După o întârziere, vă anunţ că voi fi mai conştincioasă în ceea ce priveşte fanfic-urile tămpite pe facebook găsite. Dar, revenind la frumuseţea de lucrare pe care v-am pregătit-o astâzi, ţin să menţionez că citiţi pe propria răspundere. Nu sunt vinovată de traume vizuale.
Bună.Numele meu este Andra , prietenii îmi spun Andii :o3. Am 18 ani şi locuiesc în România.În prezent sunt într-o relaţie cu un băiat numit Vlad , e cu 1 an mai mare decât mine. Cea mai bună prietenă a mea se numeşte Antonia eu îi spun Anto.Mă rog cam atât cu descrierea.
Bună şi ţie, Andii :o3. ,,:o3" e numele de familie cumva? Nu de alta, dar vreau să mă cheme şi pe mine Gaby ,,:)". Poate fac o cerere de schimbare de nume... În fine, e un început promiţător.
Era luni .
Trrrrr....Trrrrr...Ohh .îmi sună telefonul ... Cine o fi la ora 10 dimineaţa ?
A:Alo , spun eu cu o voce somnoroasă.
An:Ce naiba dormi ?
A:Da.
An:Am o veste super super super amazayn!
A:Te ascult.
An:Păi părinţii mei au un apartament în Londra ..
A:Continuă .
An:Şi le-am spus că mi-aş dori foarte , foarte muult să locuiesc în Londra,dar au spus că lor nu le place acolo şi singură nu pot să merg.Deci vii cu mine în Londra ?Please :o3 A:Wow.În Londra ? Adică daaaaaa ! StarBucks , Nando's .. LOGIC!Când plecăm ?
An:Păi săptămâna viitoare . Ne vedem la şcoală !
A:Ok.Bye!
An:Bye!
Cine o fi la ora zece dimineaţa? Poate un om care nu hibernează? Şi, din nou, avem de a face cu o scenetă! Mamă, ce dor mi-a fost de astfel de lucrări! *sarcasm intended*. Cum poate dormi la ora zece? Eu la ora aia fac surf şi mi-am terminat şi lecţiile de tenis de câmp. ,,O veste super super super amazayn!" citez. Deci să recapitulam: o veste super de trei ori şi pe deasupra şi ,,amazayn"? Vine Paramore în Romania! Aberez şi eu. Şi, cum desigur v-ati aşteptat, pleacă puradeii la Londra! Starbuck's, Nando's... Să-ţi amintesc ca şi noi avem Starbuck's? Şi că la Nando's nu primesc nebune care îl aşteaptă pe Niall să apară?
La şcoală .
V:Bună , Andii , ce faci ?
A:Vladd ! :x Bine tu ?
V:Bine . Hai că trebuie să plec că am bio .
A:Păi nu s-a sunat încă.
V:Mă rog . Hai pa!
A:Pa..
Ok asta a fost ciudat ..
An:Hei ce faci ?
A:Bine . Ce oră avem ?
An:Română.
A:Ok mă duc să îmi iau cărţiile din vestiar (ok nu ştiu dacă se numeşte vestiar ştiţi şi voi la ce mă refer )
An:Bine.Ne vedem în clasă .
Şi ghiciţi când am ajuns acolo,Vlad,făcea schimb de salivă cu cea mai mare duşmancă a mea ,Delia.
V:Andii..E-eu.
A:Tu ce ? Vezi nu te uita la mine că îţi dă 4 doamna de bio .
V:Stai!
A:Lasă-mă dracu !
D:Doamne cum vorbește cu tine . Ce iubită ai și tu ! Pardon ai avut . *și îl sărută*
,,La şcoala" citez din nou. Bine că m-ai anunţat, ca aş fi confundat şcoala cu lazărul de execuţie al lui Hitler. Deci pe ea o cheama Andii :o3 şi pe el Vlad :x. Gata, vreau şi eu nume de emoticon!
Băi, ăla nu se numeşte vestiar. E o cutie paralelipipedică cu întrebuinţări multiple. Nu te-a învăţat mama ta? Wow, să cad de pe unicorn! O dăm in dramă. Face schimb de salivă? Păi poate a muşcat-o un şarpe de limbă şi el scoate veninul. Şi vouă va dă patru dacă vă uitaţi unul la altul? Mie îmi dă dacă scriu ce îmi dictează. Şi finalul e bestial! Mai deşteaptă e duşmanca ta muşcată de şarpe. *şi apăs ,,Space"*
Deci chiar nu mă aşteptam la asta . Încep să fug şi ajung în camera femeii de serviciu şi încep să plâng ...
Nu pot să cred ? .. Mda. .Biologie.. Dar aşa sunt băieţii din ziua de azi . . Rar mai găseşti unul care să nu te înşele..
Mă rog . .. Trebuie să îl uit . A fost o greşală . La fel ca şi Niall.
Da,Niall Horan , faimosul cântăreţ din One Direction . Înainte locuiam în Irlanda dar m-am mutat în România pentru că , pentru că .. Nu contează .
Pam, pam, pam! Apare şi irlandezul nostru. Săracul de el. A fost împreuna cu tine? O să pun acatist la biserică pentru el. Pentru ca, pentru ca... Nu conteaza.
Chiar atunci intră femeia de serviciu :
F:Ce faci aici muică ? *ea e moldoveancă*
A:Ăă,nimic,doar admiram locul ăsta plin de mături . E aşa superb .
F:Ştiu muică . Da' cumva ai plâns că văd că ai ochii roşii .Sau , aoleu , te droghezi ?
A:Cee ? Nuu ! Doamne!
F:Huh,că mă speriasem că îmi găsisei drogurile..
A:WTF?Eu am plecat ..
F:Ok,dar, eu nu am cont de facebook .
A:Ce?Bine devine ciudat .. Pa-pa..
F:Pa,muică .
Oricum după ce s-a întâmplat , măcar am putut să râd de Anne . Da aşa se numeşte femeia de serviciu .
Băi, muică, după tot ce ţi-ai imaginat, permite-mi să te întreb ce foloseşti: cocaină sau canabis? Că văd că începi să delirezi de-a dreptul. Mă mir că nu ai văzut şi o zebră care dansează la bară.
Trr..Trrr...TRRRRRRRR!
A:Ahh cine îmi deranjează somnul ?
An : Hei .. Te-am sunat să îţi spun că în 2 ore trebuie să fim la aeroport . Byee!
Ce ? Mi-a închis ? Huoo ..
Stai .. În două ore ?
Iar popularul ,,Trrrrrr". Eu în locul tău mi-aş schimba soneria. ,,Cine îmi deranjează somnul?". Parcă ai fii vreo regină al cărei somn e preţios. Dar după runda de făină, muică, te înţeleg! Huoo... Mai bine îl citai pe Becali: Afarăăăă!
Şi preafrumoasa poveste se termină cu urcarea ei în avion. Sper să şi aterizeze avionul, că dupa trebuie să platesc înca un acatist, plus o lumânare. Şi e scumpa, muică!
xx gzyena
CITEȘTI
Fanfic-uri idioate de pe facebook adunate
RandomExploziile mintale găsite pe minunatul facebook unde visele devin realitate şi proştii se simt înţeleşi. © copyright 2o12-2o13 xredhead