2.0 - Final

590 43 52
                                    

İki ay sonra iki taraf içinde cehennemi yaşatan evlilik bitmişti. Marinette ve Adrien'in sahte evliliklerinde kaldığı ev şimdi bomboştu.

İkisi de önceki hayatlarına geri dönmüştüler.

Tek bir farkla, öpücük sayıları artmıştı. Her buldukları fırsatta birbirlerinden öpücük çalıyorlardı. Zaten sık görüşmelerine rağmen daha da sık görüşür olmuşlardı. Her an birlikte olmak istiyorlardı ama daha dikkatli de davranıyorlardı.

Hayatları tekrar mükemmel bir hal almıştı. O bir yılın acısını çıkartıyorlardı.

Bu hikaye de mutlu bitmişti yani. O kadar hüzne rağmen şu an mutlu ve huzurluydular.

Birkaç ay sonra Marinette ve Kagami küçük hir düğün yaptılar. Parmaklarından asla çıkmayacak iki yüzükle mühürlendi aşkları.

Bundan sonra da Adrien ve Luka evlendi. Yine küçüktü düğün ve arkadaşlarından başka kimse davet edilmemişti. Gabriel her ne kadar karşı çıksa da umursamadılar ve ölene kadar birbirinin olmaya yemin ettiler.

Beş yıl sonra da herkes piyasaydaki yerini sağlamlaştırdığında da eş zamanlı olarak açıkladılar eşlerini. Beş yıl insanların görüşlerini değiştirmişti ve zaten hep dip dibe olan çiftleri kabul etmişlerdi.

Sonra Marinette ve Kagami küçük bir kız çocuğu evlat edindi. İkisi de bunu çok istiyordu. Siyah saçlı, mavi gözlü ve beyaz tenli küçük bir kız çocuğu evlat edindiler. Kızın adı Emma'ydı. Emma sadece bir buçuk yaşındaki, gülüşü ile tüm dünyayı etkileyebilecek tatlılıkta bir kızdı.

Luka ve Adrien'da bir kız çocuğu evlat edindiler. Nedenini kendileri bile bilmiyordu. Kendileri gibi bir erkek yetiştirseler daha iyi olmaz mıydı? Bunun cevabını bilmiyoruz. Küçük kızın altın sarısı saçları ve gökleri kıskandıracak güzellikte gözleri vardı. Çok sevimliydi. Adrien da Luka da birden kıskanç babalar olup çıkmışlardı. Bu bazen gülünç olabiliyordu. Kızları sadece bir yaşındaydı ve uyumlu olsun diye adını Anna koydular.

Emma ve Anna çok yakınlardı ve anneleri ve babalarının izinden gitmeye çok yatkınlardı. İlk birlikte olduklarında lise son sınıf öğrencisiydiler. Çok fazla zaman kaybetmeden ve aşklarından emin olduklarında ailelerine bu durumu açıkladılar.

İki taraf da şaşkındı. Onların sadece arkadaş olduklarından emin gibiydiler. Ama bu durumda çok fazla yapacak bir şey yoktu. Gülümsediler ve kızlarını tebrik ettiler.

Bu şekilde bir ömürleri boyunca birlikte oldular. Güzel anılar biriktirdiler ve birlikte yaşlandılar. Onlara göre bu ömürlerinde değiştirecek tek bir şey bile yoktu. Her şey olması gereken gibiydi. O sahte evlilik bile onlara bir şeyler katmıştı, mesela daha da birbirlerine bağlanmışlardı.

~360 Kelime~

Merhaba sonunda bitti!

Ben bunu yazarken siz henüz sekizinci bölümü okuyor olacaksınız. Önceden yazdım çoğu bölümü ve yirmiye tamamlayıp bitirdim.

Umarım bölümü ve kurguyu beğenmişsinizdir. Bir anda aklıma geldi. Eğer iki gay zorla evlendirilirse ne olur. Bence bu olurdu.

Sonunda ömürlerinin sonuna kadar birlikte olacaklar.

Ve mutlu son!

Kurguyu beğendiniz mi?

Başka kurgularda görüşmek üzere 👋💜

🎉 Aşk Evliliği? Hayır, Aşkın için evlilik~ |MLB| [Marigami / Lukadrien] ✓ hikayesini okumayı bitirdin 🎉
Aşk Evliliği? Hayır, Aşkın için evlilik~ |MLB| [Marigami / Lukadrien] ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin