Drama or love story? Obviously, drama

1K 96 22
                                    

  A cam durat sa revin cu un nou specimen al minunatului facebook, dar trebuia sa gasesc ceva, cu adevarat ,,unic". Dupa ce am dat cu banul sa vad care porcarie de fanfic sa aleg, am decis si va prezint un nou fanfic tampit pe facebook gasit: 

Si.. v'ati intrebat vreodata cum e sa pierdeti persoanele la care tineti cel mai mult pe lumea asta??? Ei bine nici eu. Tocmai ce eu si prietenele mele cele mai bune ne'am pierdut parinti+iubiti nostri. Dupa inmormantarea lor am decis sa ne mutam si sa uitam de locul acesta. Asa ca am decis sa plecam in Londra. Vom locui intr'o bogatie foarte mare. Adica eu am ramas cu mostenirea parintilor mei, Jessie cu mostenirea parintnilor ei iar Amalia cu mostenirea parintilor ei. 

  Inceput promitator de drama literara. Ma intreb si eu de ce mama lui Chuck Taylor folositi apostroful ala in loc de cratima?! In cazul vostru, clar saracul de Krem trebuie sa rescrie melodia folosind ,,Ma-ta are ghilimea". As putea continua cu ,,De ce o folosesti in inexistenta mea?!"

   Dupa ce ne-a pus o intrebare si ne-a dat un raspuns fara nici pic de sens, continua cu planul de idei al oricarui fanfic esuat: niste tanti perfecte ajung la Londra. Vai, dar astea sunt si bogate! Le-a lasat taticutul mostenire. Sunteti sigure ca nu l-ati sufocat cu un morcov doar ca sa moara? Si credeam ca eu sunt sadica. Fetelor, dar baietii de la One Direction deja inoata in bani! De ce sa inotati si voi? Sa va salveze ei de la inec? Eu v-as lasa pe fundul marii, agatate de o ancora.

~In avion~

M'am dus la scaunul meu in compartimentul in care trebuia. Mai exact compartimentul 3 scaunul 68. M'am asezat dar cand imi intorc privirea pe scaunul de langa vad un baiat cu ochii verzi si cu par cret.

[X]Buna!

[Eu]Buna!

[X]Eu sunt Harry!

[Eu]Eu sunt Rosalinda. Dar prieteni imi spun Rosa. Incantata!

[Harry]La fel. Apropo ai un nume dragut! Esti din Spania???

[Eu]Nu. Din Romania. Dar mama mea e din Spania si ea a preferat acest nume. Dar eu m'am nascut in Romania.

[Harry]Aww. 

Mi'am scos tableta si am intrat pe twitter si vorbeam cu Jessie si Amalia. Ele erau in alte compartimente si imi era asa dor de ele. Imi e frica sa nu pateasca si ele ceva. Cateodata imi venea sa le bt. Adica imi trimeteau mesaje cum ca le'a rapit cineva si eu mai stiu ce..Ei bine ele defapt se distrau. Jessie din cate am inteles cunoscuse un tip pe nume Zayn iar Amalia unu pe nume Louis si cica erau colegi de trupa cu Harry si ca mai is inca doi membrii Liam si Niall iar aceasta trupa numindu'se One Direction.

   Mamma mia! Ce mica e lumea. Exact Harry in avion cu tine! As vrea sa spun ca aia au avion privat, nu zboara cu toate... ma abtin. Dar bine, voi traiti in bogatie si in vise de catifea cacanie, deci va permiteti. In fine... Ce inexistenta mea e [x]?! De unde ai mai scos-o si pe asta?! Te-a durut cand ai scos-o? Sau te-a ajutat Harry?

   Si prietenele tale i-au cunoscut pe restul baietilor din 1D... Bai dar chiar e mica lumea! Ce n-as da sa ies pe usa si sa intru exact in Hayley Williams! Dar in mintea voastra stramta se intampla muuuulte si e ceva normal ce ai scris tu acolo.

Acum aterizasem pe aeroportul din Londra. Am luat un taxi si ne'am dul la adresa liata de pe net, de unde ne'am cuumparat casa. Era chiar.. maree. Avea piscina, culoare era alba si cu un galben dinala stralucitor♥. Cum pasi timiz am pasit in casa, unde totul era din sticla. Casa avea 2 etaje+parteru. Aveam noroc ca si la parter este o camera in care poti dormi. Asa fiecare avea etajul ei si putea face ce vrea. Dar dupa cum le stiu eu pe fete.. ar prefera sa doarma mai mult cu mine de cat singure :)). Ne'am dus fiecxare in camera ei si sa despachetam.

   Wow... ati aterizat? Intregi? Ma refer fizic, caci psihic oricum sunteti afectate. Si, desigur, fetiscanele au ditamai vila, locuiesc singurele, au piscina si parca prevad ca sunt vecine cu necunoscutii din avion! Ododod, o inimioara. A mea e in infarct de cand am inceput sa citesc. Eu sunt mai slaba de inima, sa stii.

   Sa fie clar, mama: vreau si eu galben dinala stralucitor! Altfel nu sunt la moda. Dar dinala, mama, nu d'alalaltu! O sa creada mama ca m-au traumatizat boschetarii sau m-am dereglat mintal. Emoticonu', tre' sa recunosc, e piesa de rezistenta! +:))= Dramaaaa!

   V-am prezentat inca un specimen al iubitei eprubete, iar acum va las. Ma duc sa golesc cutia de Algocalmin. Pana data viitoare, Doamne apara si pazeste si de prosti ne fereste!

xx gzyena 

Fanfic-uri idioate de pe facebook adunateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum