6→ Mereu ma convinge..

406 23 14
                                    

Sa sfarsit si vacanta noastra... Abea am ajuns acasa, iar Marco ma ajuta, adica imi duce cele 2 valize in camera. A da, nu v-am zis ca suntem impreuna ?! Ee.. nici nu mai conteaza cum am ajuns impreuna :))

- Gata love, te sun diseara. imi zice Marco si ma saruta scurt, dar apasat, si iese pe usa.

Intru in dus, apoi ma schimb in pijamalele mele cu Mickey Mouse si ma bag in pat, cu castile in urechi si MacBook'u' meu roz in brate, intrand pe retelele sociale sa vad ce s-a mai intamplat.
Primesc o cerere de prietenie pe Facebook de la un cont fake, asa ca-i dau Ignore... dupa cateva minute, imi da mesaj:
* Buna frumoaso, esti singura? *
Aleg sa-i dau block si sa-l las in lumea lui... Imi suna telefonul.

***
-Hei love. Ce faci?

-Hei... ma plictisesc, tu ?

-La fel... uite, ma gandeam daca vrei sa vi maine pe la pranz la mine, sa ne jucam pe Wii sau sa ne uitam la un film ceva..

- Sigur, de ce nu.. oricum n-aveam planuri pentru maine.

-Ok love, pai vin eu maine sa te iau da ?

- Stii ce... as merge pe jos, oricum nu stai departe :))

-Bine, cum vrei tu. Ily

-Ily.

***

Ma uit la vreme, ca sa stiu cu ce sa ma imbrac maine. 23º in iulie ?! O sa fie cam frig... Ma ridic din pat si ma duc la sifonier. Imi scot de acolo o pereche de blugi visini, un tricou negru cu ceva sclipici si o geaca de piele scurta cu tinte la guler, mansete si umeri. Ma duc la sertaru' cu lenjerie si scot de acolo un sutien roz neon, o pereche de boxeri negri, si sosete negre. Ma duc la dulapul cu tenesi, si ma uit atenta, gandindu-ma.

- Am tricou negru, si niste accesori auri si niste tinte.. Ori Conversii negri cu tinte, ori Vansii negri, ori Supra negri asa ca-i scot pe toti, si ii pun pe rand langa tinuta... prea grea alegerea. zic eu cu voce tare. Imi aduc aminte ca Anca e la Sebas in camera, asa ca ma duc la el si bat la usa.

- Hei.. pot sa ti-o fur putin pe Anca ?

- Mda... vezi sa mi-o aduci intreaga.

Ajungem la mine, si o pun pe Anca pe pat.

-Ajutor, maine ma duc la Marco acasa, si nu stiu cu ce sa ma incalt. ii zic eu, vizibil stresata, aratamd spre tenesii de pe podea, si tinuta de pe pat.

- Supra castiga mereu. zice ea si rade.

- Doamne esti geniala, te iubesc rau. ii zic eu si radem.

- Si eu, acum plec ca face ala urat. zice si inchide usa.

Mi.am pus tinuta pe canapea, si m-am bagat la nani.

** Dimineata **
E ora 12:14... cam tarziu.
Ma ridic din pat si ma duc la baie. Apoi ma schimb, ma machez simplu, adica niste corector, creion de sprancene si mascara, ai cobor la masa.

Bate cineva la usa, si o pup pe mami, ii dau un pumn lu' Sebas si plec. La usa, Marco, normal.

-Hei iubire.

- Parca ti.am zis sa nu vi dupa mine... zic eu "suparata".

- Da dar e frig afara... si n-am vrut sa racesti.

- Da bine... zic eu gandindu.ma ca e destul de grijuliu nebunu'.

- Hai urca in masina si taci. zice el si radem amandoi.

In mai putin de 5 minute suntem deja in fata casei lui.

-Auzi, ai tai sunt acasa? intreb eu, uitand de chestia asta.

-Nu, normal. Dar mama vine pe la 3. Sti ceva, ia cheile, si intra in casa, si da drumu la Wii. Eu ma duc sa iau suc si ceva de rontait. zice el, si imi da cheile. E prima data cand vin la el acasa, sper sa ma descurc. Casa arata bine, adica are 2 etaje, si in spate se vede o piscina in panant, destul de mare. Bag cheia in broasca de la usa, si o deschid. Pasesc inte-o sufragerie mare, pe mijloc fiind un coltar negru din piele, 3 pereti albi, iar cel din fata coltarului negru. Pe peretele negru, un televizor foarte mare, cred ca are cam unu jumate, si rafturi albe. Intr-un colt este o crapatura in perete ca sa-i zic asa, fara usi, care duce spre bucatarie. Langa acea "usa" se afla o nasa rounga,neagra, cu 4 scaune. De ce 4 ? Sunt intrerupta de un mesaj pe telefon. Vad ca e de la anonim, asa ca il deschid plictisita. Vad o poza cu Marco si o fata blonda sarutandu-se... cred ca o cunosc... a da, sta in spatele meu la chimie. Anne mi se pare ca o cheama.. Ma pun suparata pe canapea, si dau drumu la televizor, apoi la Wii. Usa se deschide si pe ea intra fraieru meu, cu o sticla de Sprite in mana dreapta, si cu o punga cu alte pungi de dulciuri in ea :). Logica mea... Cand ma vede suparata, lasa sucu' si pungile pe masa, si vine la mine.

-Love, ce ai patit ? ma intreaba el

- Uite asta... zis eu si ii arat poza de pe telefon, si el rade ca prostu. Ce e asa amuzant ? il intreb eu, nervoasa. Ma ridic de pe canapea si urc la etaj, toate usile sunt albe, cu exceptia uneia, care e neagra si are initiala M, pe usa. Clar e a lui, asa ca intru in ea. Aceiasi pereti negri si mobila neagra.. pe ciudat baiatu asta.. ma pun pe pat, cu capu' intre perne. Deodata simt 2 brate care ma prind de talie si ma ridica in sus.

- Iubire, n-ai de ce sa te superi. zice el, si ma pune la el in brate, dar eu imi intorc capul in partea dreapta, vazand in bar, tot negru. Normal. Ce cauta un bar in camera lui ? In fine...

- Love. zice el putin mai nervos, si imi intoarce capul spre el.

- Ba da, te saruti cu aia si zici sa nu ma supar... zic eu nervoasa

- Bai asta, poza e de acum 2 luni si ceva. zice el si eu na schimb la fata.

- Bai asta, nu puteai sa zici asa de la inceput ? zic eu si radem amandoi.

- Acum suntem bine ? ma intreaba el, si dau din cap. Apoi se ridica, si ma lipeste de perete. Se apropie de gatul meu si-mi zice " Ador parfumul asta " apoi ma saruta pe gat, muscand o parte, apot trecand cu limba peste, si sarutand locul de mai multe ori. Clar o sa am o pata mov acolo. Ma ridica, si ma pune cu fundul pe bar, sarutandu-ma. Ne oprim din cauza lipsei de aer, si ne uitam unul in ochii celuilalt, pana cand eu rup tacere.

- Ziceai ca ai ceva bun si ca ne jucam ? il intreg eu copilareste, apoi ma prinde de mana si coboram jos. Se duce in bucatarie cat timp eu aleg un joc... NFS mi se pare bun. El vine si pune pe masa 2 pahare cu suc, si un bol mare cu cipsuri, cred ca sunt amestecate mai multe pungi pentru ca sunt condimentate altfel, cel putin asa pare.

- Serios iubire ?! Need For Speed ? intreaba el mirat si se pune langa mine, luand telecomanda neagra. De ce negru ?

- Pai nu ai nimic cu printese, asa ca am ales masini. zic eu entuziasmata, cu voce de copil mic, si radem amandoi.

Pornim jocul, si jucam Vs. La prima cursa ma ajung mai repede cu 1.3 secunde decat el, la a doua se buseste in contiinu, intentionat normal, si ajung cu 12.7 secunde inaintea lui.

- Bai asta, nu ma mai lasa sa casitg. zic eu nervoasa, si el rade

- Treaba ta bai asta. zice el si radem.

Pai nu glumeste, a ajuns cu 34 de secunde inainte mea. E prea bun, in mai multe sensuri, zice constiinta mea.

Deodata se deaschide usa, iar pe ea intra...

Hei gargaunilor. Am avut inspiratie si chiar trebuia sa-l postez. E cel mai lung capitol al meu, are cam 1400 de cuvinte :)).
Multumesc pentru cei aproape 1k de cititori si pentru cele aproape 60 de ♥. E foarte bine pentru doar 6 capitole. Va pup ai va iubesc pe toti.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 04, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Doar a mea ! ♥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum