Az egyik gyors,a másik kettő fura

246 5 0
                                    

_____________________

Ott álltak a végén. A két Maximoff lány. Egyikük testvérét siratta,másikuk egy adag robotot lesöpört. Sólyomszem sétált oda a lányhoz. Vállára tette kezét,és felsegítette a fiatal lányt.

- Büszke lehetsz a testvéredre - mondja neki a férfi.

- Meg tudtam volna menteni - szorítja ökölbe a kezét. - De nem ment. Az erőm... Nem tudom irányítani - folyik le egy könnycsepp az arcán. Clint letörli azt. Felkapja a fiú holttestét,és megindul vele. A lány egyedül maradt. Gondolataiba zuhanva. Annyi fájdalom érte már őket. Stark miatt elvesztették a szüleiket,most meg elvesztették a testvérüket. Pietro-t. Valaha is képes lesz feldolgozni ezt a fájdalmat,vagy bele kell törődnie,hogy ennyi az élet? De ezen nem rágódhat sokáig. Robotok ezrei vették körül. - Már az ember gyászolni se gyászolhat? - nevet fel gúnyosan,majd kezeit felemelte,melyek arany színben pompázni kezdtek. - Gyertek,mire vártok? - szólalt meg ismét,mire az összes robot megindult felé. A fájdalomra kezdett gondolni. Hátha felerősíti. Hagynia kell,hogy ellepje őt. És ha elhiszik,ha nem,sikerült neki. Könnyei záporoztak,de egy robot se maradt körülötte. A földre rogyott,és tenyerébe temette az arcát. Zokogott. Mindaz a fájdalom amit elnyomott az évek során kitört belőle. Ott volt, egyszerűen nem tudott felállni. De ekkor egy női hang szólította meg.

- Megértelek,de ne most engedd el magad. Először meg kell mentenünk Sokovia-t. Nélküled nem fog menni - nyújta ki a kezét Fekete özvegy a földön térdelő szőkeség felé. Pietro mása volt. A nő kezét megfogva felállt,és a többiek után szaladtak. Ahogy ott álltak közösen a lány meglátta testvérét. Odafutott hozzá,és átölelte.

- Nem lesz semmi baj,addig ameddig itt vagyunk egymásnak hugi. - suttogja a vállába Wanda. Ekkor felnevet a lány halkan.

- 10 másodperccel vagy csak idősebb nálam - mosolyog halványan. Viszont a boldogságuk hamar véget ért. Megjelent Ultron a maradék robot seregével.

- Ah,micsoda látvány,pont ahogy terveztem. - szólal meg - Az összes Bosszúálló és a megmaradt Maximoff ikrek. - ekkor a szőke hajú lány még mérgesebb lett. A gyász,és a szomorúság szépen lassan átalakult a színtiszta gyűlöleté és dühé. - Tudjátok még mindig nem értem - rázza fejét. - Inkább választottátok őket és a halált,minthogy engem! Talán most Pietro élne!

- Szádra ne merd venni a nevét - lép előre Wanda szemei vörösen izzani kezdenek. Testvére fogja vissza,nehogy elrontsa a tervet.

- Csak ennyit tudsz? - kiáltja Thor hirtelen. Ekkor a robot felnevet.

- Köszönöm hogy kérded - ekkor abból a kis hadseregből hirtelen több ezren lettek.

- Muszáj volt megkérdezned? - néz az istenre a Kapitány. Thor kissé meglepődött,de készen állt a helyzetre. Vasember felemelkedett majd megszólalt:

- Bosszúállók - tart egy kis hatás szünetet. - Most vagy soha - ekkor a több ezer robot megindult.

Amerika Kapitány pajzsa repült,piros és arany varázs csóvák látszódtak,Vasember kék fénye vetett véget néhány robot életének,miközben Clint az íjjával segít. Thor a kalapácsát megemelve villám tört be a kis helyre,így ismét eltűnt pár robot. Natasha a pisztolyával célozta a robotokat,majd megjelent Ő. Aki miatt is kirobbant ez az egész. Vízió. Hirtelen sarokba szorította Ultront,majd Vasember és Thor segítségével egy kis elektromos sokkot kapott,majd Hulk meglendítette és elrepült messzire. Ekkor a robotok láthatóan megijedtek,és el akartak menekülni,de Hulk és Natasha utánuk indult.

- Ki kell menekíteni a civileket - szólal meg Amerika Kapitány. - Ez a hely fel fog robbanni,ha nem repül fel inkább az égbe - gondolkozik.

- Én és Wanda megkeressük Ultront. Nem hiszem hogy ennyitől meghalt volna - tűr egy tincset a füle mögé. A Kapitány bólint. Persze hogy nem akadályozza meg. A két lány gyászol,mely dühbe kezd változni. Ekkor megindulnak Ultron felé,míg a többiek a maradék civileket kezdik kimenekíteni a városból. - Merre repülhetett? - gondolkozik a szőke,és a barna hajúra nézett.

- Váljunk szét - tanácsolja Wanda. - Aztán egy ilyen jelet küldjünk a másiknak - majd egy nyilat formált az erejével és felküldte az égbe. A szőke bólint,így az útjaik elváltak. Ahogy kereste őt a fiatal lány,elgondolkozott. Ha nem robbantja fel a házát Stark,akkor most nem tartanának itt. Erre mi lett velük? Pietro halott. Szülők halott. Olyan képességekkel rendelkezik,amiket még nem is ismer. Egyszerűen nem tudja kezelni. Futni kezd,mintha elmenekülhet a gondolatai elől,de ekkor leül. Légzését rendezi,hajába túr. Mély levegőket vesz. Most a pozitív oldalába próbált belegondolni,már ha egyáltalán ennél az egész helyzetnek van olyanja;ha nem történt volna a robbanás,akkor most nem lenne itt. Nem lenne szorosabb a kapcsolata Wanda-val,nem ismerné a Bosszúállókat,és most nem lenne Fekete Özvegy egyik legjobb barátja. Halványan mosolyogni kezd. Milyen ironikus. Néhány pozitívnak látszó gondolat,és már is visszarántja az embert az összeomlás széléről. Összeszedi magát,amikor is az égen feltűnik egy piros nyíl. Wanda. Biztosan megtalálta Ultron-t,és végre megkaphatja azt,amit érdemel is valójában. Felkelt,a kezeit maga mellé tette szorosan,és repülni kezdett,egészen a nyílig. Egy busz roncs belsejébe érkezett,ahol meglátta a testvérét és Ultron-t.

- Oh a két Maximoff lány - szólal meg. - Tudtam hogy eljöttök meggyászolni. - elhallgat,de ekkor ismét rájuk néz - Ha itt maradtok,meghaltok. - halkul el a hangja. Már-már olyan,mintha törődne velük. Wanda letérdel hozzá,majd a testvére a lány mellé lép.

- Már meghaltunk - szólal meg a szőke,és lenéz a barna hajú lányra. Wanda bólint egyet,és ránéz Ulton-ra.

- Tudod milyen érzés? - hagyja el a száját a szavak,és Ultron mellkasa felé emelte a kezét,majd a robot szívét az ereje segítségével kitépte. - Ilyen érzés volt. -  Ott akkor meghalt Ultron. És ebben a pillanatban kezdett zuhanni a város lefelé. Az összes civilt megmentették. - Gyere ide - áll fel,és átölelte a húgát. - Ígérd meg,hogy soha nem hagyjuk el egymást. - szorít egy kicsit az ölelésen.

- Ígérem. - mondja a vállába. Fájdalmas pillanat volt,és még fájdalmasabb lett volna,ha hirtelen Vízió nem jelenik meg,és nem menti meg a két lányt. Sokovia Ulton-nal együtt a mélységbe zuhant. Wanda és testvére nem fog megnyugodni soha. De legalább Ultron már nem bánthatja őket,és ki tudja lehet hogy sorsuk jobbra fog fordulni. Pietro a szívükben mindig velük lesz. Hiába veszítették el őt, Wanda,Pietro és Dorothy Maximoff örökké azok az ikrek lesznek, akiket a Bosszúállók így ismertek meg :

Az egyik sors,a másik kettő fura.




































𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬Where stories live. Discover now