3.

53 4 1
                                    

El keztem bőgni. De tényleg. Hallottam ahogy kopogott valaki
-oi, bejöhetek?
-i-igen
Levi volt az.
-Mi a bajod? Zavar a szipogásod! Ezer méterről is meghallani.
-ohh bocsánat. Mondtam majd meg töröltem az orrom.
- Isten mária nemigaz kibaszottul idegesít hogy rinyálsz. Jössz le teázni? Az hátha el kussoltat. Kérdezte szokásos unott hangján.
-De, persze megyek! Mondtam majd fel áltam az ágyamról és le mentem a hadnagyal teázni.Ezek után simán vissza mentem és el nyomott az álom. Reggel Eren kiabalt hogy gyere már elkésel a reggeliről!
-Oi bocsikaa mindjárt megyek 2p.kiabáltam ki neki és ugrottam öltözni.

*Levi szemszöge*
Teázás után le mentem a lovamhoz. Meg etettem ilyenek stb és fel mentem én is aludni tudván úgysem tudok max 2-3 órát azt is csak rémálmokkal.

*Y/n szemszöge*
be nyitott Mikasa
-Y/n gyere már! Parancsolt rám. Én épp a csizmám húztam és mentem is.
Eltelt a nap, a kikepzésen sokat bénáztam de a végén megdicsértek. Este már 18:53-kor kész voltam a találkára és mentem felkeresni Hange-t, hogy segítsen az iroda megtalálásában. Megtaláltam Hange-t,
és megkérdeztem hogy merre is van az az iroda.
-ohh a törpilla irodája, nézd itt fordulj jobra és nagy betűkkel ki lessz írva hogy Levi Ackerman .Vegül megtaláltam és kopogtam.
-Hahó bejöhetek?
-Gyere.
Be mentem leültem és egy kínos 2másodperces csend után hozzám szólt
-Na tehát. Meg köszörülte a torkát. - ma eléggé sokat bénáztál és tegnap is csak lazsáltatok igaz ez?
- Igen hadnagy. Nem akartam neki hazudni.
-Tehát igaz a hír. Mivel ilyen lusta dögök nem kellenek a felderítőknek ezért holnap az egész kibekurt épületet fel nyaljátok és még az istálót is! Nyilván a felügyeletemmel mert nélkülem nem csinálnátok semmit.
- jesszus, hány órát fogunk kapni rá?
-hmm 2 óra max 2,5 de az már a teteje.
'hára dőltem a székembe ilyen "szenvedéjesen" mivel 2,5 óra alatt azt a kibaszott nagy bázist? A faszt! Lehetetlen. Rendeztem magamon és normálisan fel ültem.
- Hadnagy. Lehetetlen! Mondtam ki végül.
- semmi sem lehetetlen, csak akarni kell! Itt meg nincs olyan hogy akarod vagy sem, csinálod és kész. Mondta közömbösen majd intett hogy el mehetek. Már az ajtónál áltam mikor meg szólított.
-Kölyök még van 2 dolog várj.
-Hm? Hátra néztem de nem mentem vissza meg áltam az ajtóba.
- 1. Ne gombold szét ennyire az inged. El vonja a figyelmét a többieknek.
- véltem fel fedezni. Második?
- mond el mindenkinek
-mit?
- Tch ember azt h fel nyalják holnap az egész bázist. De ha ennyiszer ertetlenkedel akkor még a pincét is meg csináljátok!
-jó. Ennyit tudtam ki mondani majd ki léptem volna ha nem ragadja meg a csuklóm egy erősen szorító kar. Geci hogy teleportált ide?
-ohh tehát flegmáskodunk is? Hogy képzelsz így beszélni a feleteseddel?
- bocs.
Neki nyomott a falnak és az eggyik kezével kulcsra zárta az ajtót majd fejem mellé helyezte. Huhuu melegszik a levegő vagy mitörténik.
- még egyszer így szól el töröm a csuklód.
-rendben. Flegmáskodtam hogy fokozzam a hangulatot.
Rá szorított a csuklómra. Erősen de nem annyira hogy eltörjön.
- úgyse merné 'mondtam majd egy ravasz ugymond kihívó mosoly fedte el az arcom.
- oh dehogynem. Habár nemis nem lenne kit szivassak hogy milyen béna meg ilyenek szóval'meg rántotta a vállát majd el engedett.
-mehetsz.
-és ha én nem akarok?
-nem kérdés volt. Parancs
-uhh értem na akkor megyek teázni sayonara! Mondtam majd kuncogva ki léptem.

A tökéletes béke (Levi x reader) Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt