2

173 30 2
                                    

DARK CHOCOLATE
- 2 -

Dark chocolate ..

Aku yang sedari tadi hanya menatap dark chocolate milik Jungwon dengan lama .

" who are you , little cutie boy ?" gumamku perlahan . Setelah lama merenung coklat tersebut , aku meletakkannya di laci meja belajar tanpa memakannya .

Memang jarang aku tertarik dengan manusia sebelum ini .

Tetapi sejak belanggaran dengan jungwon , aku ingin menemuinya sekali lagi .

[•]

Aku termenung diluar tingkap kelas ketika guru masih belum tiba .

" wie , korang ada dengar tak tentang budak sekolah kita hilang ?"

" aaaaa budak nama Kim Hyeri tu . Dia hilang sebulan yang lalu "

" Kena culik ?"

" Yep , sampai sekarang dia tak dijumpa ."

" Siannya kat dia "

" Ada sesuatu yang menarik gak aku dengar tentang kes ni "

" Apa dia ?"

" Penculik tu akan bagi dark chocolate tak silap and kalo terima pemberian tersebut , dia akan mati ."

Gasp !

Aku terkejut mendengar gosip mereka apabila perkataan dark chocolate muncul dari mulut mereka .

he's look kind . Those innocent cat face will never do like that .

Aku tidak patut merasa bimbang akan hal ini . it's just a dark chocolate .

Aku menggelengkan kepalaku lalu membuka buku untuk mengulang kaji sementara cikgu belum datang masuk ke kelas .

Lagipun Jungwon bukan memberi kepadaku , dia hanya menjatuhkannya dengan tidak sengaja .

[•]

Aku menunggu abangku di depan gate sekolah akibat pekerja ayah yang bertugas untuk menghantar dan mengambilku ada hal yang tidak dapat dielakkan .

" Ppon !" Bunyi hon kereta yang amat ku kenali menjengkelkanku .

Kereta Ferarri berwarna merah yang menonjol dari semua kereta berhenti dihadapanku . Tingkap kereta dibuka lalu wajah abangku , Suwon dengan kaca mata hitamnya tersenyum manis .

Aku langsung masuk kedalam kereta tersebut .

" Am i late , my princess ?" Tanya Suwon gentle .

" princess pale otak . Oppa ni asal gentle semacam ? Sakit eh ?" balasku membuatkan Suwon tersenyum nipis .

" Prince must be gentle to his princess right ? " Ujar Suwon lagi . Penampar dihadiahkan dilengan Suwon .

" Ngade lah bangang ni . Cepat pulang " Kataku bengang .

" Usik sikit un tak boleh . Yelah yelah kita pulang " Suwon pun memulakan pemanduannya dan pergi dari tempat itu .

『 𝐇𝐢𝐚𝐭 』𝐃ark 𝐂hocolate ♡⃕   𝙮ang 𝙟ungwon ⸯⸯ ᵉⁿʰʸᵖᵉⁿWhere stories live. Discover now