Avand in vedere ca sunt deja o gramada de lucrari care premiaza minunatiile de pe watt, m-am gandit ca nu ar fi rea o lucrare dedicata si utilizatoarelor facebook, care isi fac publice exploziile mintale. Inainte sa-mi dati in cap ca nu are legatura cu watt-ul, dati-va seama ca are legatura cu gramatica romaneasca, lucru pe duca sau, mai bine spus, in curs de drastica modificare. Pacat ca nu se modifica intr-un mod bun. Maine, poimaine o sa va adresati profei de romana cu ,,Helau, profa, punct si paranteza catre dreapta". Da, ati citit bine, "punct si paranteza catre dreapta,,. Cand am auzit chestia asta prima data am ramas socata. Cel care a spus cred ca se considera in lumea sa messengereasca. Pentru cei ce inca nu s-au prins, ma refeream la emoticonul cunoscut ,,:)"
Ca tot omu', am si eu dreptul sa ma amuz pe pagini de facebook. Am dreptul sa vizitez fanpage-uri, sa citesc povesti ale adminelor paginii, sa dau like la ce-mi place si lista poate continua cu restul drepturilor utilizatorului facebook. Pana aici, toate roz cu bulinute. Dar cand vezi fanpage-uri pline cu fanfic-uri bazate pe aceeasi idee, pe acelasi inceput, pe aceleasi personaje si le mai vezi si impopotanate cu carnati de emoticoane, pai atunci iti arat drumul catre spitalu' noua, ca poate fac aia recrutari. Si prea inteligentele autoare, la sfarsit, pun conditii gen ,,Next la 80 like-uri" (in cel mai bun caz). Pai: 1. Te-ai gandit daca, cineva (cu creier), chiar iti vrea tie next-ul?! si 2. E cumva Harry Potter 8 de ceri atatea like-uri?! Eu, una, cel putin, ti-as da un dislike de toata frumusetea.
Dar bine, hai sa lasam introducerile si chestiile formale, caci cred ca aveti chef sa va minunati de mintea omeneasca, asa ca va invit la o portie de fanfic-uri idioate de pe facebook adunate!
CITEȘTI
Fanfic-uri idioate de pe facebook adunate
AléatoireExploziile mintale găsite pe minunatul facebook unde visele devin realitate şi proştii se simt înţeleşi. © copyright 2o12-2o13 xredhead