2→ Prima zi de scoala..

538 27 3
                                    

O sa sparg ceasu' asta o data !! Ma enerveaza rauu ! Trebie sa ma trezeasca el la 7 dimineata :'(( ! Pot sa ma trezesc si singura !!... cred..
Ma ridic din pat, cat pe ce sa cad, si ma duc spre baie. Ma spal pe dinti si pe fata, si aplic niste creme pentru fata, si toner impotriva cosurilor si  fac un dus. Ma schimb. Fiind prima zi de scoala la una noua.. nu vreau sa par chiar.. "curva".. ca sa zic asa. Mi-am luat o pereche de blugi negri' stranti si taiati in genunchi, un maieu alb simplu si o camasa in carouri, rosu si alb. Ma machez- putin tus, fond si corector.. atat.
Imi iau geanta MK neagra, supra's albi, si cobor la masa.

Am ajuns la scoala. Sunt cu Anne pe o banca din curtea scolii, si asteptam-- nici nu stiu ce asteptam...

- Hei ! Uite ce avem noi aicii..  zice Marco insotit de inca un baiat.

-  Marco, n-ai treaba ?! il intreb eu, apoi imi bai ochii in telefon.

- Nu. Dar dac vrei se aranjeaza. zice Marco cu un zambet pervers. In tot acest timp Anne se uita ba la mine ba la Marco,  neintelegand de unde il cumosc.

- Du-te mă si da-ti foc ! ii zic eu si o iau de mana pe Anne si pornim spre intrarea in scoala.

***
Ieeiii sunt in clasa cu Anne !! Si ne.a lasat sa stam im aceeasi banca ! Prea happy ?! Partea naspa.. si Marco e cu noi in clasa... si sta o banca mai in spatele meu, cu acel baiat de mai devreme, pe care, aparent il cheama Zayn. Acum sunt cu Anne la dulapuri. Al ei este in dreapta mea. Si cel din stanga.. Marco.. si cel din dreaptea Annei este a lu' Zayn. Perfect.

As vrea sa ma mut undeva  cu Anne. Doar noi 2. Undeva mai aproape de scoala. 

- Buna Rebe. Buna Anne. Ce faceti ? intreaba Zayn venind spre noi.

-Mbine.. spunem noi doua odata.

- Rebe, l.ai vazut pe Marco ? Nu il gesesc de cand s.a terminat ora ai ma gandeam ca-

- Nu te gandeai la nimic ! il intrerup eu. Nu stiu unde este Marco. Si nu ma mai intreba de el ca-ti rup capu' si ti-l dau la iepurasi ! ii zic eu cu o voce, desi incercam sa nu rad.

- Cam rea prietena ta.. ii zice Zayn Annei incercand sa nu bufneasca in ras.

- Mdea.. te obisnuiesti tu.. ii zice Anne si incearca si ea sa se abtina.

- Radeti futu'va'n gura ca nici eu nu ma pot abtine. le zic eu si incepem toti sa radem.

Doar a mea ! ♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum