Rég láttalak,Póki

100 2 0
                                    

Két nappal ezelőtt:

A kém tökéletesen betört a Stark toronyban. Kecses mozdulatokkal kiiktatta a biztonsági rendszert, észrevétlenül már bent is volt a műhelyben. Egy dologért jött: az ARC-reactor-ért. Tudta,hogy nehéz lesz megszereznie,elvégre egy Tony-ban van,a másik meg egy biztonságos helyre van helyezve. Fekete szájmaszkját lehúzta,így teljesen látszódott az arca. Barna haja egy copfba van összefogva,barna szemeivel fedezte fel a helyiséget. Kiköpött mása testvérének,annyi különbséggel,hogy ő tele van sok sok titokkal. Nem olyan mint Michelle Jones-Watson. Nem egyszer tűnt el az éjszaka közepén,így már nem meglepő,ha testvére keresné az éjszaka folyamán és nem találna rá. A bájos kétpetéjű ikerpár. Egyik jobban utálja a másikat mint a másik. Micsoda tökéletes család. A kém fekete ruhája már már hasonlított Fekete Özvegy ruhájára,annyi különbséggel,hogy neki nem volt ott az ikonikus özvegy logó. De már a tudásával simán elmehetne egy özvegynek. Bakancsa csendben súrolta a talajt,miközben kesztyűs kezével végig simította az asztalt. Felsőjén a cipzárt óvatosan fentebb húzta,nehogy azzal nagy zajt csapjon a csendes toronyban. Hideg a műhely éjszaka. Ekkor megpillantotta azt a tárgyat amit keresett. Boldogan sétált oda,amikor valaki lelőtte a kezét,így a falhoz tapadt a keze. Ijedtében lehajtotta a fejét,és gyorsan felhúzta a maszkot,nehogy felismerje az idegen. A léptek egyre hangosabbak lettek,ekkor meglátta a piros ruhás fiút. Életében először elkapták Megan Jones-Watson-t,ráadásul nem is akárki: Pókember.

Pár perccel korábban:

A vendég szobában Peter Parker nyugodtan pihent. Egy újabb projektbe kezdtek Mr. Stark-kal,ahogy hívja őt. A fiatal fiúnak rendeznie kell gondolatait még álmában is,hisz holnap lesz a Hazatérés,és elhívta barátnőjét, Michelle Jones-Watson-t,avagy a barátai hívják őt,MJ-t. A fiú már izgatottan várja a holnapi napot,amikor hirtelen felébredt. A pók micsodája jelet adott neki. Mint egy hatodik érzék ami fejbe vágta volna. Ijedten kell fel az ágyról,és J.A.R.V.I.S.-hoz szólna,amikor is nem válaszol. Gyorsan felveszi a ruhájat,majd leszalad a lépcsőn,egészen a pincébe. Szegénynek nagy ijedtében eszébe se jutott felébreszteni Vasembert,így egyedül vágott neki az ismeretlennek.
Ahogy a műhelybe ért halk lépteket hallott. Úgy látszik mégse olyan csendes Megan mint gondolta. Peter léptei lelassultak,majd a falhoz lépett,és felmászott. A falon mászva meglátta a fekete ruhás lányt. Az ARC-reactor-ra fájna a foga? - gondolkozik az álarcos szuperhős. De a gondolkodást hirtelen felváltja a cselekedés. Egy hálót lőtt ki a kezéből,ami tökéletesen eltalálta a lány kezét,mellyel a reactor felé nyúlt,így az a falra tapadt. Parker leugrott a falról és odasétált a lányhoz. A lányon maszk van. Hát nem tudja meg könnyedén ki lehet az,így hogy csak az arcának az egyik fele látszódik.

Megan feszeng. Kellemetlen ez a helyzet neki is. Sokan csak Macskaként emlegit,mert sose veszik észre. Erre egy tizenéves tini elkapja őt. A fiúra néz,és látja hogy nem mozdul. Felhúzza egyik szemöldökét,úgy néz rá mostmár a lány. Parker köhint egyet halkan és beszélni kezd.

- Nem szeretnéd levenni a maszkot? Sokkal könnyebb lenne a dolog akkor. - megy közelebb.

- Te is levehetnéd ennyi erővel,de ha már ennyire kéred... - emeli fel a szabad kezét. - Gyere közelebb kérlek. - mire a kis naiv fiú megtette azt. Ekkor Macska a fiú lába közé rúgott,mire Pókember összecsuklott,így nem tudott ráfigyelni. Szabad kezével kiszabadította a másikat,felkapta az ARC-reactor-t,és megindult volna amikor valaki megfogta a bokáját. Ennek következtében hasra esett. - Most ez komoly? - mérgelődik a lány. A fiú felkelt és a hátára fordította a lányt. Ismét a fiú volt előnyben.

- Ezt elkérném. - nyúlt a tárgy felé de a lány felemelkedett és megfejelte Parker-t. Peter azonnal az ütés pontjához kapta mindkét kezét,ezáltal szabad volt ismét Macska. Amint észhez tért a fiú Megan sehol nem volt. - Ne már,nem mehetsz el ilyen könnyedén. - tárja szét a karjait.

- Igazad is van - ekkor a semmiből ráugrott a fiúra és megpróbálta lehúzni a maszkját,de Peter megfogta a derekát és elhajította. - Ah,a hátam. - jajdul fel Macska.

- Ne haragudj,nagyon fájt? - szalad oda segíteni. Ha nem lenne a lányon a szájmaszk,látszódna hogy mosolyra húzódik a szája,ugyanis amint odaér Pókember kirúgja a lábát,majd a földön találja magát. - Most ez komoly? - morog magában,de ekkor Macska menekülni készült.

- Tudod én a helyedben szóltam volna Vasembernek,úgy néz ki hogy nagy falat vagyok hozzád. - nevet fel. - Remélem még találkozunk Póki. - ekkor elhagyja a Stark tornyot a lány. Peter idegesen veszi le a maszkot. Elvitték az ARC-reactor-t. És az ő hibájából. Oldalra néz,és meglátja azt. Értetlenül néz,majd rájön hogy mikor hagyta el Macska. Mégse vitte el.

Most:

MJ mosolygós kedvében készülődött a bálra,amikor csengettek. Testvére pattant fel,hogy kinyissa az ajtót. Az ajtóban nem mást talált,mint Peter Parker-t. Nagyot nyelt amikor meglátta barátnője testvérét Megan-t.

- MJ? - teszi fel a kérdést a fiú mire értetlenül néz a lány rá,majd leesik neki,és nevetni kezd.

- Ó mármint úgy érted hogy Michelle. - mosolyog. - Mindjárt jön. - fordul be a házba,majd bekiált. - MICHELLE ITT VAN A HAPSID - majd visszafordul a fiú felé. Ekkor megjelenik MJ.

- Gondolom soha nem fogsz MJ-nek hívni - forgatja meg a szemeit a lány,mire Megan megint csak nevet. Viszont Peter-nek kezd egyre ismerősebb lenni ez a nevetés.

- Nekem mindig is Michelle marad - öleli át,és a szerelmes pár el is hagyta a házat. Azonban nem csak Peter-nek volt ismerős Megan. Megan-nek is ismerős volt a fiú. Nem lehet,vagy mégis?

Ki kell derítenie hogy ő az,akinek gondolja,mert ha igen,akkor nagy bajban lesz. Beszaladt a házba és felvette a ruháját. Haját felkötötte,maszkját feltette,majd kiugrott az ablakon. Lerövidítette az utat az iskoláig és megállt az iskola előtt. Gondolkozni kezdett,végül úgy döntött,hogy bemegy.
Peter szekrényéhez lépett majd előkapott egy papírt és egy tollat,majd felfirkantotta a következő sorokat:

Ha az vagy akinek gondollak,gyere ki az iskola mögé.
Macska

A rágóját kiköpte,és azzal ragasztotta fel. Kiment az iskola mögé és várt. És várt. És várt. Végül megjelent Pókember. A távolból látta már,ahogy a fiú szenvedi fel a maszkját. Megan hitetlenkedve bámul rá. A fiú egyre jobban közeledett,amikor Macska levette a maszkot,és beszédre nyitotta a száját.

- Rég láttalak,Póki - szólal meg a lány,mire a fiú megáll. A felismeréstől meghökken. Nem hitte el,hogy a lány így egyszerűen leveszi azt. Megan egyik szemöldökét felhúzza,mintha azt várná,hogy Peter is így tegyen. Viszont a fiú hezitál. Mi van,ha van esélye arra,hogy mégse tudja,hogy ő Peter Parker az álarc mögött? Mintha a barna hajú lány csak a gondolataiban olvasna,ismét megszólal. - Tudom jól,hogy ki vagy,felesleges az a maszk. - fonja keresztbe a karjait. Peter így végül leveszi azt. A lányra mered,és végre megszólalni készült.

- Rég láttalak,Macska - válaszol és megindul Megan felé.





























































Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 02, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬Donde viven las historias. Descúbrelo ahora