Hayır Sertaç böyle bir şey mümkün değil çıldırdın mı sen nasıl ya hayırr bunu kabul edemem.
Ne demek kabul edemem deniz sen benim sevgilimsin böyle bir şeyi başka kimden isteyim annemin son dileği bu kadın ölüm döşeğinde ya hiç mi vicdanın yok sevgilim lütfen.
Bu söylediğin mantıklı değil sevgilim lütfen ne demek kadın kılığına girip gelini gibi tanışayım kadına da yazık hemnbenim nerem kadına benziyor.
Pekala deniz o zaman anneme söyleyim bulduğu kısmetler den biriyle evleneyim sende düğünümde sadıcım olursun.
Deniz sertaçın söylediği sözlerle beyninden vırulmuşa döndü ne demek başkasıyla evlenmek mutfak tezgahında yaptığı salatayı bıraktı elindeki bıçakla bir hışımla arkasına döndü. Senin sikini keser sote yapar sana yediririm delirtme beni olamaz öyle bir şey.
Sertaç denizin ne kadar kıskanç olduğunu biliyordu ve bunu kullanmaktan çekinmedi.
Ne yapayım deniz kadına benim sevgilim erkek ben senin bulduğun kızlarla değil denizle evleneceğim mi diyeyim. Zaten kadının zamanı kısıtlı son günlerini mutlu geçirsin istiyorum yalvarırım bunu çok görme bana.
Deniz yenilmişlikle omzunu düşürdü Sertaç annesine çok düşkündü ve kadın kanser hatasıydı gerçekten de çok fazla zamanı yoktu kendiside dokturdu ve kadının bütün tahlillerini incelemişti umut yoktu.
Tamam lanet olsunki tamam istediğin gibi olsun 1 ay izin alıcam işten 1 ay yeterli olur herhalde sonra herşey eskisi gibi olacak değilmi senin akrabaların la uğraşmak istemiyorum.
Sertaç sevinçle yerinden
yerinden kalktı sevgilisine sıkı sıkı sarıldı teşekkür ederim sevgilim teşekkür ederim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
annemin erkek gelini
RomanceDeniz ve sertaçın eğlenceli ve aşk dolu hikayesi... Ben o gelinliği ölsem giymem Sertaç beni deli etme okadar da değil artık... Sevgilim lütfen annem nasıl da mutlu çok görme..