Prešlo niekoľko dní a po tom, čo sa Millerová dozvedela o Snapeovi a o jeho tajomstve, ich vzťah sa ešte viac utužil, avšak nie ten intímny, ale ten citový. Millerová trávila viac času s ním aj s Norou. Zároveň neustále omieľala v súkromí to, že jeho malá dvojročná dcérka je absolútne rozkošné dieťa a chcela by ju vidieť naživo. Až po čase opäť došlo aj k intímnostiam, keď Millerová predýchala fakt, že Snape má rád inú ženu a navyše muklovku. O to viac ju štvalo, že ho dotyčná nechcela, z presne rovnakého dôvodu ako ona. Predtým ho nechcela, ale teraz už áno, keď si bola istá tým, že nie je smrťožrút. Nielenže mal Snape srdce pre inú ženu, ale nebolo to ani opätované, preto si Millerová myslela, že Snape je naivný a sentimentálny hlupák, keď verí, že matka jeho dcéry, ktorá bola splodená náhodne, ale z lásky, mu dá ešte šancu a bude mu veriť. Trápilo ju to. Mala pocit, že sa stalo to, čo nechcela aby sa stalo. Bola do neho zaľúbená. Tento jej pocit umocňoval fakt, že si Snape perfektne rozumel z jej dcérou Norou. Predstavovala si ho ako jej nového otca, ale vedela však aj to, že v praxi by to asi neprešlo. Snape si dával dobrý pozor na to, aby sa nestaval pred Norou do roly jej otca, ale do roly kamaráta. Millerová to jasne cítila a hnevalo ju to. Mala pocit, že sa v nej prebúdza žiarlivosť. Muža, ktorý si toľko prežil, a bol ochotný podstúpiť také veci, kvôli žene, ktorá mu to možno ani neopätuje, zároveň podstúpiť to, aby nebol čarodejník, to jej prišlo neuveriteľne hlúpe. Hoci bol Snape rozumný a pragmatický muž, Millerová videla, že vo veciach lásky je príliš naivný, dôverčivý a slepý. Spomenula si na to, čo hovoril Greyback, že je Snape sentimentálny hlupák. Videla tú ženu, bola to nežná drobná kvetinka, bezbranná a krásna, ktorá v ňom jednoznačne vyvolávala nehu, lásku i ochraniteľské pudy. Kdežto Millerová bola silná a dominantná žena, vedela sa o seba postarať a Snape ju chrániť nemusel, mala pocit, že to jej uberalo na príťažlivosti pred ním. Realita však bola krutá, miloval neznámu muklovku, nie ju. Mal dieťa s inou, nie s ňou. Čo mala robiť ? Nemienila sa meniť kvôli mužovi, ktorému sa pačia hlúpe a naivné drobné ženy, ktoré samé nič nezmôžu. Alebo chcel byť s tou ženou, preto že s ňou má dieťa ? To sa nikdy nedozvedela. Snape sa od toho okamihu o žene nevyjadroval, vyjadroval sa len o jeho maličkej dcérke. Jasne z jeho slov pochopila to, že nechcel tej žene brať to malé dieťa, hoci to bola jeho dcéra. Pre dobro dieťaťa, nechával ho v bezpečí s jeho matkou a on sa okrem návštev v tom dome, staral o financie. Mohla sa stať, len jedna vec. Snape so ženou nežil a ona mala možnosť nájsť si iného muža. Millerová tušila, že ak by Snape zistil, že žena má iného muža, možno by prehodnotil tú jeho "lásku k matke jeho dcéry". Plán bol jasný. Ona neučila a tak sa mienila vydať do domu za tou ženou. Chcela ju spoznať a tiež nenápadne zistiť, či niekoho nemá. Vedela si veľmi dobre predstaviť, že muž ako Snape by netoleroval nikoho, kto by sa mal obtáčať okolo nej.
Snape urobil tú chybu, že v myšlienke Millerovej ukázal, že je to jeho dom. Len čo do domu zvonil, v myšlienke videla menovku Snape. Áno, bol to jeho dom. V tom dome ubytoval ženu aj s dieťaťom. Nebolo ťažké nájsť si v archíve jeho zložku a zistiť kde býva. Našla dve adresy, starú kde býval keď bol mladší aj s rodičmi, a novú, ktorá bola už len na jeho meno. Bolo ráno a len čo odviedla Noru do škôlky, chcela sa tam ísť pozrieť. Mala čas, potrebovala Noru vybrať zo škôlky až o 16.00. Len čo Noru odovzdala učiteľke v škôlke smerovala k svojmu cieľu. Základom bolo, povedať žene, to, že jej ako príslušníčka ozbrojených zložiek môže ponúknuť ochranu, kým Snape nebude slobodný. V myšlienke jasne videla, že sa žena bojí, že ju navštívia smrťožrúti alebo niekto z ministerstva, kto ide po krku Snapeovi. Mienila to využiť. Áno, aj v Millerovej bola temná, sebecká stránka, rovnaká ako v Snapeovi. Pochopila, že ona a on, sú ako jing a jing. Rovnakí absolútne na vlas. Bolo však podivné, ako si rozumeli napriek rovnakým povahám.
Bolo 16.30 a z chodby na dvere Millerovej klopala žena. Za ruku držala malú Noru. " Pani Millerová?" ozvalo sa na chodbe. Následne sa znovu ozvalo klopanie na dvere. Snape bol vo svojej izbe a počul to. Millerovú navyše celý deň na hrade nevidel, ale neriešil kde bola. Myslel si, že učí a jednoducho sa len nestretli. Otvoril dvere a prešiel k žene a Nore. " Seberus " Nora sa usmiala, pribehla a objala mu jeho nohu, lebo vyššie nedosiahla. "Ahoj "podvihol na ňu kútiky. " Môžem Vám pomôcť madam ?" opýtal sa. Vzal Noru zo svojej nohy a jednou rukou ju držal vo svojom náručí. "Hľadám pani Millerovú, neviete kde je? Nevyzdvihla si dcéru zo škôlky" povedala žena s obavami. " Netuším, myslel som, že učí, ale dnes som ju celý deň nevidel "povedal Snape. " Seberus, kde je mama?" opýtala sa nevinne Nora. " To zistíme, neboj sa..."odvetil jej. " Kto ste ?" žena si všimla Norin vrúcny vzťah so Snapeom. "Severus Snape, Nora a jej mama bývajú tu u mňa v komnatách "povedal Snape. " Ste jej partner ?" opýtala sa žena. "Oficiálne nie, ale som asi najbližší človek, ktorého má "odvetil Snape. " Mám obavy, či s jej niečo nestalo, pani Millerová, nikdy nezabudla vyzdvihnúť dcéru zo škôlky. Mimochodom som Karen Milesová, učiteľka zo škôlky"povedala žena. " Skúsim zistiť, čo s ňou je, možno ide len o nedorozumenie "povedal Snape, ktorý nechcel strašiť Noru. Malé dievčatko mu siahlo ku krku, najprv ho ťahalo za gombík na hábite pri krku, ktorý nemal zapnutý. "Nora...."upozornil ju pokojne, aby mu ten gombík neodtrhla. Potom sa však aktívne dieťa venovalo jeho viazanke, na krku, ktorú rozviazalo. " Viete, ja sa musím vrátiť domov. Môžem Vám tu malú nechať ? Vyzerá, že je s Vami rada. Aspoň kým sa jej mama nenájde "povedala učiteľka. "Iste, madam " Snape prikývol a s gombíkom na vlásku a rozviazanou viazankou, niesol Noru do vnútra jeho izby. Zatvoril dvere. Položil ju na zem. Nora sa hneď rozbehla ku Snapeovmu gryfovi, ktorý panicky dvihol hlavu a nervózne pozrel na Snapea s tým, či to dieťa v ich pokojnom prostredí myslí vážne.
ESTÁS LEYENDO
Rovnaká ako Severus Snape
FanficČo sa stane ak sa Severus Snape stretne so ženou podobnej povahy, charakteristík i prístupu ako je on sám ? Nuž čítajte :)