Το ουτφιτ της Winston ♥️
Winston pov:
Επιτέλους τελείωσε το σχολείο. Το μάθημα της κυρίας Lucky Strike ήταν τόσο βαρετό που χέστηκα πάνω μου και αναγκάστηκα να γυρίσω σπίτι για να αλλάξω. Βγάζω την μπλούζα και μου ελευθερώνω το στητό στήθος μου. Είναι το μόνο όμορφο πράγμα πάνω μου. Το βλέμμα μου πέφτει πάνω στα χέρια μου τα οποία είναι γεμάτα χαρακιές. Έχω κατάθλιψη και είμαι έτζι χιχιχι :(. Παρόλα αυτά δεν έχω σταματήσει να σκέφτομαι τον άσσο μαλακό.... Ο τρόπος που έγλυψε τον ιδρώτα μου ήταν τόσο αισθησιακός. Νιώθω κάτι να κινείται στο στομάχι μου. Αυτό είναι άραγε έρωτας...? Όχι τελικά ήταν το σκουλίκι που αγόρασα από το αμαζον για να με κρατάει λεπτή. Τον λένε Κωστή και είμαστε καλοί φίλοι. Τέλος πάντων. Σκέφτομαι στα στιβαρά μπράτσα του άσσου και τα μπούτια κοτόπουλο που έχει. Δεν μπορώ να σταματήσω να σκέφτομαι τα λόγια της Davidoff. Έχει μεγάλο πουλί. Αναρωτιέμαι πόσο μεγάλο. Είμαι παρθενα βλέπετε. Αγνή και αθώα κοπέλα. Βάζω τις πυτζάμες μου και κατεβαίνω στην κουζίνα. Είμαι μόνη στο σπίτι σήμερα. Οι θεοί γονείς μου πήγαν διακοπές στο νησί της αγάπη με τον Αλέξη Παππά. Αποφασίζω να κάνω κάτι για να φέω. Το ψυγείο είναι εντελώς άδειο οπότε παραγγέλνω μια πίτσα. Είμαι πολύ quirky. Τα άλλα κορίτσια δεν τρώνε πίτσες αλλά εγώ τρώω. Αφού λοιπόν τελειώνω το φαγητό μου βάζω λίγη μουσική. Βάζω τέρμα δυνατά το "αγάπη δαγκωνιές" των Ιούδας Παπάς και χορεύω σαν να μην υπάρχει αύριο για 30 δευτερόλεπτα περίπου γιατί μετα λαχάνιασα και με έπιασε τσιγαρόβηχας. Αφού ακούω λίγη ακόμα μουσική αποφασίζω να ξεκινήσω με τις εργασίες για το σπίτι. Ξεκινάω με τα μαθηματικά. Η πρώτη ερώτηση είναι "αν ο Γιωργάκης έχει 7 μήλα και η Κατερίνα πάρει 3 πόσα μήλα μένουν στον Γιωργάκη?". Με πιάνει mental breakdown και αρχίζω να κλαίω, να ξερνάω, να βγάζω τις τρίχες μου μια μια, χέστηκα πάνω μου, κατουρήθηκα και έπαθα επιληψία οπότε αποφάσισα να αφήσω για μαθηματικά για σήμερα. Ακριβώς το ίδιο έγινε και με τα υπόλοιπα μαθήματα. Πάω λοιπόν για περπάτημα. Βάζω τα ακουστικά μου και ακούω το "στο τέλος" των μαύρο πέπλο νύφη. Είναι το αγαπημένο μου συγκρότημα. Ο Ανδρέας Μαύρος είναι ο άντρας την ζωής μου. Πάω στο πάρκο του Riverdale και βγάζω και κάνω ένα τσιγάρο. Παίρνω μια πολύ βαθιά τζούρα και κλείνω τα μάτια μου όταν την εκπνέω. Χαλαρώνω εντελώς και νιώθω απλά την μουσική. Την ώρα που το τραγούδι φτάνει στο τέλος του κάποιος μου τραβάει τα ακουστικά.
"Ει ποιος μου έβγαλε τα ακουστικά μου μη χέσω?" Είπα και άνοιξα τα μάτια μου. Μα δεν γίνεται.
"Σκάσε μωρη παρτολα τι φωνάζεις" λέει ο Άσσος με ένα παιχνιδιάρικο χαμόγελο. Νιώθω ένα σφίξιμο στην καρδιά. Τι κάνει αυτός εδώ και γιατί μου μιλάει?
"Γ-γ-γ-γεια σου. Τι κάνεις εσύ εδώ?" Λέω αγχωμενη και μου φεύγει και κλανιά από το το άγχος.
"Σε είδα που περπατούσες και είπα να έρθω να σου μιλήσω. Είσαι καινούρια εδώ έτσι?" Είπε.
"Ναι δεν έχει καιρό που μετακόμισα εδώ. Με λένε Winston μπλε 100. Εσένα?"
"Άσσος Μαλακός. Χάρηκα για την γνωριμία" είπε και μου έδωσε το χέρι του.
Το έπιασα και το έσφιξα με πάθος.
"Μμμμ είναι τόσο ιδρωμενα και σιχαμενα τα χέρια σου. Παναγία μου σαν ποτάμι τρέχει ο ιδρώτας. Είσαι πολύ αηδιαστική" είπε με παιχνιδιάρικο τονο και μου εστραψε μια σφαλιάρα τόσο δυνατή που το σαγόνι μου βγήκε από την θέση του. Ο ιδρώτας πετάχτηκε παντού. Σαν τσουνάμι ήταν.
"Λοιπόν Winston. Ανυπομονώ να μάθω περισσότερα για σένα. Αλλά τώρα πρέπει να φύγω γιατί πρέπει να πάω στην προπόνηση. Είμαι quarterback. Θα ήθελες να συναντηθούμε αύριο στο indie καφέ που έχει κάθε fanfiction ever γιατί κανενας δεν πάει Starbucks γιατί είναι πολύ βασικό και όχι artsy αρκετά και αυτές που γράφουν το fanfiction και δεν είναι σαν τα άλλα κορίτσια?" Είπε κλαίγοντας από τα νεύρα του
"Ναι θα το ήθελα πολύ. Θα τα πουμε αύριο μετά το σχολείο. Καλή προπόνηση" είπα κοκκινιζοντας.
Ο άσσος έφυγε τρέχοντας και από την βιασύνη του σκόνταψε και έπεσε κάτω σπάζοντας τα 2 μπροστινά του δόντια. Θα έλεγα ψέματα αν σας έλεγα ότι δεν κατουρηθηκα λίγο από το γέλιο. Αχ θα βγω μαζί του αύριο. Είμαι τόσο ενθουσιασμένη. Άραγε είναι ραντεβού? Ή μήπως μια απλή φίλη συνάντηση? 'Οπως και να έχει είμαι έτοιμη να πάθω καρδιακό από την χαρά μου. Τρέχω γρήγορα στο σπίτι μου για να διαλέξω το άουτφιτ που θα βάλω για την συνάντηση μου με τον άσσο.
Συνεχίζεται..............................
YOU ARE READING
Η θάλασσα στα μάτια σου
RomanceΗ Winston μπλε 100 είναι το καινούριο κορίτσι της τάξης. Κανένας δεν την συμπαθεί. Τι θα γίνει όμως όταν γνωρίσει το πιο κουλ αγόρι του σχολείου......;