That certain beginning ...

6 1 0
                                    

 Én Stella Thompson vagyok 15 éves. Teljesen átlagos lány vagyok, szűk baráti körrel. Nem vagyok egy kitűnő tanuló, őszintén soha nem is akartam az lenni. 

Na de az egész storym a 9.-es ballagásom után kezdődött. Választanunk kellett középiskolát, ajánlottak párat, de természetesen ezt is a szüleim döntötték el. Nem gondolkodtak sokat és meg mondták hova kell mennem tovább tanulnom. Nagyon nem tetszett a döntésük viszont nem volt más választásom. 

Szeptember 1. Az a bizonyos kezdet.
 Viszonylag jól keltem, fel öltöztem fekete szoknya, fehér blúz és fehér magassarkú. A hajamat be hullámosítottam és el indultam a buszhoz. Picit meg nyugodtam mikor meg tudtam, hogy pár volt osztálytársam is oda jön tanulni.

Mikor be léptem az iskola ajtaján, hát brutális nagy gyomor görcs fogott el. 
Rengeteg új ember, új környeze, ezt én nem bírom.
Elmentünk oda ahol szét osztottak minket két osztályra. Mi a B-be kerültünk, örültem is neki mert akik nekem nem voltak szimpik azokat az A-ba osztották.

Az osztály főnökünk viszonylag kedves aranyos nő volt. Már az elején nagyon kedves volt velünk. Az osztályal hamar jóba lettünk, kivéve Lexie-vel. Ő a mai napig nem szimpi nekem, túlságosan kétszínű és nagy képű. 
Will a legjobb fiú barátom szintén velünk jött. Ő mindenkivel jóba volt, hamar megértette magát akár idegenekkel is, és rajta keresztül ismertem meg Őt is, na de ezt majd később...

That certain unexpected love...Where stories live. Discover now