Miután le kezeltük a sebeit ébredezni kezdett. Magához tért. Úgy néz ki mint egy rongy baba. Mindenhol össze varva de így is gyönyörű. Legalább is másnak biztos. Be kell valjam nem egy rusnya teremtés az biztos. Miután fel kelt konstratáltam vele hogy meg kell fürödnie mivel a vérfoltok rá száradtak a bőrére. Szegény azt se tudta hol van. Mondjuk meg értem, rengeteg vére oda veszett. Olyan gyenge és védtelen... Ne Levi ne most éld ki mocskos vágyaid.
- d-de de én, én nekem nincs erőm f-fürödni. -motyogta
- erre mi is rá jöttünk. De muszály! Ilyen mocskosan biztos nem fekszel le aludni. -válaszoltam neki.
-pápaszem segíts neki fürödni, nehogy a végén bele fuljon. -vetettem unott pillantásokat a nőre aki pimaszul el mosolyodott.
-jaj! Nekem dolgom van. Mennem kell sziasztook! -húzta el a szó végét majd rám kacsintott és el húzott. Fáradtan rá néztem Erwinre.
- óh jaj, megyek segíteni Hange-nak biztos rengeteg munkája van! -mondta s közben meg fogta a vállam és kisétált. Ó hogy mindent nekem kell csinálni.~Y/n szemszög~
Mivel láttam az elsuhanó alakokat így gondoltam Levira marad a fürdetésem. Na azt nem! Biztos hogy nem! Meg tudok én egyedül is fürödni! Nem vagyok már dedós.
- még kora van az alváshoz előbb el beszélgetünk. Ha jobban leszel el mehetsz egyedül fürdeni, de ha nem veled megyek. -jelentette ki monoton hangján.
- de-
- Nincs de!-parancsolta, majd hátam és térdhajlatomhoz nyúlt és ki emelt a magam után hagyott félig megszáradt véres ágyból.
- hova megyünk?
- szerinted?
-moziba!
-nem.
-étterembe?
-nem.
-akkor nem tudom.
- jaj de idióta vagy. Az irodámba.
-ohh.
Ennyi volt a beszélgetésünk és már az irodája ajtaja előtt áltunk. Be lépett , fel kapcsolta a villanyt és ekkor eszméltem rá az előttem lévő tükör láttán hogy egyszál melltartóba és nadrágba vagyok csurom véresen. Lábra állitott Ackerman és el botorkáltam egy székig vele szemben.
-na tehát. Hogy szereztél ennyi és ilyen sebeket?
-ügyetlen vagyok és sokszor el estem.
- ja, el estél és végig hasitotta az oldalad egy kés?
- a-az úgy volt hogy-
- ne találj ki történetet, az igazságot akarom hallani! -jelentette ki kedves handnagy.
Nagy nehezen rá vettem magam és el keztem mesélni. - tehát, ugye az iskolámban vannak az osztály társaim, nem jövök ki velük nagyon ezért hozzájuk sem szólók és így általában nem keveredek bajba. Egyszer éppen sétáltam a padomhoz, de egy gyerek ki boklasztott így arcal a földre estem. El kezdtek rugdosni mint az állat. Alig birtam fel kászálódni a földről. Nap végén sétáltam a házamhoz, és egyszercsak be húztak egy sikátorba. Kedves osztálytársam és bandája volt. El kezdtek püfölni, rúgni vágni majd az eggyiknél lett egy kés valahogy és végig húzta bennem. Vagyis az oldalamon. És ott hagytak. Össze szenvedtem a maradék energiám és mivel a sikátor mellet volt egy kórház ezért le tudtak kezelni ezért vagyok még életben.-meséltem el neki komolyan a szemébe nézve. Ő végig halgatott és figyelmesen hallgatta hogy mit mondok.
-és miért nem szóltál a szüleidnek?
-nincsenek.
-hogy érted?
-meghaltak.
-sajnálom. Most hogy tudok mindent, jobban érzed magad? Mármint a sebeid.
-hát.... I-igen! -mondtam és fel akartam álni és majdnem pofára estem volna ha nem kap el Levi.
-tehát nem. Hange hozott neked tiszta ruhát meg keresem, mindjárt jövök. -mondta és le rakott az ágyára.
-de én egyedül is... Na mindegy.
Vissza tért a ruhával és le dobta mellém az ágyra.
-hozd, addig is gyakorolod a járást. Addig engedek vizet.
-rendben. -mondtam majd meg kapaszkodva az ágy szélébe fel áltam és el botorkáltam a fürdőig ahol Levi már várt.
-ügyes kislány. Sikerült el sétálj 1m-t.
-tch kössz.
Majd meg támaszkodtam a fürdő kagylón. Fájt. De nagyon,nem tudom így hogy akarok fürödni. Ki folyt a víz. El jött az ítélet napja. Nem akarom hogy lássa a testem. El undorodna tőlem. Aztán rá jöttem hogy hoztam magammal fürdőruhát.
- n-nem fürödhetek fürdőruhában?
- az mi?
- ilyen két részes "ruha" amibe fürödni szoktak.
- nekem mindegy. De ha takarja az egész tested akkor sok értelme van fürödni.
-neem, csak azokat a részeket takarja amelyikeket kell...
-hol van?
-a szobámba egy kék táskában.
- rendben.
Majd ki ment. Remélem meg találja. Elégge kellemetlen szituáció lenne ha random be jönne valaki én meg csurom véresen állok a hadnagy fürdőjében mivel nem zárta be az ajtót. 2perc telhetett el mire vissza jött. Csak nem Levi hanem Hange.
- naa a törpe rá bírt hogy én jöjjek pedig romcsiba kettesbe akartalak hagyni titeket. -mondta "szomorú" hangal.
-jobb is hogy te jöttél. Biztos nem fogok vele fürdeni. -montam majd át vettem a fürdő ruhát. Hange ki ment hogy fel vehessem, majd vissza jött és felügyelt hogy ne fulladjak meg.
ESTÁS LEYENDO
A tökéletes béke (Levi x reader)
De TodoHát ez az első könyvem, és még ezt sem felyeztem be. Nyugi igyekszem a folytatáson. Előfordulhat: -trágár beszéd -helyesírási hibák ⚠︎a story egyáltalán nem az anime alapján van írva⚠︎ Na lényeg a lényeg jó szórakozást! <3