0.6

638 58 27
                                    

Flasback

Genç adam dudaklarını sevgilisinin dudaklarına yapıştırdı. Neredeyse yirmi dört saat olmuştu onu öpmeyeyeli. Özlemişti haliyle.

İyice üstüne kapaklandığında, sevgilisi pozisyonlarını değiştirdi ve üste geçti.

Duvara yaşlanan sırtına şaşırmadı ve öpmeye devem etti biriciğini.

Dakikalarca öptüler birbirlerini ama bilmedikleri bir şey vardı.

Sonraki gün tüm magazin sitelerine düşen haberle dünyaları yıkıldı genç çiftin.

Herkes Luka Couffaine ve Adrien Agreste'in kameralara yansımış olan ateşli öpücüğünü konuşuyordu. Bazı fanlar linclerken, bazıları şaşkın ve bazıları da destekliyordu. Bu haber çıkar çıkmaz Adrien, babasının odasinda buldu kendini.

"Sana o adamla ayrılmanı kaç kere söyledim Adrien!?"

"Onu seviyorum! Aşkımdan vazgeçmeyeceğim!"

Gabriel alayla güldü.

"Sadece kenine zarar vermiyorsun, bana da zarar veriyorsun! Aklını başına topla!"

"Sana zarar vermese sorun olmayacaktı yani!"

"Evet! İstesem de engel olmazdım zaten!"

Tam ağzını açıp konuşacaktı ki  kapı çalındı ve genç bir kadın odaya girdi.

"Beni istemişsiniz bay Agreste."

"Evet bayan Dupein Cheng." Eliyle önündeki koltuğu gösterdi. "Oturun lütfen."

Marinette ve Adrien masanın önündeki karşılıklı koltuklara oturdu. Adrien hâlâ sininirli bakışlarla babasına bakıyordu.

Marinette ise burada az önce konuşulan konunun skandal haberlerle ilgili olduğunu gayet iyi biliyordu.

"Marinette senden bir isteğim var." Gabriel birden aşırı samimi ve mahçup sesiyle konusmaya başladı. "Oğlumla evlenmeni istiyorum."

Marinette şaşkınlıkla patronuna baktı. "Bu imkansız bay Agreste."

Gabriel sinirle ayağa kalktı. "Ya evlenirsin ya da senin ve biricik sevgilini ifşa ederim. Bir daha sana iş vereceklerini mi sanıyorsun? Üstelik biricik Kagami'nin şirket hisseleri bir anda düşecek. Bunu ona yapmak ister misin?"

Marinette ağzı açık bay Agreste'e baktı.

"Siz ne diyorsunuz! Bu kadar mı acımasızsınız?"

Gabriel lafta şaşkın bir ifade takındı.

"Burada konu sadece ben değilim bayan dupein cheng. Bu şirkette bir çok insan çalışıyor. Eğer şirketin başına bir şey gelirse yüzlerce insan işsiz kalacak."

Araya diğer çalışanları da kattığında Marinette için artık söylenecek söz kalmamıştı. Derin bir nefes aldı.

"T-tamam kabul ediyorum. Ama benim de şartlarım var."

Gabriel kafasıyla onayladı. "Şartlarını duymak isterim bayan dupein cheng."

"İlk olarak aynı odalarda kalmamız söz konusu bile değil, iki bu evlilik gerçek bir evlilik değil, üç bir yıl sürecek. Sonra ayrılırız ve herkes kendi işine bakar."

"O zaman ben de bunları kabul ediyorum bayan Dupein Cheng. Çıkabilirsiniz bir ay içinde düğün hazır olacak. Herşeyi benim dekore etmemde sorun yok değil mi?"

"Yok."

Marinette sinirle dışarı çıktığında, sinirden akan göz yaşları yanaklarından süzüldü.

İki taraf da zarzor sevgilileriyle konuştu ve iki tarafın sevgilileri de kırılmış bir şekilde onları terk etti.

Luka'ya kıyasla Kagami için daha kötü bir olaydı bu. Çünkü hiçbir hata yapmamasına rağmen bunlar oluyordu.

Düğün gününün gecesi dördü de ağlayarak uyudu ve gözleri şiş bir sekilde uyandı.

~420 kelim~

Sonunda neden olduğunu öğrenmeye başladık

Bölüm nasıldı?

Ben açıkçası beğendim

Marinette'in insanlara ne kadar değer verdiğini zaten biliyorsunuz. Bence böyle davranırdı.

Neyse sonraki bölümde görüşmek üzere 👋💜

Aşk Evliliği? Hayır, Aşkın için evlilik~ |MLB| [Marigami / Lukadrien] ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin