"bir merhaba yok mu?"
duyduğu sesle irkilerek başını kaldırdı zerrin, onun gerçekten geleceğini düşünmemişti. heyecanla birden ayağa kalkıp baş selamı verdi "merhaba, şey hoşgeldin."
melisa kıkırdayıp onun yanında ki sandalyeye oturdu ve onun da ellerinden tutup diğer sandalyeye oturmasını sağladı. ama buna rağmen ellerini çekmedi.
"üzgün bir kuş gördüm, geleyim dedim nasılım?"
gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı zerrin. "çok iyi, ama gerçekten geleceğini düşünmemiştim."
melisa onun elinin üstünü okşadı hafifçe bu zerrin'in titrek bir nefes vermesine sebep oldu. "dayanamadım senin bu kadar üzgün olmana." dedi melisa utanarak ellerini çekip.
zerrin elinde ki sıcaklığın kaybolmasıyla boşluğa düştüğünü hissetti. böyle hissetmesi normal miydi?
"ben iyiyim, yani üzgün değilim."
"gözlerin hâlâ dolu dolu, kimi kandırıyorsun sen?"
melisa'nın bunu demesiyle genç kızın gözleri doldu ve bir damla yanağına düştü. "annem senin bana attığın mesajları gördü ve babama söyledi, bende onları test etmek amaçlı beni sevdiğini söyledim. kıyamet koptu evde, bana vurmak için elini kaldırdı, arkadaş olduğumuzu söylemeseydim orada bana vuracaktı."
son sözlerini bitirince daha fazla dayanamadı ve ağlamaya başladı. kalbinde beslediği günahkar duyguların farkındaydı ama ailesinin ona bu kadar karşı çıkacağını asla tahmin etmemişti zerrin.
melisa onu kendine çekip sıkıca sarıldı. "zerrin, üzülme. benim ailemde ilk böyle bir tepki verdi, ama bak şimdi onlarla aram daha iyi."
"melisa, korkuyorum."
sıkıca sardı zerrin'in ince belini ve kokusunu soludu derince. "korkma, ben buradayım."
geri çekildi kız, gözleri ve burnu kızarmış çilleri daha da belirginleşmişti. "gerçekten mi?" diye sordu, emin olmak istiyordu. güvenmek istiyordu.
"gerçekten." dedi melisa onun iki elini de sımsıkı tutarken. "her zaman burada olacağım, ve sende her zaman kalbimde olacaksın."
...
sevmenin cinsiyeti yoktur, bu kitapta zerrin sadece kapalı değil. dini sorumlulukların hepsini yerine getiriyor, eğer ki yaratılışımızda aşk varsa dinimiz de bu neden yasaklı merak ediyorum.ya ayrıca kuran-ı kerim de böyle bir şey yazmıyor ki, helak edilecek olan lut kavminin yaptığı şey belliydi.
lut kavmi aşk yaşamadı, lut kavmi erkek kadın fark etmeksizin herkese tecavüz etti. "onlar gibi olanlar helak edilecek." yazıyor kitabımızda.
onlar gibi mi yapıyoruz biz?
önümüze gelene zorla dokunuyor muyuz? sinirlendim, gidiyorum.görüşürüz 👐🏻💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stay with me | gxg
ChickLitzerrin bir kütüphane görevlisi, melisa ise yasaklı elmayı tatmış bir üniversite öğrencisi. tamamlandı.