Μετά από μια εβδομαδα
Yulin's POV
Εχω γίνει πιο κενη και από το κενό.... Εχω απομονωθεί από όλους... Τίποτα και σε κανέναν δεν μιλάω.. Μόνο στο μάθημα και αν πει το όνομα μου ο καθηγητής.... Τα αγόρια προσπαθουν να μου μιλήσουν αλλά παντα απομακρύνομαι από αυτούς.. Ακόμη και στον Ryan δεν τον βρίζω γτ δεν έχω την όρεξη να μιλήσω μετά από αυτό..... Άλλαξαν πολλα μέσα μου και όχι μόνο....
Την ίδια μέρα με το θέμα αργά το βράδυ μίλησα με την μητέρα μου και αυτή δεν φαινόταν να είχε σοκαριστεί... Της είπα να παει την jamie κάπου έξω από την πολη ώστε να είναι ασφαλής....
Και τώρα ήταν η ώρα του μεσημεριανου και εγώ καθόμουν σε ένα τραπέζι και διάβαζα ένα καινουριο βιβλίο.... Τότε κάποια κορίτσια έκατσαν μαζί μου
Πήγα να φυγω αλλά η isabelle μου κράτησε το χέρι
Isabelle- κοίτα μπορεί να μην θες να μιλήσεις αλλά πρεπει εμείς να σου μιλήσουμε.
Ghingha- και είναι σοβαρό....
Yulin- ακουω...
Isabelle- τώρα που αφάνισαν την may . Ο επόμενος στόχος τους είσαι εσύ..
Yulin- ας έρθουν δεν έχω κάτι να χάσω...
Ghingha- μην ξεχνάς.. Δεν είναι μόνο οι enhypen. Οι enhypen απλά ειναι διάσημοι...
Yulin- και εγώ τι θέλετε να κάνω?
Isabelle- κανε παρεα με εμάς.. Και θα σε προστατεψουμε...
Yulin- δεν ξέρω αμα μπορώ να εμπιστευτω πια κανέναν.. Λυπάμαι..
Είπα και σηκώθηκα. Έφυγα από την καντίνα και έκατσα σε μια σκοτεινή κενή τάξη... Καθόμουν εκεί όταν δεν είχα τι να κάνω και σκεφτόμουν....
Δεν μπορουσα πια να εμπιστευτώ κανέναν άνθρωπο ή βρυκόλακα... Γτ δεν μπορουσα να χωνέψω τον πονο αυτόν... Και είναι μόνο μια βδομάδα....
Τοτε είδα μια σκιά. Τρόμαξα στην θέση αλλά δεν εκανα κάτι... Απλά περιμενα ποτε θα χτυπησει κουδούνι για να παω στην αίθουσα χορου... Από ότι φαίνεται κάποιος ήταν μαζί μου... Λίγο προσωπικο χώρο ζητάω....
Σηκώθηκα επάνω και πηγα να φύγω αλλά κάποιος με παιρνει και με κολλάει στον τοίχο έχοντας τα χέρια του δίπλα από το κεφάλι μου... Με είχε εγκλωβίσει...
Jungwon- δεν με ενδιαφέρει θα με ακουσεις θες δεν θες...
Yulin- δεν έχω όρεξη να μιλήσω.... Απλά ασε να φυγω...
Είπα και απέφευγα το eye contact ... Τότε σήκωσε το κεφάλι μου και με έκανε να τον κοιτάξω... Είδα τα κάστανα ανοιχτά του μάτια και έμεινα....
Jungwon- απλά ασε εμένα να μιλήσω... άκου με
Πήρε μια βαθιά και με κοίταξε πάλι
Jungwon- είμαστε βρυκόλακες και ναι αιμοδιψείς. Μόνο 3 άτομα από εμάς δεν είναι.. Ο heeseung O jake και ο niki... Και δεν ήξερα πως ήταν η φίλη σου... Θα έλεγα στον sunoo να μην την σκότωνε....
Yulin- και επειδή είναι φίλη μου? Πάτε καλά μωρέ!? Γτ μαθητές και μαθήτριες?!? Ξέρω πολλά πραγματα για εσάς.. Είστε αναίσθητοι και δυσνοητοι να καταλάβετε κάτι τόσο σοβαρό... Αλλά παντα πίστευα πως όλα έχουν και μια καλή πλευρα... Δυστυχώς παρατηρησα πως τίποτα καλό δεν έχετε. .. Και για αυτό θα σταματησω να ασχολουμαι με το είδος σας....
Jungwon- Ξερουμε οτι κάναμε ένα λάθος... Ασε με να στο ξεπληρωσω
Yulin- Μην ξεχνας πως τώρα όλα είναι αργά...
Είπα και πηγα να φυγω αλλά ακόμη με κρατουσε...
Με κοιτουσε με ένας ειλικρινές βλέμμα...
Jungwon- ξέρω ξέρω ότι θες να παθουμε τα κακά όλου το κόσμου. Σε παρακαλω yulin.... Συγγνώμη...
Yulin- δεν θέλω να ακουσω τίποτα άλλο.. Απλά αφήστε με ήσυχη...
Είπα και τελικά εφυγα από εκεί....
Πήγα στην αίθουσα χορου ηρεμη και κανεις δεν ήταν... Τι ωραία... Έκατσα σε μια γωνιά και έβαλα για μαξιλαρι την τσάντα μου . Έκλεισα τα μάτια μου για να ηρεμήσω μιας και σε 30 λεπτά έχουμε μάθημα.... Έβαλα κάτι ήρεμα τραγουδια για να κοιμηθώ και ο υπνος με πήρε εκεί.....
YOU ARE READING
//𝒃𝒍𝒐𝒐𝒅𝒚 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍// 𝒆𝒏𝒉𝒚𝒑𝒆𝒏 𝒇𝒂𝒏𝒇𝒊𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏//
VampireΌλοι ξέρουμε για τους μύθους με τους βρικόλακες... Αλλά ξέραμε αμα ήταν μυθοι μυθοι ή αλήθεια? Και αυτό ήταν το σκεπτικό της νεαρής Yulin .... Μια κοπέλα που έχει διαβάσει τόσα βιβλια με τους βρικόλακες, έχει δει ντοκουμέντα και άρθρα... Και έτσι...