02: Arada Kalmak

237 36 83
                                    

🎸🎙

"Jeon Jeongguk'un gruba katılmasını sağlamanı istiyorlar. Ancak böyle grubu dağıtmayacaklarını söylediler."

"Siktir oradan. O çocuğu gruba kabul ediyor muyuz ki gruba katılmasını sağlayacağım?" Dediğimde gözlerimi Jimin'e çevirdim. Jimin sıkıntılı şekilde dudağını dişlerken yeri süzüyordu. Kapı sesini duyunca sinirli bakışlarımı kapıya çevirdim. İçeri giren diğer grup arkadaşlarım ikimizi de süzüp bize yaklaştılar.

"Söyledin mi?" Dedi Hoseok, Jimin'e bakarak. Kaşlarım havalandı hayretle. Ssokjin'den de kararlı bakışlar alınca sadece fikri alınmayanın ben olduğumu anlamıştım.

"Bu saçma fikri kabul edeceğimi düşünmediniz, değil mi?" Seokjin piyanosuna ilerlerken "Sence de bir şeyler hakkında sorumlu hissetmen gerekmiyor mu?" Dedi. Hoseok da onu onaylarken elindeki nota defterini masaya bıraktı. Son derece ciddi bakışlarıyla bakan grup arkadaşlarıma karşı hayretle bakıyordum.

"Dalga geçiyor olmalısınız? O omega velet, acemi aktör; ondan rock grubu solisti falan olmaz." Elim arka cebime gittiğinde sigara kutumu cebimden çıkardım. İçerisinden bir dal alacağım sırada hoseok elini elimin üstüne koyarak beni engelledi.

"Şunu burada içme. Ayrıca Jeongguk'un sesi grubumuza son derece uygun. Şarkımızı söylerken attığı video ne kadar viral oldu, unuttun mu?" Seokjin ve Jimin mırıldanmalarla Hoseok'u onayladıklarında kaşım çatıldı.

"Onun gibi biri grubumuzda olmayı hak etmiyor."

"Sence sen buna karar verebilecek durumda mısın, Taehyung?" Dedi Jimin sinirle. "Bu durumdaysak senin gruba almamız için ısrar ettiğin o beta yüzünden hepsi."

"Jimin." Seokjin, Jimin'e uyarırcasına ses tonu kullandığında onu durdum. Haklıydı. Onu gruba alan da, yaptığı ihanetten haberim olmadan ortak olan da bendim. "Yaptığın şeyi temizlemek istiyorsan bunu yapmak zorundasın."

"Düşünmeme izin verin." Dediğimde Hoseok gelip omzumu sıktı. "Senin de zor zamanlar geçirdiğini biliyorum. En yakının tarafından ihanete uğradın. Ancak vaktimiz yok. Skandalın yayılması an meselesi ve Jeongguk'u gruba dahil edip yeni tekliyi yayımlamamız gerek." Ilımlı ses tonuna karşın bir şey söylemek istemeyerek kafamla onayladım.

"Sadece birkaç saat." Deyip kendimi Hoseok'un elinden çekip dışarı attım. Sigara dalını dudaklarıma yerleştirip her zamanki istikametim olan şirket çatısına ilerledim. Titreşen telefonu elime aldığımda biriken borçların mesajı yüzümün buruşmasına sebep oldu.

Çatıya çıkmak için asansörün önüne gelip tuşa bastım. Asansörün gelmesini beklerken etrafa bakış atıyordum. Herkes işine konsantre olmuş şekilde gününe devam ediyordu. Şu an olduğum kat daha çok şirketin band gruplarına ait kayıtların yapıldığı bir kattı. Normalde herkesin ortak kullandığı bir kayıt odası vardı. Fakat şirkete olan katkılarımızdan dolayı the Reckless olarak bize özel oda verilmişti. Hak ettiğimizi düşünüyordum. OTT Entertaintment'in adı duyulduysa bir yıldır çıkış yapmış olan grubum sayesindeydi.

Telefonum bu sefer uzun titrediğinde gelen asansöre binmek üzereydim. Açılan kapının karşısında görmek istemeyeceğim o yüzü gördüğümde yüzümü buruşturup telefonu açtım. Jeongguk ise benimle anlık göz teması kurmuş, yüzünü buruşturup asansörden çıkmıştı. Peşinden yayılan feromonuyla karışmış sigara kokusunu almam onun da çatıdan indiğini belli ediyordu.

"Efendim Yoongi hyung." Çalan telefonumu açmış, asansöre binmediğim için kapıya yaslanmış bir yandan da hâlâ ağzımda duran sigarayı parmaklarımın arasına almıştım. "Taehyung bir odama uğrasana." Dediğinde sorgulamadan onayladım. "Geliyorum hemen." Telefonu kapatıp cebime yolladım. Olduğum yerden dikelirken uzun koridorun sonuna doğru yaklaşmış omega dikkatimi çekti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 14, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Unholy | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin