1.3

509 47 21
                                    

Marinette
Adrien

Ben yapsnuypeym

Adrien
Anlamadım

Marinette
yapsnuypeym

Öxlüyotum

Col

Adrien
Marinette iyi misin?

Sarhoş musun yoksa

Marinette
Biknem

Oyle mitom

Adrien
Konum at geliyorum

Marinette
Tamm

Konum

***

A

drien, Marinette'in yürümesini sağlayamadığı için kucağına almak zorunda kalmıştı. Marinette ise sürekli sizlanip, kıpırdayarak Adrien'in onu taşımasını zorlaştırıyordu.

Adrien sonunda Marinette'i yatağına götürdü ve bıraktı.

"Kagami'yi görmek istiyorum. Beni Kagami'ye götür."

Marinette'in sızlamalarına karşılık sadece mutfağın yolunu tutmuştu. Ayılması için ona kave yapıp geri getirdi. Bu olay ilk kez yaşanmıyordu ve ilk bunu yapan Marinette de değildi üstelik.

Bu gibi durumlarda birbirlerini almak için gidiyorlardı. Bu bazen aşırı baş ağrıtıcı bir şey oluyordu. Bazen ise evdeki içki şişelerinden bir tanesini seçerek o gecelerde birlikte sarhoş oluyorlardı. Birlikte ağlıyorlardı. Sonuç olarak bir yerde uyuyup kalıyorlardı. Hiçbir zaman çok ileri gitmediler, sonuçta onlar sadece arkadaşlardı. İki kalbi kırık arkadaş.

Adrien kahve bardağıyla geri döndüğünde Marinette yatakta cenin pozisyonunda yatmış ve ağlıyordu.

İkisi de sekiz, dokuz ay öncesine kadar bu kadar içki içmiyordu.

Adrien yatağın kenarına oturdu ve Marinette'in omzunu dürttü.

"Marinette hadi kalk, kahve yaptım."

"İstemiyorum."

"Hadi lütfen. Bak az kaldı kavuşmanıza. Onun karşısına alkolik bir kadın olarak mı çıkacaksın?"

Marinette yavaşça Adrien'a döndü.

"Ya sen? Sen benden daha fazla bunu yapıyorsun. Luka'ya ne demeyi düşünüyorsun?"

Sarhoş olmasına rağmen söyledikleri Adrien'in yüzünde acı bir tebessüm oluşmasını sağladı.

"Hadi bunu yapmayı bırakalım. Olur mu? Artık içmeyelim. Onlara sağlıklı dönmeliyiz değil mi?"

"Evet..."

Marinette doğruldu ve Adrien'in elindeki kahve fincanı alıp içmeye başladı.

"Özür dilerim Marinette. Tekrardan."

~242 kelime~

Merhaba arkadaşlar 👋

Nasılsınız?

Kurgunun gidişatını beğeniyor musunuz?

Son yedi bölüm kaldı.

Sonra başka kurgularda devam edeceğim. Neyse sonraki bölümde görüşmek üzere 👋🧡

Aşk Evliliği? Hayır, Aşkın için evlilik~ |MLB| [Marigami / Lukadrien] ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin