Bu 3 harfe ne çok insan kapılıp gidiyor. Ne çok hayatlar sönüp mahvoluyor. İnsanlar kendilerine bunu neden yapıyorlar ki. Bu 3 harf kişiler üzerinde büyü etkisi yaratıyor bildiğim , gördüğüm kadarıyla. Peki hangi durumlarda oluşur bu duygu? Karşı olduğum seylerden biridir bu duygu. Belkide hiç yaşamamış olmamdir bu duyguyu tastiklememem. Ama insanlara uzaktan bakınca ne kadar haklı olduğum aşikar.
Bana önce duygularimi sorup sonrada onlara katlanamayan kişiler gibi itici geliyor bu duygu bana. Ama maalesef ki insanların elinde olan bir şey değilmiş. Değilmiş diyorum çünkü insanların bana anlattigi kadarını söylüyorum artık ne kadar güvebilirsek bu sözlere... Bu üç harfli canavar küçük yaştaki insanlara da sıçramış durumda. O yaşta senin en fazla parkta oynaman lazım. Düşüncelerim yanlış mı yabancı?
Şu anda bir insandan hoşlanabilirsin , sevebilirsin , hatta aşık olabilirsin yabancı. Ama ben seni anlayamam. Senin gibi düşük iradeli olamam , olmamda . Yeterince kötüsün , senden igreniyorum gibi laflara yer bırakmadan bir açıklama izni ver bana. Etrafınadaki birbirine çok aşık sevgililere bak. Hepsinin sonunu soyliyeyim mi sana yabancı... Acı dolu ayrılık ve kavga. Kavgada ise sadece haklı olan değil kendini iyi savunan kısım yenicektir.
Bunlar benim düşüncelerimi yabancı. Istersen dediklerimi hayatına geçirir refaha ulaşırsın ya da kendi yolunu çizersin . Sana kalmış bir seçim. En akillica kararı almaktan çekinme , seni çok yorsa bile seç onu. Sen sectigin şeye layıksın çünkü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birçok Şey
General FictionBelki sen yoksundur yabancı... Belkide kayıp benligini burada bulacaksın.Hiç düşünemediğin sorularla karşılaşırsan korkma, sadece hisset SEN ÖZELSİN YABANCI..