27

2.4K 113 5
                                    

tık
tık
tık

"ya niye açmıyor bu kız pencereyi."

dördüncü taşı da atmıştım ki pencere açıldı ve içeriden "melisa!" benzeri bir ses duydum. dudaklarımı ısırıp küçük bir çocuk gibi ellerimi birleştirdim ve onun çıkmasını bekledim.

"ya kadın ne yapıyorsun, kafamı mı kıracaktın?"

büzdüğü dudakları ve çattığı kaşlarıyla sinirli gözüktüğünü sanıyorsa çok yanılıyordu. istemsizce kıkırdadım ve gözlerinin en derinine baktım. iyiki birinci katta oturuyordu ailesiyle.

"ne yapayım çok heyecanlandım, sen birden bana aşkım diyince böyle kalbim güp güp attı."

o da kıkırdayarak kollarını pencereye yasladı ve çenesini de avuçlarına konumlandırdı.

"benim de kalbim güp güp attı... hem saat dokuz oldu. keşme tek başına çıkmasaydın dışarı, çok kötü insanlar dolaşıyor dışarı da."

ısıracaktım o tombul yanakları gerçekten. her konuştuğunda öpmek istiyordum onu.

"merak etme balım, iki sokak aşağı da oturuyorum. hani şu ileride ki bim varya, onun üstünde ki apartmanda oturuyorum."

gözleri kocaman oldu ve heyecanla yerinde zıpladı. "evlerimiz çok yakınmış, sana gelebilirim demek oluyor bu!!"

gözlerimi kırpıştırıp bende olduğum yerde zıplamaya başladım. "evet güzel aşkım hep bana gelebilirsin demek oluyor bu!! hatta biliyor musun senin için kek yapacağım. portakallı olandan hemde."

"portakallı mı?!" dedi saf bir sevinçle. bayılıyordu portakallı keke, bende bunun farkındaydım.

başımı salladım ve ellerimi montumun cebine yerleştirdim. "bayılırım." dedi sakince.

ikimizde durulmuştuk ve güzel bir gülümsemeyle birbirimizi izliyorduk.

"bende sana bayılırım."

tam ağzını açmış konuşacakken içeriden bir ses duydu ve bana korkuyla baktı. "melisa babam çağırıyor, gitmeliyim." dedi fısıltıyla.

bende korkuyla ellerimi cebimden çıkardım ve iki kolumu da havaya kaldırıp salladım. "güle güle aşkım rüyanda beni gör."

güldü ve gülerken elleriyle dudaklarını gizledi. "peki peki, sende beni rüyanda gör kış çiçeği." ardından pencereyi kapattı ve perdeleri çekerek içeri girdi.

benim ise dilimde en sevdiğim şarkı, kalbimde sevdiğim kadınla evime doğru yürüyordum. zerrin bu dünyada başıma gelebilecek en güzel çaresizlikti.

ve çaresiz olduğunu zannederken aslında bana çare olmuştu.

kulaklığımı takıp şarkıya eşlik etmeye başladım.

onu yargılamayın
o benim tüm dünyam ve bundan daha fazlası.

...
sarkiyi bilenler
ben cok severim 🥺

stay with me | gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin