1→ El..

1K 28 4
                                    

Razele soarelui isi fac aparitia, trezindu-ma din visul meu frumos cu Justin Bieber... Urasc dimineata ! Vreau sa stau in pat si sa dorm toata ziua.. Azi e ultima zi din vacanta de vara, asa ca trebuie sa ma duc la mall sa-mi cumpar haine si restul chestiilor pentru scoala. Desi urasc scoala din toata imina mea, imi plac foarte mult rechizitele.. sa le cumplar, sa le personalizez.. si toate cele :))

-Rebecca, la masa ! striga mami din bucatarie. Ma ridic din pat si ma duc la baie. Fac un dus, si apoi ma imbrac intr-o pereche de blugi negri-rupti si cu tur- un tricou alb- pe care scrie cu rosu 'I hate school'- supra's albi si o geaca neagra de piele cu tinte. ( Mdea.. stilul asta imi place mie, si asa ma imbrac deobicei )

Am mancat, si mami mi-a dat cardul ei de credit - a zis sa-mi iau tot ce vreau eu, o iubesc :))-.

-Anne, unde gatu' ma'tii esti ? o intreb pe fata care mi-e cea mai buna prietena, care poate ocupa usor titlul de 'sora' in viata mea.

- Acum ies, ce dracu' faci asa urat ?

Acum suntem la Starbucks... am fost in toate magazinele posibile din mall'ul asta.

- Mami, il poti trimite pe Andi dupa noi ?

- Ce s-a intamplat ?

- Nimic.. doar ca nu ne prea descurcam cu toate pungile astea...

- Bine, acum pleaca.

- Merci, te iubesc !

Andi a venit, si ne-a luat toate pungile.. acum trebuie doar sa ne dam seama care ale cui sunt.. dar majoritatea sunt in 2 exeplare.. deci va fi usor.

- Tu dute cu Andi, eu ma duc pana la baie.

- Oke, dar sa nu stai mult- zice Anne.

Am intrat in baie si mi'am refacut machiajul. Bineinteles ca Rebe sta cu ochii in noul ei IPhone 6, nu a observat ca a intrat intr-un baiat - unul foarte dragut, de altfel.

- Scuze.. ma uitam in telefon, nu te-am vazut... eu ma scuz, incercand sa nu ma holez la el.

- Nu e nimic, nici eu nu ma uitam pe unde merg.. zice el si face un las un fata. Eu sunt Marco, si tu esti..

- Rebecca, si sunt ocupata, pa. Ma intorc pe calcaie, dar sunt prinsa si trasa intr-un sarut. La inceput nu i-am raapuns, dar saruta foarte bine
, si chiar vroiam sa-l sarut.. STOP !! Gata Rebe, nu e bine, nici macar nu-l cunosti. Pleaca ! ACUM !

-Ti-am zis ca sunt ocupata. spun si rup repede sarutul, facand un pas in spate

- Bine Rebecca, dar data viitore, numai scapi. spune facand un pas spre mine.

- Da'te dracu' ! Serios, lasa-ma ca te caatrez. Ii spun si ma intorc pe calcaie, ibdepartandu-ma de el, dar il tot auzea razand.

Urc in masina. Anne asculta muzica..

- Ce asculti ? o intreb eu.

- Unde gatu' ma'tii ai fost ?

- La baie.. ii zic eu de parca ar fi fost ceva logic.

- Si ce ai facut la baie ? ibrreaba, un ranjet pervers aparand ps fata ei.

- Doamnee. Bai, ai baut ceva ? Nu mai fuma ca ti se urca la cap. zic du sarcastic si incepem sa radem. Am fost la baie, si am vorbit si cu mami, ne-a intrebat daca am plecat.

- Gata bai usor ca nu te mananc. zice ea si noi radem.

**
E deja seara. Dupa ce am ajuns acasa, am despachetat si impachetat si pus la loc tot. Am si scris pe caiete deja :)). Ma trantesc in pat. Dau drumu' la televizor, si mut programele. Ce a fost in capul meu, nu stiu, dar am lasat pe meci. Joaca Steaua-Dinamo si este deja 4-2. Normal, mereu am tinut cu Steaua, tati m-a invat de mica ca cele mai frumoasa culori sunt rosu si albastru. Chiar.. ai mei or fi venit de la munca ? Dar gandurile mele sunt intrerupte de sunetul pe care-l scoate telefonul meu cand primesc un mesaj. Imi iau telefonul de pe noptiera, si pe ecran imi aparea un numar, nu era trecur in telefon si nici nu-l recunosteam. Curioasa, am deschis mesajul:

" Hei iubire, ce faci ? Vroiam doar sa stii ca de maine o sa ne vedem in diecare zi. De ce ? Simplu. Incepe scoala. Si sunr sigur ca esti la fel de trist ca si mine ca incepe, dar lasa, in curand o sa fin foarte fericiti impreuna. Mdea.. a 10-a B nu ? Normal.. fata noua→ bad boy'ul scolii... sti ce iese ? Iti zic eu :→ un cuplu perfect ♥♡♥♡.
-♥♥ Marco"

Am recitit mesajul de 100 de ori intr-un minut, si nu imi venea sa cred ce spune.. si de unde dracu' are numaru' meu ? Deodata se aude usa de la intrare. Speriata, ies repede din camera, cu gandul ca desteptu' ala a aflat si unde stau, dar rasuflu usurata cand ii vad pe ai mei in sufragerie, cu mainile pline de pungi, pline de mancare.

- Hei pitic, de ce nu dormi ? Maine ai scoala. imi spuns tati in timp ca lasa pungile jos si ss aseaza vizibil obosit pe canapeaua mare si alba din living.

- Tati, nu-mi mai spune pitic. Am 16, nu mai sunt mica de mult... ii spun eu asezandu-mi mainile in san, si bosumfladu-ma.

- Oke papusica- zice el si radem amandoi- hai dute si culca-te ca maine dimi la scoala. imi spune tati si-mi da un pupi pe frunte.

- Bine.. noapts buna. zic eu si ma intorc pe calacie, mergand spre scari catre camera mea.

Doar a mea ! ♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum