7.

21 3 0
                                    

Hange meg csinálta a hajam én meg az övét, ki simnkeltem meg magamat is és fel öltöztem.
-Aztakurva... Y/n te.. Te te kibaszottul gyönyörű vagy! Egy királynő konkrétan!
- jajna, ne túlozz!
-nem túlzok! Viszont most én jövök! Addig vedd fel a cipődet már 8:16 van.
-rendben. -mondtam és el kezdtem keresni a cipőt. Mire meg találtam (az ágy alatt volt) addigra Hange is kész lett.
-Jézusom, nagyon jól áll ez neked!
- aaa köszönöm! Na hol a cipő amit választottam?
-nézd ott-mutattam rá, majd be fujtam magam egy kicsi parfümmel és meg néztem magam a tükörben. Ha kérdeznétek idő közben javult a helyzetem és már kb rendesen tudok mozogni. Senkit nem láttam egésznap csak a nap felébe Hanget. Nagyon tudnak hiányozni. Lassan készülődtünk meg minden.
- amúgy tényleg el felejtetted?
-mit?
-mi van ma?
-omm szerda?
-azon belül?
-február 8.
-igen. Tényleg nem tudod mi van ezen a napon?
-passz. Fogalmam sincs.
-namindegy, majd meglátod.
-jaj de várom már. Mondjuk nem tudom hogy kéne-e várnom vagy sem. - még csak 8:20 van, azt mondta Hange 8:30kor menjek le. Az előbb ment ki mondván dolga van még. Én bent ültem és néztem magam a tükrömbe. Biztos szép vagyok? Tényleg így gondolja Hange? Lehet másnak nem fogok tetszeni. Kerestem egy gyémánt nyakláncot és fülbevalót és fel vettem. Elő került az eggyetlen arany gyűrűm is. Azt is fel vettem a középső ujjamra. El gondolkodtam hogy mi lehet ma hogy királynőnek kellet öltöznöm... Na mindegy 8:29 van ugyhogy indulnom kéne. Lassan sétáltam a folyosón a lépcsőhöz. Lent az ebédlőben full sötét volt. Nem vagyok valami félős/megijedős és ezt ők is nagyon jól tudják. Hogy honnan? Egy este körbe ültünk így mindenki egy asztalnál és el meséltem nekik magamról konkrétan mindent. Hogy hány éves vagyok-tól a kedvenc ételemig mindent. El kezdtem le sétálni a lépcsőn. Minden léptem kimért és pontos volt. Úgy lépkedtem mint egy mesebeli hercegnő. Hát azért valjuk be annak is éreztem magam. Mikor le értem az utolsó fokhoz fel oltódott az összes villany és mindenki azt ordította hogy BOLDOG SZÜLINAPOT Y/N! de-de honnan tudják?... Még én se emlékeztem rá. Na majd később. Christa sétált elém egy szívecske alakú tortával és 17-es gyertyával.
-Boldog születésnapot királynő!
- jajj, köszönöm szépen! -mondtam és el fújtam a gyertyákat. Le sétáltam teljesen, a tortát le rakták egy asztalra, és most nézem ki van díszitve az egész bázis szinte. Fel vágtam a tortát és a legelső szeletet Hangenak adtam. Egyszer mesélte hogy az első szeletet mindíg annak adják aki nélkül most nem lehetne itt. Hát ha ő nem öltöztet meg minden akkor most tényleg nem lennék itt. Oda adtam neki a következő szeletet Erwinnek, utána Erennek és így tovább. Az utolsó szelet az enyém lett. Pont jól van fel osztva mindenkinek jutott és még maradt is. Le ültünk meg enni és el kezdtünk beszélgetni.
- Na királynő! Milyen érzés egy évvel öregebbnek lenni? -kérdezte Erwin.
- Jaj na, nem vagyok azér még vénasszony!-nevvettem el magam a többiekkel együtt.
- Tényleg olyan vagy mint egy királynő, nemtudom hányszor mondtuk ma ezt el na mindegy. -mondta Eren
-hát elég sokszor mondtátok, de nem az hogy szép. De még kényelmes is meg minden. Még soha nem volt rajtam ez a ruha.
-Biztos szebb vagy nélküle-szólt be az enyhény részeg Jean.
- ki itatta le?
- magától ivott, csak nem tudom mit, és honnan... -gondolkodott el Armin.
- a pincébe van el dugva vodka, gondolom meg találta de belőle kinézve mindet meg is itta.-mondta Levi. Furcsa. Most nem Petra mellet ül. Lehet össze vesztek de hát majd kiderítem. Most tudtam meg hogy Levi csak 24 éves. Azt hittem legalább 28. Mondjuk nem néz ki annyinak csak hát mert hogy parancsnok. Mondjuk Hange is csak 26, Erwin meg 29. Miután meg ettük a tortát valaki be nyomott valami zenét. Modern zenét. Tuti Hange meg találta telefonom. Nyilván azt is hoztam. Hangenak meg el magyaráztam mit hogy kell. Meg ugye nekem vannak le mentve zenék és meg mutattam neki. Ment a muzsik táncolt a nagy része az embereknek. Közbe csináltak egy mini bárat és ki derült hogy Connie hozott dugi piát de Levi el vette tőle és ebből jött a bár ötlete. Én az eggyik széken ültem és iszogattam a martinimat. Mineki enyhén ittas állapotba volt kivéve Erwint és Levit. Legalább lessz 3 jómadár aki rendezi a részeg állatokat. Ja igen, én se vagyok valami ittas ez az első és utolsó martini amit ma ittam/iszok. Tudom milyen érzés részegen aludni és kurva szar ugyhogy kösz kihagyom. Már éjfél is el múlot és már mindenki nyugovóra tért, kivéve engem. Én ki mentem az udvarra és egy virágos füves helyen le ültem egy fa tövébe és néztem a csillagokat. Valahogy ez megunhatatlan.
Kb fél órája ülhetek itt mikor lépteket hallotam. Gondoltam hogy Erwin ezért ki nyújtottam az eggyik kezem mikor közel ért hozzám mivel van egy kézfogásunk amit tegnap találtunk ki. Vártam és tartottam a kezem de nem történt semmi. Le engedtem a kezem és hátra néztem. Hát ki más lenne mint mr. Ackerman. Ahj már..
- Nyomás. Nem érdekel hogy születésnapod van takarodj befelé! Ha tüdőgyulladást kapsz megöllek! -mondta kicsit kiabálva.
- oi oi oi, Matte matte! És ezt szépen nem lehetett mondani?
- tch, nem.
-szívás. -mondtam és vissza fordultam az égfelé mikor egy kezet, pontosabban kettőt éreztem a derekamon és abban a pillanatban fel is rántott a földről. Fájdalmasan fel szisszentem mert hirtelen volt és fájt.
-bocs. -mondta Ackerman és lábamra állitott. El indult befelé én meg követtem. Érdekes módon nem az irodájába ment hanem a szobámhoz.
-rossz irány. -mondtam mire kérdően rám nézett és be ment a szobámba.
-minek ide jött?
-örülj már hogy el kísértelek, tch-mondta és ki ment. Olyan gyerekes mint én 9évesen. Na mindegy. El mentem zuhanyozni, le mostam rendesen a sminkem és el mentem "aludni".

" time skip"

Hajnali három, mezitláb járom a konyha jég hideg csempéjét és teát csinálok. Nem tudok aludni na most mit csináljak. Épp az asztalnál ülök és iszogatom a forró teám.
- Istenem, el se merem képzelni milyen lehet veled lakni. -mondta egy ismerős hang a hátam mögül.
-hát énse, borzalom!
-ugye, maradt még tea? ha már itt tartunk.
- ja. - azzal el ment és töltött magának a forró sötét folyadékból és le ült elém.
- nem vitás fasza teát csinálsz.
-kösz.- meg ittuk a teát én meg el mostam a bögréket. Fel indultam a szobámba de Levi megragadta a kezem és magával ráncigált. Az irodájába mentünk.
-mit akar?
-te se énse tudunk aludni, segíthetnél a papirokat rendezni.
- a faszt, ezer dolgom van ezen kívül.
-például?
- hát ömm...
- nincs! Szuper. -mondta és elém vágott egy kupac papírt, maga elé is tett szóval ketten dolgozunk. Teltek multak a percek, órák és arra lettem figyelmes hogy van egy kis falióra ide bent ami fél ötöt mutat. Nagyon jó, fáradni kezdtem, a szemeim egyre jobban tapadtak lefelé mire el aludtam. Csodás.

Levi szemszög
El aludt. Már én is fáradt vagyok, nem lenne erőm el cipelni a szobájaig. Muszály lessz vele aludjak. Fel emeltem a székről és bele raktam az ágyba. Igen az irodámba is van ágyam ha el fáradnék. Mondjuk általában az asztalon "alszok" ha lehet azt alvásnak nevetni. Miután le raktam a kölyköt be feküdtem mellé. Kínzott a vágy hogy megöleljem, de nem tehetem nekem ott van Petra.

A tökéletes béke (Levi x reader) Where stories live. Discover now