Ezgi sana inanamıyorum dedi deniz geldikleri güzellik merkezi önünde durup. Bak ben emin değilim ne yapıcaz burada saçmalama.
Hadi ama tatlım herşey çok güzel olacak güven bana diyip denizi içeri çekiştirdi.
Kendilerini karşılayan kadına şöyle bir baktı sürekli ezgi buraya geldiği için tanışıyorlardı sanırım diye diye düşündü kendi kendine.
Hoşgeldiniz bugün nasıl bir hizmet alıcaksınız ezgi hanım? diye sordu kadın.
Ezgi beni gösterip tam donanımlı bir güzellik paketi istiyorum. Cilt bakımı, manikür ve pedikür, masaj, hmm birde ağda istiyoruz diyip benide gösterince şokla ezgiye baktım saçmalama ezgi ne ağdası?
Of deniz susarmısın bugün seni Bi afete çevirmemiz lazım gelin olmak kolay değil dedi.
Kadın şokla bize baktı ezgi hanım erkeklere ağda hizmeti vermiyoruz biliyorsunuz ki.
Ay of aycan dar görüşlülük yapma lütfen bize bir yardım et lütfen lütfen diyip kadına gözlerini dikti.
Ezgi saçmalama kimse ağdaya girmek istemez lütfen beni zor durumda bırakma hem randevu ile çalışıyoruz biliyorsun.
Tamam ama bizim işimiz acil ve gerçekten yardıma ihtiyacımız var diye konuşmaya başladı. Hem ölmek üzere olan bir annenin dileği bu.
Aycan dediği kadın şokla baktı ve ne diye bir nida çıktı ağzından. Ezgi kadına gel sana kısa vibi özet geçeyim dedi ve kadını çekiştirerek odasına götürdü sanırım.
Bende yenilmişlikle bekleme alnındaki koltuğa çöktüm çok güzel kimse benim ne istediğimi sormasın zaten offf. Telefonum titreyince elime aldım Sertaç tan gelen mesaja baktım.
Sertaç
Bebeğim annemle konuştum bizi bekliyorlar sen ne yaptın izin alabildin mi?
Denizim
Evet bende seni arayacaktım ama ezgi ile buluştum bir kaç işimiz var. Sen ne yaptın sınav nasıldı?
sertaç
Akşama konuşuruz bebeğim yemek hazırlamam istermisin?
Deniz
Hayır ezgi ile yeriz büyük ihtimalle bu arada ezgide bizimle gelse sorun olmaz değilmi?
Sertaç
Hayır tabiki bebeğim gelsin sen daha rahat hissedersin. Çok heyecanlıyım
Deniz
Benim kadar olmazsın sevgilim. Akşama görüşürüz.
Sertaç
Görüşürüz bebeğim seni seviyorum
Deniz
Seni seviyorum sevgilim
Hu huu deniz enişteyle mesajlaşmayı bırak artık ta işimize bakalım.
Aycan bana tuhaf tuhaf bakınca ezgiye baktım ne oluyor der gibi.
Bakın deniz bey ezgi olayı anlattı ve size gerçekten çok saygı duyuyorum ve bu fedakarlığınız sevgilinizi ne kadar sevdiğinizi gösteriyor bende tabiki size yardımcı olacağım ama saat 14:30 da randevunuz oluşturuldu sizinle özel olarak ben ilgileneceğim.
Teşekkürler Aycan hanım.
Tekrar teşekkür ederim aycancım bizi kırmadığın için dedi. Kadın hafifçe gülümseyip uzaklaştı.
1 saatimiz var Bi kafede oturalım ezgi burada beklemeyelim.
Ne cafesi deniz daha sana kıyafet iç çamaşırı falan alıcaz hedi kaldır kıçını da 1 saate bitsin alış veriş.
Of ezgi abartmasakmı?
Abartmamı deniz sen 1 ay orda kalacaksın ve oraya kadın kılığında gideceksin kaynananla takım elbiseylemi tanışacaksın? Hım hadi uzatma vaktimizi çalma deyip ayaklandı sanırım canımıza okuyacaktım.1 saat sonra elimizde çantalar la güzellik merkezine giriş yaptık yorgunluktan öldüm diyebilirim aman tanrım bende alışveriş yapmayı seviyordum ama bu başka bir boyut falandı yani insan hiç yorulmaz mı diye düşündüm ezgi hala enerjikti.
Hadi tatlım işlemlere başlayalım artık dedi Aycan.
Tabiki dedim.
Bu arada tatlım benden sana tavsiye sesini biraz inceltmelisin çok baton bir sesin var bu sesin senden çıktığına inanamıyorum.
Ne?
Yani görünüş çok naif kibar ve tatlısın ve yaşını bile göstermiyorsun ama konuşunca o ses senden mi çıkıyor insan inanamıyor.
Ah evet anladım.
Pekela öncelikle manikür ve pediküre alıcaz bu arada cilt bakımınıda yapıcaz kaşlarını alıcakmıyız ezgi yada saçlar boyanacakmı?
Pardon ama bana sorman gerekmiyormu aycan?
Uf beybi sanki anlıyorsun karışma bizdesin artık arkana yaslan ve keyfini çıkar ok.
Of ezgi of tamam karışmıyorum ama kaşlarımı aldırmak istemiyorum.
Tatlım bana bırak biraz düzelticem tamamen almayacam.
Tamam.
Yaklaşık 2 saattir burdayım ve canım çıktı kadınlar gerçekten her ay bu kadar şeye katlanıyormu diye düşündüm.
Ezgi kuru temizlemeye verdiğimiz kıyafetlerle geldi yanıma.
Eee ne durumdayız aycan?
Şimdi ağdaya geçicez ve sonra masaj ve duş la bitecek 1 saat daha sürer işimiz.
Tamam hadi ağdaya başlayalım diye beni ağda odasına geçirdi ezgi de benimle geldide biraz rahat ettim.
Aycan bana bakarken ezgi telefonla uğraşıyordu kadın yaklaştı ve soyun dedi!
Ne neden yani bence gerek yok ağdaya falan demi ezgi?
Hadi deniz uğraştırma bizi. Kaderime teslim oldum.
Ve ilk ağda bacağıma yapışıp çekildiğinde derimi soyuyorlar sandım istemsizce bir çığlık attım.
Ezgi de video ya çekip gülüyordu harika ölene kadar dalga geçiçek benimle.
Ağda operasyonu boyunca ezgi ağzımı kapattı çığlık atmayım diye agda bitince bütün vücudum kızarmış ve yanıyordu.
Masajı es geçip duş alıp artık evime gitmek istiyorum dedim resmen sesim kısılmıştı bağırmaktan ve bir ara acıdan bayılmış bile olabilirim.
Ezgi tamam dedi beni duşa girdirdi ve kıyafetlerimi hazırladıgını belirti. Duştan çıkıp ezginin hazırladığı kıyafetlere baktım ve gerçekle bir kez daha yüzleşip sertaça söve söve giyindim.
İşim bitip dışarı çıktığımda aycan ve ezgi bana harika gözüktüğümü söyledi bense kendimi yolunmuş tavuk gibi hissettiğimi söyledim güldüler.
Ödemeyi yapıp çıkışa yönelecektimki beni durdurup kuaför alanına yönlendirdiler ve makyaj ve saçıma ufak işlemler yapıldı.
En son ayağa kalkıp kendime baktığımda gerçekten bir kıza benziyordum.
Eve gelene kadar nasıl bir işe bulaştığı mı düşünüp vazgeçmek için artık çok mu geç diye düşünüyordum. Ezgiyle birlikte aldımığımız eşyalara baktım çanta ayakkabılar ufaka tefek takılar elbiseler bluz ve şortlar ah tanrım bugün resmen bir servet ödedim diye hayıflanarak eşyaları taşıdık ezgi kapıyı çalıp kapıda bekledi.
Sertaç kapıyı açtığında ezgiye ve bana baktı sadece baktı kafasını çevirip deniz nerde ezgi beraber değilmi yediniz deye kapı ağzında hem soru sorup hemde ezginin verdiklerini içeri taşıyordu. Ezgi bana göz kırptı ve arkadaşı içeri almayacakmısın dedi.
Arkadaş deyip bana baktı baktı ve deniz sen nasıl ama çok şaşkınlıktan konuşamamıştı.
Beni içeri çekti ve kapıyı ezginin yüzüne kapattı.
Ah lütfen ne demek kahveye gerek yok ya siz keyfinize bakın diyerek söyleniyordu. Tam kapıyı açacakken bir anda sırtım kapıya çarptı ve koyulaşmış gözleriyle gözlerime baktı.
Sertaç ezgi lafımı tamamlayamadan dudaklarıma kapanan dukadaklar lafın bitmesine izin vermedi. Ellerimi başımın üstünde birleştirip öpücü derinleştiriyor ve bana sürtünüyordu ve uzun bir gece bizi bekliyordu anlaşılan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
annemin erkek gelini
Roman d'amourDeniz ve sertaçın eğlenceli ve aşk dolu hikayesi... Ben o gelinliği ölsem giymem Sertaç beni deli etme okadar da değil artık... Sevgilim lütfen annem nasıl da mutlu çok görme..