1 Part. Cukroví

174 5 0
                                    

Věnováno sarkyna123


"Macku kde jsi sakra!?,, Phill s Melindou jen koukali jak se naštvaná Daisy snaží najít Macka.
" Daisy co se děje?,, Lincoln se pokoušel zjistit proč jeho přítelkyně tak vyvádí ale na to byla až moc naštvaná. Ještě chvíli pochodovala po chodbě s paličkou v ruce jenže pak to vzdala.

Daisy se uklidnila a Mack konečně mohl vylézt z kumbalu. Opatrně aby na sebe nestrhaval pozornost se plížil do kanceláře Coulsona.
Opatrně otevřel dveře samozřejmě bez klepání zavřel a svezl se po dveřích na zem " Macku je ti jasný že se má klepat a Daisy tě hledala.,, řekl nezaujatě Phill taktéž čekal co mu řekne ale nic neřekl.

Hodina byla pryč a Mack zůstal v kanceláři Coulsona když vešla Melinda s Daisy a obě nesli dva tácky s cukrovím" tedy to voní,, rozplýval se Fitz nad několika druhý cukroví.
Tácky byly na stole a Daisy si všimla Macka " ahoj Daisy..?,,
Phill pohlédl na oba dva" řeknete mi konečně co se stalo,, Jemma se usmála a Daisy chtěla Macka umlatit tackem na cukroví.
Už chtěla něco říct když Mack to zařval a řekl tak rychle že nikdo nic nerozuměl " protožejsemsnědldvatáckycuk-rovíkterýmělaužodvčeravenkuprototadynejsoužádnérohlíčky!,, byla chyba že řekl že je jeho vína že nejsou rohlíčky protože na ty si ředitel potrpí" Máš 5 vteřin náskok a schovej se dobře,, řekl klidně a Mack se rozběhl pryč přitom se málem rozsekal na schodech čemuž se všichni smáli.
" to cukroví vypadá krásně takže jdeme si dát?,, Jemmin nápad podpořily všichni a jedli cukroví zatímco Mack byl v kumbalu s košťaty.

_. _. _. _. _.
_. _. _. _. _.

Takže tohle je první část ze
" zimní série ".
No doufám že se vám líbí a že se zapojí ještě někdo.
Jinak kdo si všiml tak tohle vzniklo s postavami ze seriálu
" agent's of shield " ❤️
Koho máte nejradši?
Já rozhodně Philla.

🎄

One shots ( Avengers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat