10

166 10 3
                                    

טובבבב אז מתחילים;)
——————————————————————

״בוקר טוב לזוג האהוב עליי״ אמר עידן ״בוקר טוב״ אמרנו יחד אני וליאם, ולאחר רגע עיניו של עידן נפערו שהבין מה קורה פה.
״אומייגאדדדד חזרתם!!!!״ צרח וצחקקנו
״כן״ והוא התחיל לדלג באושר אל הבית ספר ״הוא מדלג אני מת״ לחש ליאם לאוזני וצחקקתי.

״שלום לזונה של ליאם״ אמר ילד משכבה מתחתינו וליאם במהירות שלח לו מבט מאיים, אחז לאותו הילד בגרון ״אם עוד פעם אחת אתה פונה לחברה שלי זה ייגמר אחרת״ אמר ליאם ואותו הילד הנהן וברח, נשקתי לליאם לראש מלטפת את זרועו.

לאחר שבועיים
״היי חבר׳ה תכירו, זה הבן זוג שלי ליאור״ אמר עידן קולו המתרגש מודגש ״נעים לנו מאד״ אמרנו אני וליאם וחיבקנו את ליאור, מתחילים להכיר.

לאחר 4 שנים
״בייבב תקום, אתה מאחר!״ ״יפה שלי אני לא הולך לעבודה היום״ לחש לי ״למה?״ שאלתי ״יוצאים היום אני ואת״ אמר וחיוך עלה על שפתיי.

מכיוון שהשעה 13:00 אני וליאם יצאנו למקדונלדס לאכול ארוחת צהריים, הזמנתי 12 נאגטס ופוטטו גדול וליאם הזמין 24 נאגטס וציפס בינוני.

התחלנו לאכול, דיברנו וצחקנו על דברים מפעם.
היה ככ כיף!!! שסיימנו לאכול פיננו את המגש של האוכל ויצאנו לקניון להסתובב.

״בייב מה אתה אומר על זה?״ שאלתי יוצאת מהתא מדידה ופיו של ליאם נפתח מעט פרצופו מודהם ״ממ לא יפה?״ ״זה, זה וואו קטנה שלי״ אמר בחיוך וחיוכי התרחב גם כן.

21:00 בערב ליאם החליט שנלך קצת לים, זרמתי.
הגענו וירדנו מהמכונית התחלנו להסתובב בים קצת
פתאום דמעות עלו לעייני שליאם קרע ברך,
״יפה שלי, אני רוצה שאת זאת שתהיי איתי מתחת לחופה, אני רוצה איתך להביא ילדים, אני רוצה לשבור רק לצידך את הכוס, אני רוצה לעבור איתך את שאר החיים שלי, רק איתך,
עמית, התינשאי לי?״
״כן!״ צעקתי לא מתאפקת ותוקפת את שפתיו
דמעות לא מפסיקות לרדת מעייני
״אני אוהבת אותך״
״ואני אוהב אותך.״

לאחר שנה
אני נמצאת ליד הגבר שאני אוהבת, בשמלה לבנה, מחייכת דמעות של אושר בעייני

הגבר שלי שבר את הכוס לא חיכיתי רגע נשקתי לשפתיו.
מתחילים לחגוג, מתרגשת מהמחשבה שזה הגבר שאני הולכת לעבור איתו חיים שלמים.
————————————————————————

אוקיייי
תם תם תםםםם תופיםםםםם
אז הפאנפיק שלנו נגמררר
מאד מאד מקווה שאהבתםםםם!!
היה לי מדהים לכתוב בשבילכם.
בעזרת השם אני אתחיל לכתוב עוד פאנפיק
אני הייתי אני אתם הייתם אתם
ונתראה בקרוב מאד🤎

הרומן של המוחרמת Where stories live. Discover now