Geceler ne çok karanlık . Ne çok bilmediğimiz şeyler oluyor karanlıkta . Bilmedigimiz çok şeyin olduğunu yine yüzümüze vuruyorum yabancı . Bilmediğimiz şeyleri öğrenirsek belkide biraz olsun cahilliğimiz azalır . Ya öğrenemezsek . Çok araştırıp yine de öğrenemezsek . Işte o zaman endişe etmemiz mi gerekir ?
Biz neden böyleyiz yabancı ? Neden diğerleri gibi sadece hayatımızı yaşayamıyoruz ? Neden o aşağılık insanlar gibi ve yine onlar gibi aşağılık olan işlerle uğraşmıyoruz ? Biz neden çok düşünceliyiz ? Bu düşünceler içinde kaybolup gidersek kim kurtaracak ki bizi. Biz neden böyleyiz yabancı ...
İnsanlar bizi hiçbir zaman anlamadı ve hiçbir zaman da anlamayacaklar . Biraz olsun bizim gibi düşünürlerse , bizim gibi davranırlarsa , bizler gibi hayatını devam ettirirlerse ışte o zaman biraz olsun bize hak verip diğerlerinden nefret ederler .
Çevrene tekrardan bir bak yabancı . Ne kadar içten insanlar var değil mi ? Ama onların gerçek yüzünü nereden bileceksin , belkide sadece rol yapıyorlardır . Ve bu role kendilerini bile inandırmışlardır. Bizlerde inanmadik değil bu rollere. Işte içimizdeki acı da buradan geliyor ya... Onlar çok iyi oyuncu biz de çok iyi acı çekenleriz yabancı. Dünya ne adaletli değil mi (!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birçok Şey
General FictionBelki sen yoksundur yabancı... Belkide kayıp benligini burada bulacaksın.Hiç düşünemediğin sorularla karşılaşırsan korkma, sadece hisset SEN ÖZELSİN YABANCI..