3 - Ma trezeste el..

531 28 5
                                    

Telefon prost !! E 2:13 dimineata.. Cine imi da mesaj la ora asta ?! spun eu nervoasa si ma intind dupa telefonul de pe noptiera si deschid mesajul:
"Hei pitic.. Sper ca nu te-am trezit dar nici nu mai conteaza. Faza e ca maine dimi la 7:45 sa fi gata. Ne intalnim in fata casei tale ! Sa nu intarzii.
#teiubnb - Marco xo. :* "

Simt ca lesinez. Ce se crede asa de important ?! ii raspund si eu.

" Ramai cu vrutu' ca nu ne vedem. Si sa sti ca nu m.ai trezit deloc, faceam parada modei ! Si oricum nu plec asa tarziu, pentru ca merg cu fetele dimi pe jos, nu ca tine - BOSSchetarii - cu masinile.. Si lasa.ma sa dorm !

#nutemaisuportIESI "

Mdea.. Am asteptat mesajul lui.. Au trecut deja 12 minute si nu raspunde.. Ma uit pe geam si imi dau seama ca nu am tras draperiile aseara. Exact cand vreau sa ma ridic sa le trag primesc un mesaj:

"Nu are rost sa mergi cu ele.. Adica oricum vei merge cu mine. Aaa si mdea.. Frumoasa casa ta. Iti place sa te trezeasca razele soarelui sau nu sti sa teagi draperiile ?!
Oricum.. Maine dimi ne vedem. #teiubsinumaicomenta "

Stai ca nu inteleg, de unde stie el ca nu am trase draperiile ? O nu nu-mi spune ca- mda.. e in fata casei mele. Imi iau repede un hanorac pe mine si OGG-urile ( desi este vara dar ma rog.. ) si ies repede din casa.

- Tu nu ai somn ?! Ce dracu' cauti aici ?! tip eu deja nervoasa, imediat cum am ajuns in fata lui.

- Usor iubita - iubita ce bine suna. si afiseaza un zambet tampit. Am venit doar sa ma asigur ca esti bine, si sa vad tupeu' ala al tau.

- La ce te referi cu tupeu' ? Si nu-mi mai spune iubita ca te castrez. spun eu si incep sa-mi frec bratele de corp, deoarece mi-e frig.

- Pai ai avut tupeu sa ma refuzi, si sa spui ca mergi cu fetele. si se ridica de pe masina su vine sa ma ia in brate. E atat de cald si mi-as dori sa stau in bratele lui mer- gata băăăii !!! Ce ai ?!

- Lasa-ma ! ii zic si incerc sa scap din bratele lui, dar nici o sansa..

- Love, eu vad ca tremuri. Si inseamna ca ti-e frig. Si daca ti-e frig, nu am sa te las sa igheti aici din vina mea. imi spune el atat de dulce

- Oke.. Mi-e frig dar lasa-ma in pace. Ma duc sa ma culc inapoi. ii zic eu si ma dau in spate dar tot nu ppt iesi din bratele lui.

- Bine. Te las dar maine dimi mergi cu mine, clar ? ma intreaba el dar tot nu imi da drumu'.

- Bine.. Oricum dupa faza asta nu ma mai trezesc maine la 7.. ii zic eu.

- Oke love, imi pare bine ca intelegi. imi zice el la fel de dulce si imi da drumu' dat nu inainte de a.mi da un pupic pe crestetul capului. E atat de dulce cand vrea, si asa de nesimtit cand vrea.. Ma intorc pe calcaie, dar sunt oprita de vocea lui:

- Sa sti ca o sa platesti ca m-ai facut boschetar. spune el razand. Ma bugneste rasu' si continui drumu' spre casa. Noapte buna frumoaso. imi spune el dulce.

-Noapte buna si tie.. boschetarule. Ultimu' cuvant l-am spus mai incet, dar m-a auzit si s-a uitat urat la mine.

***

Simt niste buze pe obrajul meu. Deschid ochii si-l vad pe Marco. Mdea.. visez clar. Le mai simt o data si de data asta sint si o mana in jurul taliei mele. Incerc sa dau mana la o parte, dar nu merge. E prea grea.

- Neata love. Trezirea. si mai simt o data buzele pe obrazul meu. Imi deschid ochii si chiar il vad pe Marco acolo. M-am speriat, dar nu am vrut sa reactionez ca o nebuna, asa ca am incercat sa ma stapanesc.

- Ce cauti aici ? il intreb calma.

- Unde aici ? ma intreaba el jucaus, in timp ce se juca cu o suvita din paru' meu.

- Si zici ca nu esti prost.. ( am zis asta mai incet ). Aici- in casa mea- in camera mea- in patu' meu- cu o mana pe talia mea- si cealalta un patu' meu ?! zic eu accentuand cuvantul mea|meu.

- Pai ai zis ca nu esti sigura daca te trezesti, si am vrut sa fiu sigur ca voi merge la scoala cu cea mai frumoasa fata.

- Aha.. Scuze.. Mbine acum iesi si lasa-ma sa ma pregatesc. ii zic eu si il imling din pat, exact cand nu se astepta, asa ca a cazut. Am chicotit. El s-a ridicat imediat si s-a pus in pat, peste mine.

- Ti se pare atat de amuzant ? si eu chicotesc iar ai dau din cap afirmativ. - Bine, atunci, asta mi se pare si mie amuzant. Si ma saruta. Nu ii raspund, doar ca sa-l enervez, nu ca n-as vrea sa-l sarut si eu.

- Love, de ce nu imi raspunzi ?! ma intreaba el putin iritat

- Ar trebui sa-ti raspund ?!

- Bine. si se apropie iar de mine, dar de data asta ma gadila, iar eu rad in sarut, iar el profita de faptu' asta ca sa-si bage limba in gura mea.. m-a lasat doar din lipsa de oxigen.

Doar a mea ! ♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum