Cevap sende..

93 4 0
                                    

"Ölümüne sayılı günler kala bütün hayatının , yaşadıklarının , tanıdıklarının yalan olduğunu öğrenirsen ne yapardın? Bu soru senin içindi yabancı. Cevabın senin kişiliğini belirleyecek aynı zamanda da geleceğini. Korkma sorunun cevabı kesin ve nesnel bir içerik değil. Cevabı düşünmeye başla zamanın daralıyor. Her saniye her dakika hayatından eksiliyor. Senin elinde olanlar ise seçim yapman. Hayatının nasıl devam edeceğine karar vermen .

Hiç düşündün mü, neden hayatımız zorlu yollardan geçen serüvenlere dolu diye? Bu zorlu olay küçücük bir meselede bile ele gelir bir acıdır. Acı diyorum çünkü içimizi kasıp kavuran dertlerin ana kaynağı odur. Mesela küçük, küçücük bir arkadaş kavgası. Taraflar mücadeleye girer haklı olmak yada haklı gözükmek için. Hep bir suçlu ararlar zaten ortak amaçları da budur. Mücadele sürerken taraf belirleyen insanları kendilerine çekmeye çalışırlar. Sırf kendilerini haklı göstermek için. Tartışmanın sonunda ise kendini haklı gösteren,iyi rol yapan taraf yenmistir. Tabi buna yenmek denebilirse yabancı... Olaya bir de bu açıdan bakalım: taraflar kavgaya başladığı anda bagirirlar, çağırırlar. Peki bunun nedeni ne olabilir kişi neden bağırır karşısındakine? İnsanların kalpleri birbirinden uzaklaşırsa seslerini duymakta bir o kadar zorlaşır. bu yüzden tartışmaya başlarken ikiside birbirini duymakta zorlandıkları için bağırırlar. Siz ne derseniz deyin bu kavgada kimse galip çıkmaz. İkisi de kalplerindeki saygıyı o anda yitirirler. O zamandan sonra artık hiçbir şey eskisi gibi olmaz , olamaz. İkisinden de eksilen şeyler olduğu için galip gelen taraf diye bir kavramdan söz edemiyoruz. Ama insanlar bu olayı bu şekilde dusunmemeye calistiriliyorlar. Siz farkında olmadan sizi yonetmek ,ele geçirmek isteyenler var. Evet bunun farkında değilsiniz. Artık açın gözlerinizi . Sende yabancı... Senide yönetiyorlar ,senide ele gecirmisler. Silkinip kendine gelmenin ve içindeki güce guvenmeni istiyorum. Belkide istemiyorumdur ama olması gereken senin güçlü gorunmen. Etrafındaki insanları iyi seç yabancı. Ortak noktanizin olması umrunda olmadan seçim yap. Kendine yaraşır biçimde seçim yap ki kendini ispatlayabilesin. Güçlülerin yanında olmak zorunda degilsin , zayıflar senin yanında güçlensin. Onlara öğret yabancı , acilarin ne kadar ızdıraplı olduğunu öğret . Her şeyin içtiği su kadar berrak olmadığını öğret onlara. Sende öğren seninde bilmediğin çok şeyler var yabancı...

Soruyu düşünmen için biraz zaman ama fazla düşünme derinliklerinde kaybolabilirsin. Tıpkı benim gibi ...

Birçok ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin