Chingha- σου άφησαν πρόσκληση... Κάτι σκαρώνουν.. Και δεν με αρέσει...
Isabelle- ναι σίγουρα.. Βλακα δεν νιώθω και πολυ βολικά με αυτους...
Leeseung- η φάση είναι πως δεν με καλουν στα παρτι απλά πηγαίνω... Δεν ξέρω τι φάση φέτος...
Yulin- σήμερα είδατε πως μας κοιτουσαν.... Λες και τους θιξαμε την μάνα βλακα...
Από μακριά είδαμε τον niki και τον jake να μας κοιτάνε με ένα ευχάριστο βλέμμα... Μας χαμογελασαν τόσο γλυκά που χαμογελασα σε αυτούς...
Αμέσως κούνησα περα δώθε το κεφάλι μου για να ξυπνήσω....
Isabelle- ναι κάτι σκαρώνουν... Και αυτό μάλλον δεν θα καταλήξει σε αίσιο τέλος....
Συνεχίσαμε το περπάτημα μας και η καθεμία πήγε στο ντουλαπάκι να πάρει τα πράγματα της... Εγώ πήγα στον κλασικό διάδρομο... Ήταν γεμάτο όπως παντα... Και ολοι ήταν στα κινητά τους, μιλουσαν μεταξυ τους, κραζανε κάτι από το ιντερνετ και μάλιστα χαζευαν στην εφημερίδα του Λυκείου.... Άκουγα από τις δίπλα παρέες να μιλάνε για το παρτι των ENHYPEN....
Τότε ήρθαν κάτι κορίτσια κοντά μου. H Jessi και η παρεα της.... Η ομάδα του κουτσομπολιού και η ιδιοκτήτης της εφημερίδας...
Jessi- παρατηρησα πως δεν είσαι συνδεδεμένη στην εφημερίδα....
Yulin- δεν έχω κατεβάσει την εφαρμογή σου....
Jessi- πρέπει να τη κατεβάσεις... Υπάρχουν πολλά άρθρα που θα ενδιαφέρεσαι να διαβάσεις...
Yulin- ευχαριστώ jessi... Θα το σκεφτώ
Jessi- τέλεια.. Επίσης σε κάλεσαν οι enhypen στο παρτι ?
Yulin- μπα...
Jessi- μα είσαι φίλη τους... Γτ να μην σε καλέσουν!
Yulin- ποιος σου είπε πως είναι φίλοι μου ?
Jessi- και δεν νιώθεις χάλια?
Yulin- γτ να νιώθω χάλια? Και να μου έδιναν πρόσκληση δεν θα πήγαινα..
Jessi- δεν έχεις ζωή γκερλ.... Τεσπα θα τα πουμε...
Yulin- ναι σίγουρα..
Είπα ειρωνικά και αυτή έφυγε.... Κοίταξα το ντουλαπάκι μου και ξεφύσηξα απογοητευμένη.... Έβαλα στην τσάντα μου τα βιβλία για αυριο και έφυγα από το σχολείο....
Περπατουσα και περπατουσα μέχρι που έφτασα στο σπίτι μου...Εκατσα να φάω και μετά πηγα επάνω.... Μπηκα μέσα και παρατηρησα την πορτα του μπαλκονιου ανοιχτή.... Πηγα γρήγορα να δω και δεν ήταν κανείς....εκατσα στο κρεβάτι μου και άνοιξα το κινητό. Κοίταξα πως είχα μια ειδοποιηση στο ινστα...
Ο χρήστης highschool_news θέλει να σας ακολουθήσει.....
Πάτησα αποδοχή και μπήκα μέσα στο λογαριασμό.... Έβλεπα φωτογραφίες για φωτογραφίες και βίντεο... Πάτησα μια φωτογραφία των Enhypen .. Είχε άλλη μια δίπλα φωτογραφία.. Τελικά ήταν βίντεο και το έβαλα να παίξει:
"Jessi- Και φέτος οι πολυαγαπητοι enhypen προετοιμαζουν ένα καινουριο παρτι την ημέρα του haloween.... Με την υπομονή και την καλοσυνη τους, προσκαλούν τους μαθητές του λυκείου με την υπέροχη τους πρόσκληση... Καλείται να μας πει ο αρχηγός των ENHYPEN πως θα είναι γενικότερα...
Ju(ngwon) - γεια σου jessi και γεια σε όλους στο high school news...
Je(ssi)- γεια σου jungwon .... Πως είσαι αυτές τις μέρες?
Ju- αρκετά αγχωμένος για το παρτι....
Je- ξέρω πως θα πάτε περίφημα.... Επίσης θέλω να σε ρωτήσω..
Ju- ότι θες
Je- πως θα είναι το παρτι? Μίλησε μας με μια γενική διατύπωση....
Ju- Είναι ένα μασκέ bloody party.... Όλοι θα φοράνε κάτι διαφορετικό από τους άλλους.... Ο καθενας θα πρέπει να καταλάβει ποιος θα είναι ο/η φιλος/φίλη του.... Θα υπάρξουν μπολικοι διαγωνισμοί, αλκοόλ και μπουφές για να περάσουν όλοι και όλες καλά..
Je- πολυ δελεαστικα τα λόγια σου jungwon... Ανυπομονώ για το παρτι... Και ναι αυτά ηταν για σήμερα αγαπητοί high schoolers ...Σε ευχαριστώ πολυ για τον χρόνο σου jungwon..
Ju- χαρά μου
Je- θα τα πουμε συντομα εμείς.. Γεια σας"
Ειπε και το βίντεο σταμάτησε.... Κατεβασα αμέσως την εφαρμογή της και δημιουργησα έναν λογαριασμό με αυτό το ψευδώνυμο: 81l_yn3250
Πήγα να ψάξω διαφορά άρθρα και άρχιζα να διαβάζω.... Μιλουσε γενικά για μαλακίες... Βαρέθηκα κάποια στιγμή και έκλεισα το κινητό μου...εκατσα να κάνω τα μαθήματα... Τωρα αρχιζει το ζουμί του σχολείου..
YOU ARE READING
//𝒃𝒍𝒐𝒐𝒅𝒚 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍// 𝒆𝒏𝒉𝒚𝒑𝒆𝒏 𝒇𝒂𝒏𝒇𝒊𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏//
VampireΌλοι ξέρουμε για τους μύθους με τους βρικόλακες... Αλλά ξέραμε αμα ήταν μυθοι μυθοι ή αλήθεια? Και αυτό ήταν το σκεπτικό της νεαρής Yulin .... Μια κοπέλα που έχει διαβάσει τόσα βιβλια με τους βρικόλακες, έχει δει ντοκουμέντα και άρθρα... Και έτσι...