Şaka demi deniz!
Hayır değil ezgi işte sertaçın annesinin durumunu biliyorsun çok ısrar etti ne yapayım ölmek üzere olan bir annenin son dileği işte.
Deniz oturduğu koltukta biraz daha dikleşti bu hayatta Sertaç tan sonra değer verdiği kan bağı olmasada can bağım var kardeşim dediği ezgiyle buluşmuş olayı ona anlatıyordu. Gerçi kendiside hala inanamıyordu böyle bir şeyi kabul ettiğine ama sevgilisi isteyince herşey emir di ona.
Ya 1 ay gideceğiz işte sende gel lütfen beni toparlaman lazım pot falan kırarsam lütfen ezgi sen benim kardeşimsin dedi sıcak bir gülümsemeyle tutup ellerini.
Dur bir dakika anlamışmıyım özet geçelim dedi ezgi.
Sen şimdi kadın kılığına girip Sertaç la evlenmiş gibi annesinin elini öpmeye gideceksin değilmi? Bunun içinde 1 ay ücretsiz izne çıktın şimdi.
Hı hı öyle ya ben kıza benzemiyorum ki sertaçada söyledim ya aceba sen mi tanışsan aceba ha ezgi?
Şimdi denizcim şöyle bir gerçek var ki biz Sertaç la kediyle köpek gibiyiz yani senden daha çok pot kırarız.
Senin olman daha iyi. Aslında saçların zaten omuzlarında ve kendinden dalgalı benden bile zayıfsın yani boyunda 169 yanı biraz makyaj falanla afet olursun ama önce seninle güzellik merkezine gitmemiz lazım. Ay çok heyecanlıyım hadi seni deniz beyden deniz hanım için hazırlayalım.
Deniz şok içinde kendini çekiştirmeye çalışan kardeşim dediği kıza bakıyordu benden bile hızlı kabul ettin dedi. Kendisine Sertaç 1 aydır yalvarıyordu. Tamam dedi ve başına ne geleceğini bilmeden arkadaşının peşine takıldı.O sırada Sertaç.
Abi siz kafayı mı yediniz tamam deniz gerçekten kıza benziyor ama tek farkla konuşunca o sesin ondan çıktığına inanamıyor insan.
Ya Ali bende biliyorum ama şimdi başka birini bulsam denizi biliyorsun ne kadar kıskanç mutlaka bozardı işi annemin durumu malum kardeşim pek vakti yok. Son günlerinde mutlu olsun istiyorum yalansa yalan ne yapayım annem hep bana iyi bakacak beni çekip çevirecek biri olsun istedi denizden iyisi olamaz ki bu.
Tamam evlenme cüzdanını hallettim ama kimliklerinizi değiştiremem lazım olursa falan sıkıntı çıkar aceleyle evlenince değiştiremedik falan dersiniz artık.
Eyvallah kardeşim düğüne gelirsin artık.
Harbimi gelirim tabi sadıcın bile olurum hahaha denizi gelinlikle düşünemiyorum bu fırsatı kaçırmam yenge diyince kızıyordu enişteyim ben derken yenge oldu.
Sertaç sıkıntılı bir nefes verip kardeşim denizin haberi yok düğün olayından anneme müjdeyi verdim gelininle geliyorum dedim kadın bir ton azar çekti zaten neden nikahı burada yapmamışım diye illede düğün olacak diye tutturdu el mahkum kabul ettim.
Kardeşim deniz seni kesin vuracak.Ay değişik bir kurgu yazayım dedim 6 da tıkanınca.
Karakterleri betimleyi vereyim siz kafanızda canlandırın uygun model bulursam atarım.
Deniz Özlü
169 boy 58 kilo dahiliye uzmanı
27 yaşında
Beyaz tenli kumral dalgalı saçları var omuzlarında kahverengi gözleri kendisi kimsesiz
Sertaç Bakırlıoğlu
24 yaşında 175 boy 67 kilo esmer siyah saç siyah göz babası ölmüş annesi ve bir kız kardeşi var
Bilgisayar mühendisliği son sınıf öğrencisi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
annemin erkek gelini
Roman d'amourDeniz ve sertaçın eğlenceli ve aşk dolu hikayesi... Ben o gelinliği ölsem giymem Sertaç beni deli etme okadar da değil artık... Sevgilim lütfen annem nasıl da mutlu çok görme..