Το επόμενο πρωί
Ένιωθα κάποιον να με σκουνταει.... Άνοιξα τα μάτια μου και είδα τον jungwon να με σκουνταει παρολο που είμαι στην αγκαλιά του....
Σήκωσα μια το κεφάλι μου και μετά ξανάεπεσα... Έκλεισα τα μάτια μου και τότε με τραβολογουσε...
Jungwon- ξυπνα...
Yulin- πρέπει?
Jungwon- για να στο λέω?
Yulin- Πωω καλά καλά...
Είπα και σηκώθηκα επάνω .. Έτριψα τα μάτια μου και κοίταξα περα δώθε... Γυρισα πίσω να βρω το κινητό και αυτός άλλαζε... Γυρισα παλι μπροστά κάνοντας τα χέρια μου γροθιές
Yulin- δεν μπορείς να πεις πως αλλάζεις? Τόσο δυσκολο σου είναι?
Jungwon- οχι που δεν σου αρέσει κιόλας...
Yulin- bruhh Ψυχολογικα θα έχω ...
ΕΙπα και ξαπλωσα στο κρεβάτι μπρουμυτα ώστε να τεντωθω..... Εκανε η μέση μου ένα κρακ..... Το ευχαριστήθηκα και πολυ μάλιστα.... Σηκώθηκα επάνω και πηρα τα πράγματα μου.. Πήγα στο μπάνιο, εκανα αυτα που ήθελα να κάνω, ντυθηκα και βγηκα απο το μπάνιο... Αυτός ήταν έτοιμος.... Μόνο τα παπουτσια του λείπουν.... Κατεβήκαμε κάτω και έφτιαξα πρωινο... Κάτσαμε μαζί και τρώγαμε.. Αυτός στο κινητό του εγώ στο δικό μου... Κάθε τρεις και λίγο εχω κατι θολουρες... Σαν ζαλάδα πραμα... Ώρες ώρες ευχομαι να μην ζαλιστω...
Κρατησα το κεφάλι μου ώστε να υπάρχει μια στήριξη και συνέχιζα το σκρολ στα σοσιαλ μιντια... Τότε μου ήρθε ειδοποίηση πως ανέβασε η jessi στο Instagram και ήταν βίντεο.... Το πάτησα και άκουγα τι έλεγε
Jessi- μαθητές και μαθήτριες... Και φέτος πάλι θα υπάρξει το υπέροχο haloween party με guests τους ENHYPEN.... Και από ότι άκουσα θα είναι bloody party... Μείνετε συντονισμένοι για τις επόμενες πληροφορίες... Αντίο!!!
Το βίντεο σταμάτησε και ο jungwon άφησε ένα γελάκι...
Δεν έδωσα καν σημασία και τον ένιωθα να με κοιτάει...
Yulin- να σε ρωτησω τώρα που το είδα... Έχει πεθανει κοπέλα από τα χέρια σου στα πάρτι σας?
Jungwon- τι ερώτηση είναι αυτή τωρα?
Yulin- τίποτα άστο...
Ειπα και συνέχισα το σκρολ...
Jungwon- εσυ τι πιστευεις? Θα σκότωνα?
Yulin- δεν θέλω να απαντήσω σε αυτό
Jungwon- μάλιστα.....
Ειπε κρυα και έκατσε παλι στο κινητό του
Yulin-τωρα πες μου πως θίχτηκες..
Jungwon- εγώ? Να θιχτω?
Yulin- βλακα εσυ δεν με ρώτησες αμα πιστευω πως θα σκότωνες? Εγώ σου απάντησα.... Εκτός αμα εσυ δεν θες να το αποδεχτείς... Αυτό είναι η άλλη περίπτωση
Jungwon- γτ να μην το αποδεχτώ? Ναι έχω σκοτώσει και πολλες μάλιστα....
Ειπε καθαρά χωρίς να νιώθει άσχημα... Προσπαθουσα να κρατήσω την έκπληξη μου αλλά και την απογοήτευση μου όσο να 'ναι μέσα μου.....
Δεν απάντησα και απλά συνέχισα το πρωινό μου.... Πήρα τα άπλυτα και τα επλυνα αφου φάγαμε και αμιλητη πήρα τα πραγματα μου.... Επέστρεψα στο σαλόνι και τον είδα να με περιμενει.... Με κοιτουσε περιεργα προσπαθώντας να καταλάβει αμα είμαι καλά ή όχι.... Τότε σηκώθηκε επάνω και ήρθε κοντά μου.....
Yulin- τι έγινε?
Τον ρώτησα μπερδεμένη.. αυτός δεν είπε τίποτα και απλά με αγκάλιασε. Έβαλε το κεφάλι μου στον ώμο του και τα χέρια του γυρω απο την μέση μου.....
Jungwon- δεν θέλω να με φοβάσαι... Ξέρεις πολυ καλα πως δεν θα σου κάνω κακό...
Είπε και χωρίς να σπάσει την αγκαλιά χαιδεψε το προσωπο μου... Είχα μείνει..... Δεν μπορουσα να κουνηθω.... Το μόνο πραγμα που νιώθω αυτή την στιγμή ήταν ένα φτερουγισμα στην κοιλιά αλλά και η καρδιά μου να χτυπάει δυνατά..... Γιατί γίνεται όλο αυτό?....
Έσπασε την αγκαλιά και με κοίταξε μες στα μάτια...
Jungwon- θέλω να θυμασαι πως δεν θα σου έκανα κακό.... Ότι και σου ειπα οτι και θα σου πω να περιμενεις το αντίθετο.....
Yulin- οκει....
Είπα και χαμογελασα.. Μου ανταπεδωσε με ένα κιουτ χαμόγελο και τα λακάκια έκαναν την εμφάνιση τους.....
Yulin- μπορώ να κάνω boop στα λακάκια σου?
Jungwon- go ahead....
Είπε και τα έκανα μπουπ.....
Yulin- OMAGAUD είναι κιουττττττ....
Ειπα και αυτος χαμογελασε από τα λόγια μου. Πήρε τα πράγματα του και πηγαμε μαζί στο σχολείο.... Ήθελε να έχει ένα back up για μένα....
Μπήκαμε μέσα στο Λυκειο και τα μάτια όλων έπεσαν επάνω μας.... Έβλεπα και κάτι κορίτσια να μας βγάζουν φωτογραφίες.... Εκείνη την στιγμή ένιωσα μια δυνατή ζαλάδα και δεν ένιωθα τα πόδια μου..Κρατήθηκα από τον jungwon και αυτός με κοίταξε...
Jungwon- τι έπαθες?
Yulin- απλά χαζευα και πηγα να πεσω... Όλα καλά...
Είπα και ο καθένας πηγε στην δική του παρεα.... Αγκάλιασα τα κορίτσια και περπατούσαμε στους γεμάτους διάδρομους... Τότε είδαμε ένα πληθος γυρω απο κάτι.... Πηγαμε κοντά και είδα τον τυπα που πηγε να με σκοτώσει σε άσχημη κατάσταση..Αντεδρασα αμέσως ουρλιάζοντας...... Είχα τρομοκρατηθεί.....
Δεν είχε μάτια και ήταν ολόκληρος με αίματα..... Το μισο μέρος του λαιμου φαινόταν λες και τον σκότωσε ζώο.....
Η leeseung με κράτησε και συνεχίσαμε την παρακολουθηση.... Διάβασα από μακριά το σημειωματακι και έλεγε τα εξής λόγια: αυτά παθαινει αμα μπλεχτουν με εμάς....
Ο jungwon τον σκότωσε.... Μα γιατί? Δεν γίνεται αυτό... . Δεν έπρεπε να τον σκοτώσει...... Αυτό που είδα ήταν αρκετά βίαιο.... Και το χειροτερο τον σκότωσε εξαιτίας μου....
Φυγαμε γτ όσο μέναμε τόσο πολυ ήθελα να κάνω εμετό....
Πηγαμε στην ταξη και κάτσαμε στις θέσεις μάς... Εγώ αμιλητη δίπλα στην chingha μιας και η leeseung πρότεινε να κάτσω αφου θα είναι επικίνδυνο να κάτσω κάπου μόνη μου.. Η leeseung έκατσε με την isabelle μπροστά μας.. Καθόμασταν στην σειρά προς το παραθυρο στα δυο τελευταία θρανία...
Chingha- έγινες αρκετά χλωμή... Τι έπαθες?
Yulin- είναι από αυτό που είδα ...
Isabelle- δεν είδες και λίγα... Φυσιολογικο να αντιδράσεις έτσι....
Και αυτο παίζει ρόλο αλλά έχω και τις θολουρες μου... Μην ξεχνάτε έχασα αρκετό αίμα.... Γιατί όμως ήμουν ξυπνια... Κάλλιστα θα είχα πεθάνει....
Isabelle- πως ήταν το βράδυ σου?
Yulin- ήρεμο να πω την αλήθεια... Αλλά και περιεργο...
Leeseung- τι εννοείς?
Yulin- O jungwon ηρθε για να δει αμα είμαι καλά... Κοιμήθηκε στο σπίτι μου συγκεκριμένα στο ίδιο κρεβάτι με εμένα και ξυπνήσαμε μαζί
Και οι τρεις σηκώθηκαν επάνω με γουρλωμένα μάτια
Isabelle+ leeseung+ chingha- ΤΙ?!?!
Chingha- παιδάκι μου πας καλά?
Isabelle- ρεεεε είναι ο jungwon... O Yang jungwon...
Yulin- και?
Leeseung- τι και ρε βλήμα! Προσπαθεί με διάφορους τροπους για να σε σκοτώσει...
Yulin- μα μου είπε πως τα λογια ήταν περιττα και δεν θέλει να μου κανει κακό..
Isabelle- ναι και αυτά είπε στην eliza και στο τέλος την είδαμε σε χειρότερη κατάσταση από τον Maxwell( αυτός που πήγε να σκοτώσει την yulin)
Δεν μίλησα και απλά κοίταξα το κενό
Isabelle- εσυ πως νιώθεις όταν είσαι μαζί του?
Yulin- απλά νιώθω πως την εμπιστοσύνη μου την αξίζει... Αλλά υπάρχουν και στιγμές που απλά ευχομαι να μην τον ήξερα...
Chingha- θα ήθελα το δευτερο να συνεχιστεί γιατί με το πρωτο δεν έχεις μέλλον... Κυριολεκτικά δεν έχεις μέλλον να ζήσεις....
Yulin- και δεν φτανει μονο αυτό... Σκότωσε έναν τυπα για εμένα?!
Isabelle- καλά αυτοί έχουν επάγγελμα να σκοτώνουν . . Και τώρα να μην χάσουν την ευκαιρία για δωρεάν φόνο....
Τότε εκείνη την στιγμή άρχιζαν να μπαίνουν και αλλά παιδια.... Μπήκαν και αυτοί αλλά όχι όλοι... Μόνο 3 άτομα... Ο heeseung ο jay και ο sunghoon... Και οι τρεις μας χαιρέτισαν με ένα θερμό χαμόγελο... Η isabelle αδιαφόρησε .. Οι υπόλοιπες τους χαιρετίσαμε κανονικά .... Μπήκαν και η jenna με τις φίλες της και έλεγαν κάτι σε εμάς
Jenna- παιδιά ξυλο με jungwon και Ryan...
Όλοι έτρεξαν προς τα έξω.. Πηγαμε και εμείς να δουμε τι γίνεται... Ο εξοργισμένος Ryan ενάντια στον εξοργισμένο jungwon....
Άρχιζαν να παλευουν ο ένας τον άλλον... Έτρεχαν από την μυτη τους αίμα.. Δεν μπορουσα άλλο να περιμένω κάποιος να του χωρίσει και μπαίνω μέσα εγώ .. Αφήνω στην άκρη την τσάντα μου και τότε ο Ryan πήγε να δώσει ένα δυνατό χτυπημα με την ταβλα στον jungwon .. Μπαίνω ανάμεσα και κρατάω το ξυλο σταθερό...
Yulin-μην παιζεις με την φωτιά..
Είπα και πηρα το ξυλο απο τα χέρια του δίνοντας του μια γερή κλωτσιά στην κοιλιά.... Πέταξα το ξυλο στην ακρη και τον κοίταξα...
Yulin- να σου πω κάτι μπεσατα... στέλνεις τον φίλο σου / κολλητό σου να με σκοτώσει .. Οκει μεχρι εδώ.. Αλλά δεν σκέφτηκες πως μπορεί να γίνει το αντίθετο... Και τώρα κάθεσαι και ζητάς τα ρεστα από τον jungwon γτ μ έσωσε...
Ryan- είσαι δυσκολη από ότι φαίνεται...
Yulin- θες να με σκοτώσεις? Ελα τώρα κάντο...
Αυτός με κοίταξε περιεργα.... Εγώ ήξερα πως θα το έκανε οποτε περιμενα ποτε.. Έδιωξα τον jungwon και τον πήραν τα αγόρια...
Yulin- θες και βοήθεια? Ελα
Είπα και σήκωσα το μαλλί για να φανεί ο λαιμός μου...
Αυτός σηκώθηκε επάνω γρήγορα και ήρθε κοντά μου... Όλοι έβγαλαν ένα επιφωνημα τρόμου.....
Πήγε να το κάνει αλλά σταμάτησε...
Yulin- μα γιατι σταματάς? Εμπρός... Go ahead...
Ryan- οχι..
Ειπε και με κοίταξε μες τα μάτια...
Ryan- αμα ήθελα να σε σκοτώσω θα σε σκότωνα μια καλή στην αρχη της χρονιάς.....
Είπε τον κοίταξα παράξενη.. Αυτός εξαφανίστηκε και εγώ έμεινα στην θέση μου... Κάποια στιγμή δεν ένιωθα τα πόδια μου και πήγα να πεσω κάτω αλλά κάποιος με πιανει...
Sunoo- hey hey hey hey τι έγινε?
Ανοιγοκλεινα τα ματια μου πολλες φορες ώστε να φυγει...
Yulin- δεν νιώθω και πολυ καλά... Εκανα ένα βήμα και πηγα να πεσω κάτω...
Sunoo- έχασες πολυ αίμα... Και βέβαια θα είσαι έτσι...
Isabelle- αστην θα την αναλάβουμε εμείς....
Είπε και με πηρε και μαζί με την chingha με πήγαν στην τάξη... Μετά από λίγο ήρθε και η leeseung ήσυχη... Έκατσε δίπλα στην isabelle και μας κοίταξε
Leeseung- όλοι έχουν παραξενεθει με την συμπεριφορά του Ryan.. Η jessi λέει από εδώ και από εκεί πως σε γουστάρει... Θα σε κάνει πρωτοσέλιδο σήμερα από ότι φαίνεται...
Yulin- πωωωω. Γιατι να το ζω εγωωω αυτό?
Τότε μπήκαν και άλλοι μαθητές.. Μπήκαν ο Heeseung, O jay και ο sunghoon
Ήρθαν κοντά μας μαζί με τρεις καρέκλες και εκατσαν σε εμάς..
Isabelle- εσείς πως χωριστηκατε?
Sunghoon- μας αλλαξε ο μαθηματικός.. Το έκανε θέμα στον υποδιευθυντή και μας άλλαξαν....
Jay- καλά δεν είναι και άσχημα. Έτσι και αλλιώς στην δίπλα τάξη βρίσκονται ....
Chingha- χαμός θα γίνεται
Jay- λίγα λες ...
Heeseung- παντως πως εισαι Yulin?
Jay- όντως..
Yulin- δεν ξέρω....
O jay γέλασε
Jay- τι δεν ξέρεις τι νιώθεις?
Yulin- ναι... Δεν ξέρω.... Το μόνο που σκέφτομαι ειναι να του μιλήσω.... Γιατί να μην με σκοτώσει? αυτό δεν θέλει?
Heeseung- μυρίζω παγίδα.....
Sunghoon- έχεις μπλεχτεί για τα καλά...
Μετά από λίγο ήρθε ο καθηγητης των μαθηματικών και πηγε ο καθένας στην θέση σου... Η jenna άργησε να έρθει και ο μαθηματικός την έβριζε....
Κάναμε μάθημα πρωτη και δευτερη .. Την τρίτη ώρα δεν μπήκε κανείς στην τάξη και καθόμασταν στο προαυλιο... Μερικά κορίτσια εφεραν κάτι ηχεία και ένα λαπτοπ με πολλα καλώδια να κρέμονται...
Fay- θα χορεψουμε... Θέλετε να έρθετε?
Μας ρώτησε και τα κορίτσια δέχτηκαν... Και εγώ αναγκάστηκα να πω ναι.... Άρχιζαν ανά ομάδες να χορεύουν στο κεντρο του προαύλιο...Μερικα αγόρια κοζαραν από το παράθυρο... Μετά είχαμε φρι σταιλ και μπήκε ένα airplane part 2...Τοτε αφησα το σώμα μου να κινείται μόνο του.... Είχα πιασει τον ρυθμό και στο σωστό σημείο μπήκαν και τα κορίτσια....
Όλοι μας κοιτουσαν....
Heeseung- για παμε leeseung.. Ελα να κουνήσουμε λίγο μεση....
Τότε έβλεπα κάποιοι καθηγητές να μας κοιτάνε... Τους κοίταξα και τους χαιρέτησα.. Αμέσως άρχιζα να χορέυω γιατί ηταν το ρεφρέν....
Το τραγουδι τελειωσε και κάποιοι άρχιζαν να χειροκροτουν.... Κοίταξα στην κατευθυνση αυτή και έβλεπα δυο παράθυρα... Στο ένα οι ENHYPEN και στο αλλο η παρεα του Ryan.... Ο jungwon με κοιτουσε έντονα παρολο που ήταν αρκετά ένιωθα ένα έντονο βλέμμα στραμμένο σε μένα.... Γτ με κάνει να νιώθω περιεργα... Δεν μπορώ να περιγράψω τι νιώθω... Αλλά νιώθω περιεργα....
YOU ARE READING
//𝒃𝒍𝒐𝒐𝒅𝒚 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍// 𝒆𝒏𝒉𝒚𝒑𝒆𝒏 𝒇𝒂𝒏𝒇𝒊𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏//
VampireΌλοι ξέρουμε για τους μύθους με τους βρικόλακες... Αλλά ξέραμε αμα ήταν μυθοι μυθοι ή αλήθεια? Και αυτό ήταν το σκεπτικό της νεαρής Yulin .... Μια κοπέλα που έχει διαβάσει τόσα βιβλια με τους βρικόλακες, έχει δει ντοκουμέντα και άρθρα... Και έτσι...