Iubim, radem, zambim si de tot ne smintim!

1.4K 115 25
                                    

  Voi incepe cu lucrarea unei utilizatoare wattpad, admina al unui fanpage dedicat trupei 1D. Inainte de toate, va advertizez ca nu sunt responsabila de traume, cosmaruri sau pierderi temporare sau definitive de vedere! Aceasta autoare, va anunt, ca e un specimen unic, practicanta al inceputurilor ,,Hey! Sunt Marioara din Clejani", care crede ca toata lumea o invidiaza si ca toti s-ar rade si in cap numai ca sa fie ca ea. Deci va puteti astepta la un ,,Haters gonna hate" accesorizat cu ,,:*", ca de! stie si ea limbajul mess-ului. Dar hai sa trecem la lucrarea ei, nu?

Stăteam şi mă uitam cum pleacă,fără ca eu să spun nimic.Faţa mea era inundată cu lacrimi.Ştiam că nu e bine să plece.Ştiam!După ce le-am oferit un zâmbet forţat şi un ‘Goodbye’ am intrat înapoi în casă.M-am dus la bucătărie făcându-mi un ceai.M-am sprijinit cu spatele de bufetul rece al bucătării şi începând să sorb din ceaşca mea cu ceai.Mă gândeam la ei.De ce i-am lăsat să plece?Simţeam că nu era bine.Am oftat încă o dată şi m-am dus în camera mea.Mi-am strâns hainele,care erau aruncate prin cameră,şi mi le-am băgat înapoi în dulap.După ce am strâns tot de prin cameră m-am gândit să fac un duş cald ca să mă relaxez.Când m-am uitat în oglindă,parcă nu eram eu.Faţa mea era roşie,mai ceva ca unui rac.M-am stropit pe faţă cu puţină apă şi după m-am sprijinit cu mâinile de ghiuvetă uitându-mă în oglindă.Am oftat,iar şi mi-am dat hainele jos.Apa era aşa caldă .. După un duş lung şi fierbinte,m-am dus să îmi iau o nouă ţinută(http://www.polyvore.com/untitled_109/set?id=65558066 ) .Mi-am îndesat telefonul în buzunarul pantalonilor şi am coborât jos.Mi-am luat cheile de la maşină şi am pornit spre cel mai apropiat marchet.

  Doamne! Mi-au dat lacrimile. Cat de palpitant, trist, lacrimogen, tampit e inceputul! Sa cad de pe unicorn, nu alta! Si, pe langa ca ofera ,,Haters gonna hate", face oferta, oferand si ,,Goodbye". Ce as mai vrea sa ofere un ,,Goodbye" si wattpad-ului, deoarece e clar ca nu e pentru ea. Si daca tot sunt la oferta, sa dedice si unul vietii, ca nu ar fi deloc o pierdere. 

  Se duce la bucatarie facand ceai? Poate sunt eu mai proasta, dar iti cari dupa tine, masa, aragazul, cana si toate necesare prepararii unui ceai? Interesant, ce sa zic. Si sa mai spun, domnisoara, ca nu e frumos sa sorbi? Bune maniere, copila. Stii tu, cartea aia groasa cu fel de fel de propozitii care incep cu ,,Nu-i frumos". Sa nu mai spun de prea interesanta ta ,,ghiuveta" si prea curiosul tau ,,marchet". Eu una te sfatuiesc sa frecventezi orele de limba romana ca, in tara noastra, e foarte folositoare. 

  Si sa nu zica lumea ca nu are fata cont de polyvore, ni l-ai trantit si pe ala acolo, la promotie! De ce nu ne-a dat si J.K. Rowling link de polyvore sa-i vedem tinuta lui Harry? Poate din cauza existentei creierului, parerea mea.

Am plătit şi după am pornit spre maşina mea.

’#Da?spun eu

-Domnişoara Teodora?

#Da!

-Îmi pare rău să vă anunţ,dar avionul părinţilor dumnoavoastră s-a prăbuşit’

Când am auzit asta,am dat peste un tip,căzând efectiv la pământ.Am îngânat nişte înjurături..

-Oh,sorry.Lasă-mă să te ajut!spune băiatul respectiv

Mi-a dat mâna şi m-a ajutat să mă ridic.M-am uitat în ochii lui,iar acesta zâmbea.Zâmbetul lui mă făcea efectiv să cad pe jos.Era băiatul la care visam.Era preferatul meu din One Direction,Niall Horan.

  Mama lui Chuck Taylor, cat de palpitant. Tocmai pe saracul de Niall l-ai lovit? Si n-a ramas fara o coasta, fara vreun femur, fara vreun organ vital? Asta e ceva. Si ,,#" ce ar trebui sa insemne? Ca ma uit de ceva vreme la el si nu-mi trece prin minte. Daca te refereai ca e un om necunoscut, scrie, mama! Ca nu te dor falangele!

   Si, pentru cei ce nu inteleg titlul, povestea se numeste ,,Love, laugh, smile". Nu dau link-uri, nu dau nume, tot ce dau sunt cuvinte crude la adresa scriitoarei. Nici eu nu sunt perfectiunea pe pamant, dar ce a scris ea aici e ceva unic, nerecreabil. Mai pe romaneste, bataie de joc.

  Aici se termina comentariul meu, desi povestea ei e mai lunga si sub orice critica! Inca un exemplar al frumosului facebook unde visele devin realitate si prostii sunt in habitatul lor natural.

  Pana data viitoare, Doamne apara si pazeste si de prosti ne fereste! 

xx gzyena

Fanfic-uri idioate de pe facebook adunateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum