8.

37 1 0
                                    

Lassacskán el nyomott engem is az álom, nehezen de nyugodtan aludtam. Eddig mindíg rémálmom volt abban a 2-3órában is amit aludni tudtam, de most nem álmodok semmit. Furcsa amit ki vált belőlem ez a kölyök. Kb 7-8 óra lehetett mikor fel keltem. A kölyök még mindíg alszik. Nem akarom fel kelteni de ha nem teszem valaki meg lássa hogy itt alszik ki basszák innen és mehet földet művelni. Nehézkesen fel keltettem ugy hogy el kezdtem rángatni a vállát.
-ehh, mivaaan?
-kelj fel, le fogod késni a reggelit.
-tch, nem vagyok éhes.
-nem kérdeztem, kelj fel.
-tchh.
-ne utánozz. -mondtam végül és néztem ahogy fel kel a kölyök és néz ki a fejéből. Ennél csökönyösebb idióta lusta dögöt még nem láttam. Finally fel kelt, el ment a szobájába gondolom összekapni magát. Én meg igazítottam a hajam és mentem le a többiekhez. Ne sokkal később Y/n is jött.

Y/n szemszög
Miután rám nézhetővé varázsoltam magam el indultam le enni. Nem voltam éhes de azér ettem egy keveset. Nagyon fáradt voltam. Nem aludhattam 3-4 óránál többet. Ezek után ki hívtak valami gyülekező volt.
Hange és Levi fel sétáltak a színpadra majd utánuk Erwin meg állt középen.
-Kezeket a szívre! Kedves kadétok, mivel az elmúlt napokban nem sokat edzetetek ezért ma sokkal többet fogtok! Ezt úgy értve hogy új próbára tevések is lesznek. Ezeket Hange fogja tartani nektek! Edzés után nagy takarítás amit Levi fog felügyelni. Csodás. Mivel már jobban vagyok én is edzhetek. Ki mentünk a terepünkre és el kezdtük az edzést.

*2-3 óra múlva*

Ki edzették a Belünket is és most eszünk és takaríthatunk. Ez a nap ennél jobb nem is lehetne!
Megint valami moslék volt kajának, ettem mert muszály volt aztán mentünk le venni az egyenruhát és fel venni valami "itthoni" normális ruhát. Miután ez megvolt mentünk Ackermanhoz hogy ki ossza a feladatunkat.

- Jean te az istállót takarítod, Mikasa te az első emelet folyosóját, Eren te az ebédlőt, Y/n konyha, Armin második emelet.... -bla bla bla. Mentem is takarítani felmosó, seprű meg hasonlók voltak nálam. Nem nagy a konyha hamar meg leszek vele. Bele is kezdtem de amilyen mocsok volt minden kis résen, fhuuu.. Egy év lessz mire rendesen ki takarítok. Teltek multak a percek, órák, egyre többen lettek kész a munkájukkal csak én sikáltam még a kibaszott konyha csempét.
- Oi kölyök kész vagy már?
-nem, ha azt akarod hogy rendesen tiszta legyen ez a kurva mocskos konyhának nevezett hely akkor nem! -kiáltottam le a fejét.
- jójó, nyugi. - tch még ilyet. Kb még egy fél órát tartott hogy kész legyek. Szép munkát végeztem az biztos.
- tch egynek el megy.
- mondod te aki egész nap az irodájába ült és csinált amit akar.
- jóvagymár örülnél hogy szóvá teszem. -evvel faképnél hagytam és be mentem a szobámba. Le zuhanyoztam fel vettem az egybe részes nyuszis pizsomám és nyuszis mamuszom. Igen közbe be esteledett. Le mentem teát csinálni, tök nyugisan sétáltam mind addig míg bele nem ütköztem valami pontosabban valakibe. Armin volt az ő nem esett fel csak én.
- most csak képzelődök vagy tényleg fel buritottam egy nyulat? -kérdezte komoly tekintettel mire el kezdtem szakadni a röhögéstől. Ő lehajolt és el kezdett csikizni. A kurva annyát, tudja a gyengepontom. El kezdtem kapálózva muszályságtól nevetni míg abba nem hagyta.
- Oi kölykök, mi a faszt csináltok? -rohant oda Ackerman.
- csak meg csikiztem!-mondta Armin fel állt majd szalutált és el ment.
- hát te? Minek vagy beöltözve nyulnak?
- khm, ki kérem magamnak. Nem vagyok be öltözve, ez a pizsomám és ez nem nyúl hanem nyuszi!
- tch mindegy, hova mész?
- teázni. -mondtam majd fel áltam a földről.
-csinálj nekem is, 2p és megyek.-mondta majd be rohant az irodájába. Én addig le mentem és el kezdtem csinálni a teát. Kész is lettem majd ki töltöttem 2 bögrébe. Lépteket hallotam gondolom Ackerman. Ki raktam az asztalra a bögréket. Le jött végre Levi és el keztük inni a teáinkat. Közbe beszélgettünk lényegtelen témákról, de valahogy fel hozódott Petra.
- tényleg Petra hogy van? Mostanába nem nagyon láttam veled.
- szakítottunk.
-ohh sajnálom, miért ha szabad kérdeznem.
- mert egy kurva és rájöttem.
-hogy érted?
- egész végig csalt fűvel fával, amugy igazából sose szerettem csak unalom űzés képp voltam vele eggyütt.
- óhh értem.
- s neked van barátod?
-nem, dehogy.
- és abban a világban se volt?
-nem, nem volt. Ott nem szerettek engem az emberek.
- hát erre rá jöttem-bökött az oldalam felé.
- hátna, de ilyen faszságokra most úgy sincs időm, edzenem kell hogy életbe maradjak. Nézzük a jó oldalát legalább nem a retkes iskolába poshadok.
-nem szeretted?
- nem, egy tantárgyat szerettem csak de a tanárok, tyű borzalom!
-értem. Örülök hogy itt már jobban érzed magad.-mondta én meg erre el mosolyodtam. És vak legyek ha nem volt a szája szélén egy kis mosoly. Ezek után el mosogattam majd indultam a szobámba.
- Várj! -állított meg Levi.
- na?
-nem alszol ma is velem?
-mi?
- khm, akarom mondani, nem segítess-
-de, megyek. -szakítottam félbe avval hogy mutató ujjam a szája elé tettem. El indultunk a szobája felé majd mikor be értünk bele ugrottam az ágyába.
-Oi! Vigyázz már legalább egy kicsit is magadra!
-bocsiii. -húztam el a szó végét, majd bele bújtam a paplan alá.
- most el bújtál?
-igeen, keress meg!
- nőlj már fel.
-mondod te. -mondtam miközbe ki bújtam a paplana alól.
- na ezt meg bánod! -mondta majd bele ugrott ő is az ágyba majd felém támasztotta magát és, és el kezdtett csikizni. Fogadjunk Armintól lopta az ötletet! Sírva könyörögtem neki hogy haggya abba meg persze nevettem.
- fogsz még viccelődni a magasságommal?
-nehem csak hagyd már abba!
- rendben. -mondta és abba hagyta de ugyan úgy felettem támaszkodott.
- amugy csak meg súgom, magasabb vagyok nálad.
- az most lényegtelen.
- mhm.
-NEE LEVI!
-mivan?
- ezt ne mond.
-mit? Azt hogy ~mhm~.-direkt ilyen rekedtes mély hangon mondta amire ki vörösödtem és el takartam az arcom.
- el állt a szavunk ha? -kérdezte és a végén el kezdett kuncogni.
- Levi miért kínzol? -kérdeztem tőle égő piros fejjel.
- ezt én is kérdezhetném.
-tch, törpe! -mondtam majd oldalra fordítottam a fejem.
-mit mondtál? -kérdezte és maga felé fordította a fejem.
- törpe.
- miben eggyeztünk meg?
- azt csak a pillanat hevével mondtam.
-óhh, tehát így játszunk! Értem..
- ehh?
-mhm majd te is rá jössz.
- de ne naa- mondtam volna hosszasan ha Levi nem ad egy kis puszit a szám szélére. Én megilletődve feküdtem egy helyben még mindíg Levi alatt aki csak nevetett a vörös fejemen.
- e-ez így nem ér.. -mondtam majd megint oldalra fordítottam a fejem.
- áhh dehogynem!-mondta majd le feküdt mellém. Én háttal voltam neki amit ki használt és a derekamnál fogva meg ölelt. Így aludtunk el.
*hajnali 2*
Valami mocorgásra fel keltem az este közepén, hát nem a drága hadnagy fészkelődik? Hát de.
-Levi? Fent vagy?
-ja, nem tudok aludni.
-jajj-mondtam és meg fodultam a még mindíg derekamat ölelő Levihoz és bele bújtam a mellkasába. Fel néztem és nézett. Erre meg pusziltam az orrát és át karoltam a hátát és újra bele furtam a fejem mellkasába. Vártam míg el alszik és így is lett. Lassú ütemes szuszogást kezdtem hallani. El aludt. És így aludtam el én is végre.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 18, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A tökéletes béke (Levi x reader) Where stories live. Discover now