Pietro Maximoff a jeho slavná věta " ty jsi to nečekal ( En- you didn't see that coming) se vryla do paměti tomu poslednímu kdo s ním mluvil . Ten kterého Ultron zastřelil.
Ten kterého Barton miloval a řekl mu to pár vteřin před jeho smrtí.
Ani jeden netušil co se tentokrát stane.
Pietro bohužel zůstal v Sokovii.Clint měl sotva pár vteřin aby dostal toho malého kluka na loď a když chtěl jít pro něj tak ho kapitán zastavil protože v tu chvíli se ostrov prakticky rozpadl.
Jeho prostřelené tělo spadlo do hlubin jezera pod nimy ale to už nikdo netušil.
.O 5 let později. . .
Klasický den. Jako každý den šel za ostatními do kuchyně a dal si s nimy snídani.
" dobré ráno Clinte,, pozdravila energetický Wanda a Clint ji to oplatil.
Slíbil si že jí bude chránit když její bratr zachránil jeho.
" Visione co vaříš?,, Clint sledoval tu zamilovanou dvojici jak se hádají co dát do toho aby to mělo tu správnou chuť.
.
.
.
Po pěti letech vidí opět jeho.
Stál přímo před ním jenže on se bál ho oslovit.
" Ah, Clinte já vím jako vždy,,
milá starší paní která něco dávala do igelitové tašky ho oslovila jako by už rovnou věděla co si myslí.
" být vámi mladíků tak jdu za ním,,řekla když odešel, tak teď měl jistotu že ví co si myslíSám si myslel že umře jenže to by tam nesměla být ona.
Dívka která ho zachránila, ošetřila a starala se o něj.Měl tu svoji hnědou koženou bundu, černý slunečný brýle a tmavý modrý rifle. Přesný styl Clintona Bartona.
Jak on ho miloval ale bál se a proto se rozhodl pro tu největší blbost.
Když uviděl že se blíží k té věží tak se rozběhl tak rychle že za ním zůstala modrá čára.
.
.
Modrá čára jenž viděl naposledy před 5 lety.
Ne to blbost vždyť je mrtvý.
Vešel do toweru a nadále už nad tím nepřemýšlel jenže to ještě netušil že když vejde do pokoje tak nejspíš dostane infarkt.Koukal na něj jak na ducha protože správně by měl být.
Přeci Ultron ho zabil ale i tak teď před ním stojí.
Jeho krátké stříbrné vlasy se lesklý ve svitu slunce.
Jeho oblečení svědčilo o tom že stále běhá byl za to rád .
Ikdyž v riflových kalhotech se asi běhá trochu hůř ale teď zpátky.Nezvládl to a upustil všechny věci na zem. Stál tam a jen na něj koukal a doufal že se mu to nezdá a že když se pohne tak nezmizí.
" Clinte... J- já ti to vysvětlím je-,, ani nestačil domluvit a starší už ho držel v objetí s tím že už ho nikdy nepustí.
Mladší chtěl něco říct ale staršího předběhl" prosím že až otevřu oči ta- tak tu budeš,,
řekl to s velkou vervou aby nezačal brečet.Slzy štěstí smáčeli tvář mladšího a dopadali na šedé tričko kde dělali kaňky.
Konečně se odvážil a obejmul Clinta zpět " ne nikam nezmizím,,.Klepání na dveře oba dva probudilo z tranzu" Clinte jenom s Visionem jde-,, Wanda se zarazila a hlasitě zalapala po dechu slzy se jí jako na povel spustily po tváři "Pie- Pietro ty žiješ,, nebyla to otázka ale snažila se samu sebe přesvědčit o tom to tvrzení. Clint pustil Pietra z objetí a pošoupnul ho k Wandě.
" Wando prosím neplač..,, ale jeho prosby nebyly vyslyšeny jeho sestra nadále brečela a vtáhla Pietra do pevného objetí
" už nikdy se nestav PSYCHOPATICKÝMU robotovi! Rozumíš?,, Pietro si ještě více přitáhl Wandu k sobě " neboj... Už nebudu..,,
.
.
.
Po zbytek týdne se hodně brečelo, objímalo a hlavně mu všichni říkali že kdyby náhodou tak ať příště toho robota radši zastřelí.
Ke konci týdne se pořádala menší oslava." Takže na silného a statečného Pietra který je nejspíš nesmrtelný... No co.
Ehm ať zůstane už navždy s námi.,,Ukončil svůj přípitek Tony a všichni si přiťukli jediný dvojčata a Vision měly džus.
" Ať se příště najdeš dřív než za pět let,, zašeptal pro sebe Clint ale Pietro ho slyšel a obejmul" spíš ať už se nikdy neztratím,, nad tím se oba zasmáli.
.Všichni byly už trošku připitý.
Clint s Tonym byly už trošku v náladě, Capo jako vždy odolný proti všemu alkoholu, Pietro tiše se culicí nad tím popleteným lukostřelcem, Wanda v tichém objetí a Nat společně se Stevem kroutící hlavou nad těmi magory." Tak pojď Legolasi půjde se spát,, chytil Clinta tak aby ho prakticky nesl. Bylo zábavný je sledovat.
Steve s Visionem odnesli Tonyho, Scotta a Bruce do jejich pokojů... No prostě party.
.
.Jakmyle se za nimy zavřely dveře tak byl mladší na ně přiražen " copak? Ty jsi to nečekal,, Pietrovi až teď došlo že jak může být Clint opilý když měl sotva dvě sklenky" ty jsi to hrál?,, pokrčil rameny a dal se culil " jsem dobrej herec... Asi bych měl zvážit kariéru herce než avengera.?,, Pietro se jen divil a usmíval.
Konečně se jejich rty spojily ve sladký polibek v němž vyjádřily oba svoje pocity Lásku, strach, štěstí dokonce i oboustranná nadrženost obou partnerů.
Konečně všechny ty emoce vypluly na povrch.
Pietro dotlačil Clinta k posteli na kterou ho opatrně shodil.
Třesící se rukou mu rozepl košíly kterou mu pomohl sundat. Oba dva byly neuvěřitelně opatrní že by tomu druhému mohli ublížit.
Jejich spojené rty se museli rozdělit kvůli kyslíku a tak se Pietro jal opečovávat jeho krk a ať se snažil Clint držet jakkoliv zpátky tak stejně tiše sténal.
Což mladšího potěšilo jenže bylo to jeho poprvé a proto se starší rozhodl že tak trochu převezme iniciavitu a přesunul mladšího pod sebe tak aby se mohl zapírat jednou rukou vedle jeho hlavy " Clinte j - já..,, nebyl ani schopný vyslovit co chtěl ale Clint to pochopil" neboj počkám jak dlouho budeš chtít a stále to neznamená že bych ti nemohl pomoc,,.
V těsných kalhotech se rysovala boule. Zahakl prsty o lem jeho trika a sundal mu ho,
Políbil ho a šel od jeho krásných a dokonalých rtů až ke krku. Mírně zkousával jemnou kůži na krku že tam zůstali znamínka samozřejmě to nezůstalo bez odezvy hlasitý stěn protl ticho celého pokoje s čímž byl starší spokojený.
Dělal si vlhkou cestičku od jeho krku až na hrudník kde našel jeho slabé místo přímo nad pravou bradavkou měl menší jizvu tak ji trochu polaskal jazykem, líbal a sál obě jeho bradavky stény i krátký a hlasitý vzdychy naplňováli celý jejich pokoj.Blondýn se nadále usmíval a mladší se snažil tlumit vzdychy o ruku jenže to mu nevyšlo protože si toho samozřejmě všiml.
Clint mu chytil obě ruce do jedné a pošeptal " chci tě slyšet.. Nic jiného si teď nepřeju než tě slyšet,, Pietro byl rád že to od něj slyšel.
Konečně se přesunul z jizvy přes bradavky až na břicho a prakticky k lemu jeho kalhot.
Rozepl přesku a sundal mu je dal za ně bůh ví kam" kdyby se ti cokoliv nelíbilo nebo bylo nepříjemné tak mě okamžitě zastav..,, Clint vypadal že si je vším jistej ale nebyl měl podobnej strach jako Pietro přeci jen ještě nikdy nic s mužem neměl ale to nevadilo.
Políbil ho na vnitřní stranu stehna a jel výš a k lemu jeho boxerek opatrně mu je sundal na to že je mladej ho nemá zrovna malýho " v pořádku?,, ujistil ještě před tím ho políbil opět na vnitřní stranu stehna ale o kousek výš než před tím a jemu se dostalo kladné reakce hlasitějším vzdycháním.
Nevěděl jak to udělat a tak se nechal vést instinkty.
Opatrně vzal špičku do pusy Pietro mu vjel rukama do vlasů a mírně za ně zatahal.
Držel jeho ud ruce a ikdyž to dělal po prvé tak reakce Stříbrovláska byla kladná.
Vzdychy naplňováli celý pokoj.
Pietro už cítil jak ho Clint přenáší přes pomyslnou hranici.
V penysu mu mírně zacukalo a proto Clint přidal. Pietro vzdychal ještě hlasitěji než před chvílí. Blondýn vyndal Stříbrovláskův penys a vyplyvl jeho nadílku na zem zítra se to poklidí...Musí jinak ho asi jebne ne to je sranda .
Blondýn zamilovaně koukal na toho svého rychlíka který se sotva zvedl na loktech " to bylo.,, Clint se usmál a políbil ho na ty dokonalý rty" bylo to úžasný,, přikryl Pietra a zvedl se s úmyslem na chvíli zmizet " kam jdeš?,, řekl roztomilým ospalým hlasem" neboj hned jsem zpět,, jeho partner byl spokojený jenže on ještě furt měl problém který musel vyřešit. Zašel do koupelny a věděl že dneska to bude o něco lehčí než jindy.
No co? Je to muž a erotické sny má každý..
.
.Velmi se omlouvám ale nikdy jsem napsala kapitoly kde byla erotika takže to je totálně a totálně hrozný... No radši to posuďte sami.
Příště bude ship který jsem už strašně dlouho vyzkoušet takže se těšte.No a pokuď vám to přijde dlouhý tak máte pravdu protože to má dokonce 1450.
čauko u další kapitoly. 🏹
ČTEŠ
One shots ( Avengers)
FanfictionEmmm.....ja nevím co napsat. Ale jo už vím budou tu jebly věci typu: Stony ( Tony a Steve) Stalker ( Stark a Peter) Hawsilver ( Hawkey a quicksilver) Stucky ( Bucky a Steve Brutasha ( Bruce a Nat) Natstev( Nat a Steve) Wantash ( wanda a Natasha...