A trecut o saptamana de cand m-am trezit cu el in casa. Ma tot intreaba daca vreau sa fiu cu el, dar il tot resping. Motivul ? Mi se pare ca intreaba la misto, mai ales ca de fiecare data cand ma intreaba e anturaju' lui pe langa noi. Si asta imi da de banuit.
Oficial, o urasc din toata inima pe profa de chimie. Cat de handicapata sa fi frate, sa ma pui sa fac un proiect cu Marco.. si Anne cu Zayn ❤ A da.. ei 2 sunt impreuna, si le sta minunat !
Sunt cu Anne la dulapuri. Urmeaza chimie.. yack.. Il vad pe Marco la cateva dulapuri mai incolo vorbind cu Beatrice, curva scolii. De ce vorbeste cu ea si nu vorbeste cu mine ?! Off... nu spune ca.mi place de el. Inima proasta! Ce e in capu' tau ? Imi iau cartea si caietul de chimie si inchid dulapul. Ma intorc si dau nas in nas cu Marco.
-Hei love, ce faci ?
- Dute ba si lasa-ma. Si nu-mi mai spune love !! zic eu nervoasa.
- Dar de ce sa te las ? Eu vreau sa stam mai mult..
- Ba ce drq ai ? Ce ai fumat ? zic eu serioasa, si pe el il bufneste rasu'.
- N-am fumat nimic. zice el razand. Deci... pana la urma... vrei sa fi cu mine ?
- Zici ca esti prost. Iti place sa te refuze lumea asa in continu ? Ti-am spus ca nu,!!
- Dar de ce ma tot refuzi ? Asa urat sunt ?
- Da! Esti foarte urat.- Da te cred. Spune, de ce nu vrei sa fi cu mine ?
- Ahh.. ce proasta sunt.. mai asteapta putin, poate imi vine mintea la cap, si imi dau seama ca vreau sa fiu cu tine. zic eu ironic
- Pai ar cam fi cazu' sa-ti vina mintea la cap. zice el destul de serios.
- Dute drq si lasa-ma in pace.
Zic eu si plec, dar imi dau seama ca sutem singuri pe hol. Inseamna ca orele au inceput. Ma uit la ceas si este si 20, iar la si 30 se suna de pauza. Cand ne-am certat atata timp ?! Nu conteaza, e si ultima ora.. plec acasa.*** Mai pe seara***
Imi suna telefonu', eu citeam, cica.. ma asez pe fotoliul de langa noptiera pe care sta telefonu' la incarcat si observ pe fundal poza fratelui meu, Sebas.
- Eee ( cand raspund asa se supara :)) )
- Handicapato, ce faci ?
- Dute drq Sebas, ce vrei ? il intreb eu neatenta. Cica relatie intre frati..
- Fata de covrig, eu ma duc cu astia la munte maine, si m.au pus sa te sun sa te intreb daca vrei sa vi si tu.
- Da normal. Spunei Ancai ca o iubesc :))
- Deci fa.ti bagaju' ca intr.o ora sunt cu Cristan la tine sa te luam, ca maine plecam devreme.
- Bine, va astept futu'va'n gura pe toti
- De ce drq te.am sunat ? Si ce a fost in capu' lu' ma'ta de te.a facut ?
- Taci ma. zic si ii inchid telefonu'
Ma apuc de facut bagajele.. dar.. nu stiu cat stam si nici unde la munte ne ducem.. asa ca o sun pe Anca sa o intreb.
- Iubire, ce faci ? ii zic eu.
- Bine vtm, imi fac bagaju', tu ?
- Asta vreau sa fac si eu.. dar nu mi.a zis retardatu' ala nici unde la munte mergem, nici cat stam.. Deci te.am sunat sa..i spui si mie :))
- La munte ti.a zis ca mergem, ma ? zice ea si rade..
- Da la munte, de ce ?,ii zic eu serioasa
- Pai mergem la mare, la Mamaia, nu la munte :))
- Ce nesimtit.. lasa ca plateste el, si ma ajuti si tu :))
- Normal ca te ajut :)) 5 zile stam. Hai fa ti bagaju' ca vin aia sa te ia :))
- Multumesc frumos. Sti ca te iubesc :))
- Si eu te iubesc.
Ce nesimtit.. si eu care vroiam sa.mi iau haine mai groase.. Ehe.. ma apuc sa.mi fac bagaju'.
Am luat o valiza daia mare rau,- adica intru lejer in ea. O inchid si exact atunci intra Sebas cu Cristan pe usa.
- Hai ia.o p.asta si mergi, ca nu vreau sa ma uit la fata ta.. vreau sa dorm diseara.
Ei nu zic nimic, dar zambesc viclean.. pacat :))
Urcam in masina, si ma duce la Anca. Ma lasa acolo si el pleaca cu Cristan acasa la Sebas ca sa lase valiza mea acasa.
Cobor din masina, si inainte sa inchid usa, ii zic lu' Sebas:- Fraiere, vezi ca stiu ca mergem la mare, nu la munte. zic eu, rad si inchid usa.
Il aud spunand ceva gen " Ba Cristane, de ce drq i.ai zis ? Ala " Nu i.am zis nimic ba ce ai" si cred ca s.au mai certat, dar eu m.am dus in spatele casei, la piscina, unde mi.a zis Anca ca se afla.Ok,ok. Imi pare rau ca n.am mai postat de mult, dar am avut teze, antrenamente si restu'.. O sa mai pun un capitol, 2 pana luam vacanta de vara, nu stiu sigur cand, dar in vacanta promit ca o sa loatez cel putin o data pe saptamana.
Si va multumesc extrem de mult celor care imi cititi cartea. Am facut aproape 400 de vizionari si cele aproape 30 de ❤.
Va iubesc ❤*Iti multumesc LoveLoveFf prntru coperta :*
CITEȘTI
Doar a mea ! ♥
FanfictionCafeneaua aceea ... cel mai prost loc care am fost. Cu toate astea, nu am stiut ca iubirea ti-o poti gasi intr-o cafenea. Acolo a inceput tot.. din greseala → cea mai frumoasa greseala a mea. Marco Ross si Rebecca Nise ( Justin Bieber si Selena...