Kagami sinir, mutluluk ve heyecanla evden çıktı. En son attığı mesajlardan anladığı kadarıyla bu gün evde olmalıydı.
Arabaya bindiğinde peruklu şapkayı kafasına geçirdi ve gözlüklerini taktı. Üstünde de zaten hiç onun tarzı olmayan kıyafetler vardı.
Derin bir nefes aldı ve arabayı çalıştırdı. Evin yerini biliyordu. Luka'dan zorlukla almıştı. Hâlâ bunun tehlikeli olacağını söylüyordu. Son iki ay kalmışken riske değmezmiş ona göre, tabii o sevgilisini yakından görmüştü, iki ay daha bekleyebilirdi. Ama Kagami asla bekleyemezdi.
Bir süre sonra evin önünde durduğunda, dikiz aynasından kendine baktı ve şapkasını düzeltti.
Arabadan inip kapının önünde durdu ve zili çaldı. Bir süre sonra böceği kapıyı açtı.
"Ka-"
Kapı açılır açılmaz Kagami Marinette'i içeri itti ve kendi de içeri girer girmez kapıyı kapattı.
"Kagami! Sensin..."
Marinette hiç durmadı ve Kagami'ye sıkıca sarıldı.
"Sensin... Gerçek sen... Hayal olmayan sen..."
Kagami de Marinette'e sıkıca sarıldı. Dedikleri kafasında soru işaretleri oluşturmuştu ama şu an bunlara takılmadı. Tek önemli olan Marinette'inin onun kollarında olmasıydı.
"Kucağıma çık. Seni taşıyacağım."
Kagami'nin bu sözlerine karşı Marinette bacaklarını Kagami'nin beline doladı.
"Böceğimin odası neresi?"
Marinette aylar sonra ilk kez gülerken yanıtladı.
"Üst katta sevgilim."
Kagami yavaş adimlarla yürüdü ve üst kata çıktı. Bu sırada Marinette ise Kagami'nin tüm yüzünü opmekle müşküldü. Dudakları en sık uğradığı durağıydı.
Sonunda odaya geldiklerinde Kagami, Marinette'i yatağa bıraktı ve başındaki şapkayı çıkardı. Gözlüğü zaten Marinette'in elindeydi.
Kagami, Marinette'in yanına oturdu, Marinette'se Kagami'nin kucağına yerleşmek için hareket etti. Kucağına oturduğunda ellerini sevgilisinin yanaklarına koydu ve dudaklarını birleştirdi.
Büyük bir açlıkla öpüştüler. Kagami'nin kolları Marinette'in belini sardığında, Marinette'in kolları da Kagami'nin boynuna dolanmıştı.
"Seni seviyorum Marinette,"
"Seni seviyorum Kagami..."
"Hayatımın sonuna kadar da seveceğim."
~263 keliem~
Evveet arkadaşlar final bölümünü birazdan atmayı planlıyorum çünkü dediğim gibi internetim yok ve evden çıkmadan hepsini paylaşmak istiyorum!
Neyse final bölümünde görüşmek üzere 👋💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Evliliği? Hayır, Aşkın için evlilik~ |MLB| [Marigami / Lukadrien] ✓
Fanfiction-Bizim özel hayatimizi bilmemeliler. onlara göre biz sadece evli bir çiftiz. -Haklısın karıcığım~ -Adrien şunu demeyi kes. Yoksa ben de sana Kocacım mı deyim? -Tamam, tamam sustum. Onlar duyarsa kızabilirler. -Evet sonuçta kalbimizde ki eşlerimiz o...