6.

29 3 0
                                    

A nagy fürdésnek alig nevezhető dolog amit csináltam után Hange ki ment hogy fel öltözzek. Ezek után ki mentem és kedves hadnagy ott állt.
- na akkor én megyek is ~mondta hange és ki futott miután rám kacsintott.
-én is megyek. -mondtam és el kezdtem "sétálni" az ajtó felé.
-dehogy. -köpte a szavakat a hadnagy és vissza rántott.
-ehh?
-itt maradsz.
-mert?
-belőled ki nézve meg fordulsz az ágyon és fel szakitod az összes nem is létező sebed.
-tch.
-ne utánozz!-és évvel be fejeződött a csevegésünk mert el kezdtem menni az Iró asztali székéhez, s leültem.
-mit csinálsz?
-várom a szebb jövőt.
-jó várakozást.
-kösz.
- én megyek Petrához, majd jövök.
-Miért mész oda?
-ki?
-tch,miért megy oda?
-semmi közöd hozzá. -avval fogta magát és ki suhant az ajtón. Nem is tudtam hogy együtt vannak, mondjuk lehet hogy csak papírokat megy rendezni. Teltek múlták a percek, órák, szinte évek majd be lépett az ajtón kedves Ackerman hadnagy.
-mióta el mentem azóta ott ülsz?
-ja, baj?
-tch, aludnod kéne.
-kéne.
- azzal oda sétált hozzám, fel kapott és ki sétált velem a szobámhoz.

-bocs kislány mára foglalt az ágyam. -mondta majd le rakott az ágyamra és ki ment.
Mi. A. Fasz. Miért mondta ezt? Valamit szívott?
Megse kínált? Jó egy köcsög. de vajon kivel alszik? Vaszleg Petrával. Nemtudom miért érdekel ez engem.
A lehető leghülyébben de fel áltam az ágyból és ki mentem az erkélyre. Nem csináltam semmit csak bámultam a csillagos eget. Gyönyörű volt. A ragyogó csillagok a fekete égen. A Hold be világította az egész várost. Ennél szebb látványt ritka látni. El telt max fél óra mikor hallotam hogy valaki be lép az erkély üveges ajtaján. Gyorsan hátra kaptam a fejem evvel meg huztam minden létező sebem és fel szisszentem. Lényeg a lényeg Erwin volt.
-Ohh, hadnagy! Hát hogyhogy itt?
- kerestelek, meg akartam kérdezni hogy jobban vagy-e már és meg láttalak itt ugyhogy vissza fordultam pokrócért és vissza jöttem.
-mire a pokróc?
- a sebeid mellett egy jó kis tüdő gyulladást is fogsz kapni.
-jaa, hátna. -azzal le ült mellém és a hátamra teritette a pokrócot. Nemtudom miért csinálja ezt. Viszont aranyos tőle. Alig ismerem ezt az ember mégis megbízok benne, olyan mintha az apám lenne. El keztünk beszélgetni. Órák hosszat. Majd el kezdtem álmosodni amit észre vett kedves Erwin hadnagy.
-álmos vagy. Menny aludni, holnap is nap. -fel állt és kezet nyujtott hogy fel húzzon a földről majd be kísért, el köszönt és ki ment.
Ezek után nagy nehezen de el nyomott az álom. Másnap reggel arra keltem hogy valaki olyan mértékkel dörömböl az ajtómon hogy majdnem betört.
- név, szándék. -utánoztam kedves Erwin hadnagyot.
- anyád, jöttem meg locsolni a virágokat.-mondta egy ismerős hang. Levi ki más?
-menjen máshova.-mondtam és belülre fordultam az ágyamban, mire egy nagy reccsenést hallotam. Ez bolond. Be törte az ajtóm, be nyúlt a törésen és ki nyitotta az ajtót.
-jesszus, azt hittem legalább a fele ágy tocsogni fog a vérben, de ezek szerint tévedtem.
-mhm, biztos. -mondtam és a fejemre huztam a takarót jelezve neki hogy menjen el.
-tch, kelj fel!
-nem. -mormogtam, és azzal az ágyam mellé lépett és le rántotta rólam a pokrócot.
-kelj fel.
-te meg menj el. -meg se hallota mivel tegeztem. Egyszer azt éreztem hogy a térdhajlatom alá nyúl és a hátamhoz. Ki emelt az ágyból és el kezdett rázni.
-miafasz?
-egy férfi szerv.
-aztakurva ha ezt nem mondja én nem jövök rá!
-gondoltam.-erre csak megforgattam a szemem.
-fel ébredtél már?
-nem.
-tchh- most jobra-balra kezdett el gyorsan "ringatni".
-FENT VAGYOK CSAK TEGYEN MÁR LE!
-na azér.
-tch. - le tett az ágyra.
- 5perced van el készülni, utána reggeli és edzés.
-hogy edzek?
-magyarul.
-így nem tudok.-erre fordult volna ki az ajtón de valaki elé ált. Erwin. Jelen pillanatban a megmentőm.
-Igaza van Y/n-nek, így nem tud edzeni.
-mennyit fizetett neked ezért hogy megvédd?
-semennyit.
-Á, tehát semennyit.-itt el gondolkodott Levi.- akkor engedte hogy-
-Levi! Tele van sebekkel alig bír mozdulni. Szerinted így hogy edzen?
- ahogy akar. Ha semmire kellő lessz magam vetem titán szájba! -mondta Levi és kikerülve Erwint ki ment a szobából.
-Öltözz és menj enni, utána meg csak hogy " csinálj valamit" ki takaríthatod a szobád, rá fér.-mutatott körbe a szobámba. Bólintottam és ott hagyott, be zártam az ajtót, fel öltöztem és el keszültem. Csinos akartam lenni mivel ritka az ilyen mikor azt vehetek fel amit akarok. Egy fodros tetejű sötétkék póló és egy fekete farmerra jutott a választásom. Pici szempillaspirál, parfüm, és ki fésülöm a hajam és kész! Fel vettem egy fekete lakkozott picit meg magasított cipőt egy fehér csipkés zoknival és mentem is reggelizni. Lassan de biztosan le bicegtem az ebédlőbe ahol már javába ment a tracsparti. Ahogy lépkedtem le a lépcsőkön annál nagyobb csend lett.
-Mia-, jesszus Y/n, te.. Te gyönyörű vagy! -futott oda hozzám Hange.
-aaa, köszönöm!
-hova hova? Minek öltöztél ki ennyire?
-nem öltöztem ki csak ezt találtam.
-pfuh-könnyebbült meg az egész terem- azt hittem már valaki el fecsegte neked.
-mit?
-majd meglátod! -kacsintott Hange és el ment.
Én lefagyva áltam még 5mp de utána el sétáltam egy asztalhoz ahol Eren, Armin, Mikasa, Sasha és Connie ült.
-na mit nem mondtatok el nekem?
-hát azt hogy-
- SASHA KUSS! -ordítottak rá egyszerre.
-Jajnaa mondjátok már el!
-neeem. -húzta el a szót Eren.
-az a lényeg hogy estére a legszebb ruhád vedd fel! De tényleg. A legeslegszebbet meg fesd ki magad mint most például csak szebben. Meg magassarkút is vehetnél fel! -zúdította az információt Mikasa.
-jó rendben, de mikorra? Mármint a pontos idő
-kb fél kilenc, én majd a konyhába várlak, este majd ide gyere le!
-rendben. -ezzel le zártuk ezt a témát. Ettünk és beszélgettünk még. Mikor ki ment mindenki edzeni vagy éppen a dolgára én fel mentem a szobámba takarítani. Kb úgy másfél óra telt el mikor kopogtattak.
-ki az?
-Hangeee!
-gyere. -azzal ki rántotta az ajtót. Ja igen azóta már ki cserélték az ajtóm és újat kaptam. Mikor hange be jött körül nézett aztán rám.
-Levi unatkozott, vagy te?
-muszály volt.
-jaa, na mindegy. Ruhát választani jöttem neked. Biztos hoztál onnan egy csomót.
-persze, neked is hoztam. Tudom hogy szereted az ilyen ünneplős csilli-villi szoknyás ruhákat meg ilyenek.
-jaj de szeretlek. Na akkor válasszunk. -és ki rántotta a szekrényem ajtaját.
-ÚRISTEN. Meg van mit veszel fel!
-na meiket? -ki vett a szekrényből egy kék hologrammos csillogós királynős ruhát.
- annyira tudtam hogy ezt fogod választani.
-hehe, na ruha pipa. -le dobta az ágyra, persze óvatosan.
-most jön a cipő! Hol is vannak?
-másik szekrény.
-áhh meg is van. -és el kezdtett keresgélni. Egy fekete, bokánál csatolós magassarkú lett a választás. Utána neki is választottunk ruhát, cipőt és el kezdtük a folyamatot.

A tökéletes béke (Levi x reader) Where stories live. Discover now