Acılarımız Geçmeyecek

15 1 0
                                    

Bade’nin Poyraz’ı unutması mümkün değil onu seviyordu.Her sıkıldığı anda karşısına çıkan kahramandı.Masallardan gelmişti.Bade elini kalbinin üstüne koydu ? Bu acıda nerden çıkmıştı.Deva oturduğu pencerenin kenarında kalktı.Ev üstüne üstüne geliyordu.Üzerine bir çeket aldı.Kordon boyunca yürüdü.Bir banka oturdu.Bir  falcı oturdu yanına onun gibi denizebakıyordu.

-Burda çalışırım çünkü sevdiğimle burda ayrıldık.

-I do not understand

Bade yalnız kalmak istiyordu.Öğütlerden yeterince bunaltmıştı.Kadın Deva'nın eline yapıştı.Avuç içini açtı.

-Öfkeni kontrol et yada sevdiğine yapış tercih senin dedi kadın  onu öylece bırakıp gitti.

Deva Poyraz ellerine uzatsa onun gidip gitmeyeceği konusunda tereddütlüydü.Onu hapishaneye tıksalarda ailesi vardı hemde nasıl en büyük düşmanlarının oğluyda kaçardı.İçindeki aşk büyüdükçe Deva sorunların karşısında ufacıcık hissediyordu.

-Deva,Deva iyi misin ?

Abisinin onu sarsması ile boş gözlerle abisine baktı.Ağabeyi ona sarıldı.Ağabeyi onu dizini yatırdı.Deva kararmaya yüz tutan havaya baktı.

-Deva bunu nasıl desem...Bir gün bunun olacağını biliyorduk.Deva ? Portakalım yapma lütfen Poyraz bu gün nişanlandı.Evleneceklerdi zaten biliyordun.

Deva başına dünya göçmüş gibi hissetti. Önce dünya karardı.Üstüne fil oturmuş gibi hissetti.Sonrası kocaman karanlık.Umarım ölüyorumdur oldu son düşüncesi.

Bir anıyı hatırladı.Dışardan sesler geliyordu.Birisi onu çağırıyordu.Sanki başka bir şeyin elindeydi.Düşünemiyordu.Beynin onu yönlerdirmesine boyun eğdi.

...

-Deva,heyy turkısh girl; go, go shopping time

(Deva hey türk kızı alışveriş vakti)

-Clara, Are you sure you shoping ?

-YESSS,YESSS

(Evet,evet)

Deva arkadaşının yanına gitti.Ateşini kontrol etti.

-why do you want to go shopping with me, baby?  You know I do not like much vamp style.

(Bebeğim neden benimle alışverişe gitmek istiyorsun. Ben vamp tarz pek sevmiyorum bilirsin işte)

-You have to come please

(gelmelisin lütfen)

-okey,okey

Deva aynanın önüne geçti söz konusu alışverişse rahat giyinmeli fazla makyajdan kaçınmalıydı.Bordo şortunu eline aldı.Siyah tshirti üstüne çekti.Rimel,parlatıcıdan ibaret olan makyajının üzerine büyük çerceveli siyah gözlüğü takıp ayağına kafes tarzı siyah sandaletini giydi.

Arkadaşının tarif ettiği butiğin önünde durdular.Clara bir alışveriş için fazla şıktı.Hımm av zamanı.Clara’ya uyum sağladı.Tasarım yazan bölüme doğru ilerledi.Kendini tanıttı.Her zaman ki gibi görevliler koşuşturmaya başladı.Biraz sonra beyaz feminen diz üstü elbise giymiş kadın çıka geldi.Şıktı ve güzel kadındı.

BADEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin