Çaresizlik ...
Ne acıdır bi tek kelimelik cümle . Ne çok insan yanar tutuşur bu cümle yüzünden . Elinden bir şey gelememektir bu . Öylece uzaktan izlemek . Sessiz bir hüzün dolar insanın içinde . Bu sessizlik bütün bedenini kaplar yavaş yavaş tıpkı bir kanser hücresi gibi...
Hele ki sevdiğin insana karşı çaresizsen daha da acılara bürünüyorsun . Tedavisi olmayan bir hastalık gibi ... Onun için yapabilecek hiçbir şey yokken sen çareler aramaya başlıyorsun , küçücük halinle ... Kimse sana söylemek istemiyor çarenin olmadığını hatta bu hastalığı bile senden gizliyorlar . Çünkü tedavisi için olmayan varını , yoğunu ortaya koyacağını çok iyi biliyorlar .
Ne çok anınız olmuştur o kişiyle . Anınız olmasa bile sen onu seversin sadece , sebepsizce . Ama kara günler hep yakın olmuştu her zaman karanlığın olması gibi. Yine kötü günler sarmıştı etrafınızı . Ve o kötü haber... Sizden gizlenen o kötü olay gerçekleştiginde sen habersizce , masumca gezerdin etrafta . Anlaman zor olmamıştır , zekisin çünkü . Tıpkı onunda zeki olması gibi . Senden yaşlarça büyük olmasına rağmen yinede bu hastaliga dayanabilmesi mucize gibi bir olaydı . Bu sırada sen ne çok çareler aradın ne çok badireler atlattı . Hem düşüncelerini hem de hareketlerini kontrol etmeye çalıştın . Basarilida oldun , herzaman ki gibi . Onun gibi , hep ayaktaydin ...
Tam kötü günler bitti derken yine tekrarlandı bu şanssız , sevdiğin , özlemini çektiğin kişinin hastalığı . Ne acı. Keder dolu günler yine başladı bizim için .
Tekrardan çare aramalıyız yabancı ... Bulana kadar , sonuna kadar . Elimiz kolumuz bağlı oturamayiz . Ne kadar küçük olursak olalım bizde ona yardımda bulunmaliyiz , onun iyi hissetmesini sağlamalıyız . O bizim büyüğümüz , bizim atamız . Bizi kuruyup kollayan kişi . Bizi bizden çok seven kişi ...
Caresiziz aslında . Elimizden hiçbir şey gelmiyor . Ve bu yüzden de kendimizden , cevremizden nefret etmeye başlıyoruz . Birsürü sorular oluşuyor aklımıza . Neden? Neden ben? Neden o? Ve sonumuz yaklaşıyor yavaş yavaş . Herkesten nefret ederek bir son yaşamak ne kadar küstahça . Ama kimse bizim ne yasadigimizi tahmin bile edemez değil mi yabancı . Bizim bu çaresizlik içinde süründüğümüzü kim bilir ki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birçok Şey
Narrativa generaleBelki sen yoksundur yabancı... Belkide kayıp benligini burada bulacaksın.Hiç düşünemediğin sorularla karşılaşırsan korkma, sadece hisset SEN ÖZELSİN YABANCI..