Kapitola 1. - Millerová

180 8 0
                                    


Severus Snape, tohto roku vyučujúci, konečne svoju obľúbenú obranu proti čiernej mágii, stál v pracovni riaditeľa a mlčky stál s rukami založenými za chrbtom. Za stolom sedel Dumbledore a sledoval Snapea, ktorý sa mračil. " Myslel som, že budeš rád, ak nájdeme konečne učiteľa na elixíry. Tebe odpadne časť práce a budeš sa môcť venovať výhradne Obrane proti čiernej mágii, tak ako si vždy chcel Severus" povie Dumbledore, sledujúc ho spod polmesiačikovitých okuliarov. " Som rád, ale bol by som rád, ak by som mohol stať bývať v podzemí " nevedel si predstaviť, že bude sťahovať všetky svoje veci z komnát v podzemí, niekde inde. "V poriadku Severus, nový učiteľ bude bývať taktiež v podzemí, hádam si budete rozumieť "povie Dumbledore. " Nepochybne..." povedal Snape mrazivo. " Kto to je? Poznáme ho ? "opýta sa Snape znechutene, hoci ho dotyčný nový učiteľ, ktorý mal prebrať jeho miesto, nezaujímal, chcel ale viesť aspoň debatu zo slušnosti s Dumbledoreom. " Ju...."povedal Dumbledore. " Ju ? TO bude žena ? " Snape absolútne znechutene skrčil čelo. " Prečo ? ženy nie sú dobré v elixíroch, nezvládnu tú drobnú a presnú prácu, ktorá je nutná pre perfektnú prípravu elixírov "povedal Snape zamračene, ktorý mal isté výhrady a predsudky  voči učiteľke elixírov. Sám nepoznal ženy, ktoré by vyučovali elixíry, podľa neho to bola čisto mužská záležitosť a trval na tom aby to tak ostalo.

 " Ja ju nepoznám Severus, ale keď som kontaktoval ministerstvo s tým, že nemáme nikoho na tento post, odkedy Slughorn odišiel do dôchodku, poslali mi sovu s odkazom, že uvoľnia príslušníka z ozbrojených zložiek čarodejníkov. "povedal Dumbledore. Snape krivo zazeral na Dumbledorea. Rovnako ako muklovia, aj čarodejnícky svet mal svoje ozbrojené jednotky, ktoré nasadzovali v prípade veľkých konfliktov alebo vojen. Spravidla išlo o dobrých čarodejníkov, ktorých prácou bola služba vlasti. Bežný čarodejnící však len máločo vedeli, čo títo ľudia robia, vo svoje všedné dni v práci.

" Ozbrojené zložky ? A žena zdatná v alchymii Albus ? Toto je hádam zlý vtip " Snape pobavene dvihol obočie a i kútik do mierneho úšknu. "Viac o nej neviem Severus ale onedlho príde "odvetí Dumbledore. " Vidím, že toto zas bude jedno z geniálnych rozhodnutí nášho ministerstva. Všetko robia tak, ako keď sa krave fúka do zadku aby sa jej narovnali rohy "povie znechutene Snape. Na dvere sa ozve klopanie. "Ďalej"riekne Dumbledore. Dvere sa otvoria a vo dverách stála žena. Podľa Snapea mohla mať sotva čosi po 30ke, mala blond vlasy, striktne zviazané do vysokého drdola, zelené oči, s decentným mejkapom a na červeno narúžované pery. Na sebe mala čierny kostým pozostávajúci z dlhej sukne pod kolená, bielej košele a saka, bez zjavných čačiek, ktoré zvykli ženy nosievať. Na saku sa jej týčilo niekoľko vojenských medailí. Žena vstúpila. Na nohách mala topánky na nízkom opätku. Snapeovi bolo jasné, že mala na sebe nejaký typ uniformy. " Pán riaditeľ. Mala som sa dostaviť na post učiteľa elixírov. Moje meno je Millerová, pane "povedala. Mlčky otočila hlavu na Snapea, o hlavu vyššieho ako ona sama a potom pozrela späť na Dumbledorea. " Vitajte slečna Millerová. Sme veľmi radi, že ste sa rozhodli prijať túto ponuku "povedal riaditeľ a ihneď jej išiel pobozkať ruku. Žena mu svoju ruku podala ako muž, mužovi. Riaditeľ ju vzal, otočil dlaňou dole a pobozkal. " Tak, toto je profesor Snape, Váš predchodza. Bude učiť obranu proti čiernej mágii "povedal Dumbledore. " Millerová "povedala a podala Snapeovi opäť ruku ako muž mužovi. Snape jej ruku mierne stihol a potom ju pustil. Mlčky sledoval ženu s jej striktným ale veľmi pekným vzhľadom a rovnako striktným správaním. Millerová otočila hlavu na Dumbledorea a mlčala. Snapea to mierne zaujalo, nakoľko bola ticho, nerečnila veľa tak, ako všetky ženy, ktoré pozná. " Ak Vám to nebude vadiť, pán profesor bude naďalej bývať v podzemí, kde sa nachádza aj pracovňa a učebňa elixírov, a Vám pridelíme vedľajšie komnaty " povedal riaditeľ. " Iste pane "prikývla a mlčala. Snape mlčal tiež. " Nechcete sa nič opýtať slečna Millerová "opýtal sa riaditeľ. " Nie, pane, bola som podrobne oboznámená s tým, čo je mojou úlohou "odvetila a čakala. " Ehm, dobre teda, tak Severus, ukážte prosím slečna jej pracovňu, učebňu, aby sa trocha zorientovala "povedal riaditeľ. Snape prikývol. Millerová na neho presunula zelené oči. "Poďte "povedal potichu a vykráčal von z riaditeľne.

Rovnaká ako  Severus SnapeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin