nu credeam ca o posed ma duc spre curtea din fata  cu o tava plina cu racoritoare pentru toti, toti presupunand persoanele pe care le cunosc desigur fara liana aia agatatoare.

Intentionat il las pe infumurat ultimul, primul servit fiind printul meu si desigur noua lui prietena si ca sa ma simt mai bine ma duc la Ari si il servesc, dar fara nici o avertizare ma apuca de mana si eu aterizez in poala lui cu mainile exact pe patratelele lui.

Se uita in ochii mei de parca sa pierdut si acolo in sufletul meu are inima lui, ma trezesc din visare cand aud niste maraieli dar nici unul nu il baga in seama stiind ca nu are ce sa faca.

-Tu ne servesti pe noi, dar cine te serveste pe tine?

-Nu am nevie sa fiu servita, eu 

-Nici un eu, lasa-ma pe mine. Se ridica cu mine in brate si ma aseaza pe sezlong cu  grija ii da unei fete tava pe care a ridicato de pe jos se intinde dupa crema de protectie si ma roaga sa ma intorc sa ma dea cu crema pe spate, si eu robotic execut fara sa gandesc 

Mainile lui imi desfac snurul de la spate si cu o maiestrie uimitoare incepe sa intinda crema de protectie pe tot spatele meu facandu-mi in acelasi timp un masaj de vis, cu coada ochiului ma uit in directia LUI si tot ce vad ma enerveaza si ma fac sa sufer Brice sta calare pe aia fara sa ii pese daca e cineva in jur,

-Mami, mami , Alex ma striga si ma ridic ca un fulger sa vad ce sa intamplat dar el sta cu Ariana si se uita amandoi uimiti cand la mine cand la Ari. Mami, Ari va fi taticul meu? si tu vei deveni mamica lu Ariana? Vom fi o familie? Cu niste ochii stralucitori intreaba plini cu speranta, se vede ca si Ariana deabia asteapta raspunsul.

-Daca vrea mami eu nu am nimic impotriva, Spune Ari fara sa astepte raspunsul meu, uitandu-se cand la mine cand la Alex

-DA, da , da mami ,Ari va fi tatal meu si Ariana ,surioara mea, nu?

-Eu, si atunci am realizat daca Brice ar fi avut semnul atunci nu ar mai fi fost in bratele acelei fiinte si mar fi luat imediat din bratele lui Ari, am realizat ca tot ce se petrece a fost doar in mintea mea si semnul asta a fost doar o alta dovada ca eu nu sunt destinata decat propriului suflet dar asta nu inseamna ca nu pot sa ii ofer lui Alex caminul pe care il merita si dupa care tanjeste atat. Deci este clar tot ce am de facut. Ma trezesc din mica mea cugetare in fata unui Ari in genunchi cu un inel in mana si toti  cei din jurul nostru au facut luniste asteptand cu sufletul la gura oare ce voi face, dar cine ar crede ca as spune da unui om pe care il cunosc de doar doua zile si ca un reflex ma intorc cu capul la Brice si ma uit in ochii lui ca sa vad daca vad un pic de speranta in ei pentru noi, dar tot ce vad in ei e intuneric si pe fata lui se citeste ca nu crede ca voi accepta. Stie ca astept de la el un cuvant doar si voi renunta ceva dar nenorocitul nu face nimic e asa de sigur pe el incat incepe sa o sarute din nou pe aia continuand sa se uite in ochii mei si atunci.......

-DA, Vreau sa formam o familie si sa fim fericiti impreuna! Si tot ce au crezut toti ca voi spune sa transformat in uimire pe fetele lor dar mai ales pe a lui Brice, Ari sa ridicat ma luat in brate si a inceput sa ma sarute , lupul de pe pieptul meu incepand sa ma doara dar nu mi-a pasat indeajuns incat sa ma opresc, mam decis ma voi casatori cu Ari si voi reusi sa formez o familie fericita pentru Alex si il voi face fericit pe Ari si pe Ariana, asa am ajuns sa imi ascund durerea si sentimentele pentru Brice si sa il sarut cu patima pe Ari.

Luna AlfaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum